Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
22-03-2017, 11:00 PM
Bericht: #21
RE: Rising Storm 2 Vietnam
(20-03-2017 09:24 PM)Nimster schreef:  Ik heb nu wel een aardig goed beeld gekregen van RS2, ook omdat wij best wel op één lijn liggen qua RO en shooters. Smile Een beetje tussen RO: Ostfront en RO2, zoiets dacht ik al. RS2 is wel een stap in de goede richting zo te zien. De video is goed gemaakt, ik heb er eigenlijk niks op aan te merken. Meteen to the point zonder lange intro, zoals het hoort. Smile

Bedankt! Smile

.............................Observe everything, Admire nothing........................
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
23-03-2017, 02:08 PM
Bericht: #22
RO rifleman gameplay in een notendop:

"THE BAY'NET!"

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
15-05-2017, 11:46 PM
Bericht: #23
Welp, ik ben verkocht. Voor het eerst sinds Ostfront heb ik weer écht plezier in RO. TWI is terug. Smile

Favoriete wapens tot nu toe: M16, AK, de shotguns en de RPG.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
18-05-2017, 09:56 PM
Bericht: #24
Hmmm, een counter...

http://rs2vietnam.com/

Reageren op dit bericht
19-05-2017, 10:27 PM
Bericht: #25
Er is een free weekend aan de gang jongens! Biggrin

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
19-05-2017, 11:14 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 20-05-2017 om 12:54 PM door Nimster.)
Bericht: #26
Nice! Dit weekend een paar potjes? Smile

Ik heb een TS channel aangemaakt trouwens.

Reageren op dit bericht
21-05-2017, 02:13 PM
Bericht: #27
Ik heb Rising Storm 2 geprobeerd, ik vindt het méh.. Heb wel een aantal zieke killstreaks gehad met de M60 maar de gameplay is gewoon veel van hetzelfde als RO2 en Rising Storm maar dan in een vernieuwend jasje (vietnam).

Ik weet niet of ik deze game lang zal blijven spelen, aangezien RO2 en Rising Storm nu alleen maar in mijn Steam bibliotheek staan.

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
21-05-2017, 07:09 PM
Bericht: #28
Als je de gameplay van RO2 niet zo leuk vond dan kan ik me voorstellen dat je RS2 ook minder vindt. Het is inderdaad grotendeels dezelfde game, met hier en daar verbeteringen. Wat voor mij echt het verschil maakt is het gebrek aan wapen unlocks. Dat is een goede beslissing geweest.

Wat zijn jullie favoriete rollen / wapens? Ik heb ook al een paar keer Commander geprobeerd. Erg leuk, vooral als de squad leaders meehelpen en communiceren en je ervoor zorgt dat je team objectives kan cappen of verdedigen. Ik heb al een paar keer gehad dat spelers erg blij waren met de artillerie of napalm. Smile De noordelijke facties kunnen ook de heli's en vliegtuigen van de US uit de lucht schieten met de AA oproep, waaronder ook de recon plane en de Spooky. Een goede Commander kan echt het verschil maken.

Reageren op dit bericht
21-05-2017, 10:56 PM
Bericht: #29
De gameplay is niet verkeerd, ook niet van RO2 maar het houd me helaas niet lang genoeg boeiend.

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
22-05-2017, 11:30 AM
Bericht: #30
Vergeleken met Squad is de teamplay wel ver te zoeken hoor. Squads lopen nooit met elkaar, commander geeft zelden orders en lopen meestal gewoon de support-assets te spammen en is het spel gewoon een meat-grinder.

De guns voelen wel wat beter dan bij Squad, waar ik echt het idee heb dat ik met een poppenschieter loop. In Squad verdedigen veteranen dat het vrij realistisch is, maar ik ga toch liever voor de Hollywood geluiden in RO2.

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)