Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
08-03-2016, 03:29 PM
Bericht: #11
RE: Rising Storm 2 Vietnam
(07-03-2016 11:45 PM)Outlaw28 schreef:  Ik meende dat dit een compleet nieuw spel was? Of is het toch een DLC?

(08-03-2016 12:05 AM)Grasmat schreef:  De vorige rising storm was een stand alone DLC, denk dat dit hetzelfde is Tongue2?

Het is een vervolg, in een andere setting. Als ik het me goed herinner begon Rising Storm als een mod, die op een gegeven moment onder de hoede werd genomen door TWI en met RO2 werd samengevoegd. Rising Storm / RO2 is sindsdien is sindsdien één spel.

(08-03-2016 05:29 AM)SiC schreef:  
(07-03-2016 11:14 PM)Grasmat schreef:  Vraag me wel af hoe de gameplay verandert als iedereen opeens full auto weapons heeft

Niet veel, want in principe had iedereen dat in ROHOS ook al... zeker in het begin, toen je meer MKB's tegen kwam dan MP40's, en op een 64-man server vielen er vaak maar 2 k98's en 2 Mosin Nagant's te vinden...

Dat gedoe met RO2:HOS heeft destijds echt mijn mening van Tripwire gekleurd. Het is ook de reden dat ik Rising Storm nooit echt een kans heb gegeven. Moeten grinden om basisuitrusting te unlocken, bah... RO was beter toen de loadouts historisch waren en er geen unlocks in zaten. Er waren server settings voor maar die kwamen te laat.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
16-03-2017, 03:50 PM
Bericht: #12

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
17-03-2017, 12:36 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-03-2017 om 12:36 AM door Nimster.)
Bericht: #13
Nice, SiC. Wat vind je er tot nu toe van?

Ik had me ook aangemeld, maar blijkbaar was ik vergeten mijn e-mail te bevestigen. Misschien de volgende wave.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
18-03-2017, 01:33 AM
Bericht: #14
Ik zal mijn reactie op Steam maar even copy&pasten hier voor de rest met interesse:
[TDNL]SiC: ik vind het wel wat hebben.. ik weet nog niet precies hoe snel lui dood gaan, soms lijkt het alsof ze een kogel kunnen happen zonder dat t wat doet, andere keren liggen ze meteen
[TDNL]SiC: maar bajonet is weer een afzonderlijk iets, lijkt invloed te hebben op hoe snel je moe word.. stamina niet echt helaas
[TDNL]SiC: wapens voelen wel fijn, geluiden zijn beter dan vorige RO's met sonic cracks enzo
[TDNL]SiC: de graphics zijn ook bruter dan verwacht, gebaseerd op screens die ik gezien had
[TDNL]SiC: ziet er beter uit in beweging
[TDNL]SiC: de heli's zijn wel lachen, ze zijn wel een gevaar maar niet extreem aanwezig over het algemeen
[TDNL]SiC: ik ben vaker uit de lucht gehaald als passagier dan veilig aangekomen op een LZ
[TDNL]SiC: de karakters zijn wel wat licht in de lighting
[TDNL]SiC: maar gebouwen zijn echt donker van binnen als je van buiten er in kijkt
[TDNL]SiC: rpg backblast is nu ook een ding
[TDNL]SiC: het is nog niet classic RO maar het komt er wel wat dichter bij in de buurt denk ik
[TDNL]SiC: heeft er iig elementen van
[TDNL]SiC: cover systeem van RO2 lijkt wel pleite te zijn

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
18-03-2017, 10:01 PM
Bericht: #15
Heeft RS2 nu ook weer levelling voor unlocks?

Net weer even RO2 'gespeeld', want het leek me toch wel weer leuk. Ik zat wel een kwartier naar de fix bayonet toets te zoeken. Niks werkte, dus maar even vragen in de chat: hoe doe je dat ook alweer? Antwoord: "level up weapon". Thumbsdown Disconnect.

Volgens Steam toch 32 uur RO2 gespeeld. Ik dacht echt dat ik de bajonet wel geunlocked had, maar blijkbaar niet. Nu weet ik weer waarom ik RO2 zo snel heb laten vallen.

Reageren op dit bericht
18-03-2017, 10:31 PM
Bericht: #16
alsof de bajonet ooit word gebruikt in dat spel, alleen als jap heb je er een beetje wat aan

-Walk on the grasmat-
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
18-03-2017, 11:01 PM
Bericht: #17
(18-03-2017 10:31 PM)Grasmat schreef:  alsof de bajonet ooit word gebruikt in dat spel, alleen als jap heb je er een beetje wat aan

De bajonet is wel degelijk nuttig. Ik heb in RO:O aardig wat Russen aan mijn bajonet gespietst. Git gud! Tongue2

Reageren op dit bericht
19-03-2017, 10:12 AM
Bericht: #18
Haha de bajonet is wel degelijk nuttig ja Tongue2 Misschien in RS2 iets minder omdat iedereen zowat vol-automatische wapens draagt, maar de M16 heeft maar een 20-round magazine. Op full-auto (en in CQB wil je dat echt wel) is ie zo maar leeg, en dan wil je niet met de kont van je wapen hoeven te slaan. Zitten en wachten om te reloaden zit er soms gewoon niet in, zeker omdat de VC vaak 30-round magazines in hun AK's hebben zitten.

De unlocks in RO2 waren wel een teleurstelling, omdat je standaard uitrusting moest unlocken. Een bajonet is gewoon simpelweg iets dat elke soldaat hoort te hebben... Het is wel de eerste unlock voor elk geweer maar die krijg je pas op level 25 geloof ik, dus daar gaan wel aardig wat kills overheen... Onzinnig en jammer, maar aangezien ik niks anders dan rifleman speel had ik m wel aardig snel te pakken en was het probleem weg.
Jammer was dan wel weer bijv. dat de bajonet geen nadelen had in RO2, het was echt een upgrade. In de originele RO, en nu ook in RS2 voelt het, word je wapen zwaarder door de bajonet er op te zetten, waardoor je armen sneller gaan trillen onder het richten.

De enige unlocks die er in RS2 lijken te zitten zijn cosmetische unlocks. Denk dan bijv. aan helmen met gras erop voor de VC, een pakje cigaretten onder de band van de helm voor de Amerikanen, uniformen met opgerolde mouwen, tot aan tatoeages op het eind. Ik ben benieuwd hoe lui er uit gaan zien op het eind, of iedereen dan met extreem uitgebreide tatoeages aan het rondrennen is...

Reageren op dit bericht
20-03-2017, 04:53 PM
Bericht: #19
Ik heb al mijn gedachten even verzameld en een impressie-video gedaan voro Rising Storm 2 waar ik ze eerst allemaal even goed uitgeschreven heb. Dit is de eerste keer dat ik een video zo maak dus ik ben benieuwd wat mensen er van vinden Smile

Reageren op dit bericht
20-03-2017, 09:24 PM
Bericht: #20
Ik heb nu wel een aardig goed beeld gekregen van RS2, ook omdat wij best wel op één lijn liggen qua RO en shooters. Smile Een beetje tussen RO: Ostfront en RO2, zoiets dacht ik al. RS2 is wel een stap in de goede richting zo te zien. De video is goed gemaakt, ik heb er eigenlijk niks op aan te merken. Meteen to the point zonder lange intro, zoals het hoort. Smile

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)