Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
06-07-2015, 08:01 PM
Bericht: #21
RE: Server budget
Discussie over public ArmA 3 scenario op de server gesplitst:

http://www.tangodown.nl/forum/thread-6730.html

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
06-07-2015, 09:07 PM
Bericht: #22
Ik wil best wel doneren, ik ben er de laatste tijd niet zoveel maar ik hoop dat dit verandert. Ik weet nog niet hoeveel ik doneer, maar met een fulltime baan en nog bij me ouders in huis wonend kan ik wel wat missen Tongue2
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
14-08-2015, 09:57 AM
Bericht: #23
Is er al iets bekend over een eventuele ingebruikneming van een nieuwe server voor ArmA 3?

[Afbeelding: b_560_95_1.png]
Reageren op dit bericht
14-08-2015, 10:19 AM
Bericht: #24
Was GhostWhiper daar niet mee bezig?

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
Reageren op dit bericht
17-08-2015, 07:56 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-08-2015 om 07:59 PM door zoog.)
Bericht: #25
Nog geen concreet nieuw plan ivm zomer (rustiger, alhoewel, genoeg arma dingen waar mensen wel op afkomen Smile) en even kijken hoe de arma interesse zich ontwikkeld. Een mogelijke voor TDNL beter betaalbare optie is een gameserver te huren met een x-aantal slots (zit je zo pak hem beet rond de €35 per maand). Het grote nadeel is dat het een aardige pain in the ass gaat worden om dan regelmatig mods up to date te houden (zeg maar, als beheerder de mod eerst zelf downloaden/updaten, en vervolgens via ftp handmatig weer uploaden naar de server, voor elke mod bij elke update of wijziging).

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
19-08-2015, 09:09 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-08-2015 om 09:11 AM door dane.)
Bericht: #26
Ik persoonlijk denk dat het arma/spelers gehalte hier dusdanig terug is gelopen dat het "crowdfunden" van een server niet meer realistisch is. Als ik de afgelopen maaaaaanden even naloop zijn er veel spelers die voortaan ergens anders spelen (LowTac, DCL, Volksbat, etc.). Deze hebben allemaal hun eigen faciliteiten (waarvoor betaald/gedoneerd wordt).

Het is jammer maar ik denk dat TDNL door haar eigen vrijheid en blijheid langzaam weg is gezakt. Jammer is dat, vroeger in de arma2 tijd was het hier bloeiend werd er insurgency, patrolops, geplande missies gespeeld met 30 man.

Persoonlijk zit ik hier nog op het forum en kom ik af en toe is op TS om een praatje te maken, ik zie het nog als een "sociale" ontmoetingsplaats voor wat oude contacten.
Reageren op dit bericht
19-08-2015, 11:28 AM
Bericht: #27
Bij mijn weten is Tangodown ook bedoeld als sociale ontmoetingsplaats in de vorm van een forum en eventueel een Teamspeak server. Het idee is dan ook dat mensen zelf met allerlei scenario's aan komen zetten en er is dus ook geen actieve staff die dit allemaal moet regelen. Leegloop kan denk ik slechts voor een deel aangeschreven worden aan een staff die de kar niet trekt (en dat ook niet hoeft), maar ook een deel aan het gedrag van sommige spelers. Ik zie vaak mensen komen, maar ook gauw weer gaan. Dat komt onder andere door het gebrek aan missies. Als ik zo heel af en toe weer eens op Teamspeak kom, dan hoor ik vooral mensen klagen over hoe leuk het bij Arma 2 was, maar het is heel simpel om scenario's te organiseren.
Trek er gewoon eentje van de Steam workshop of Armaholic en plan hem in. Zo makkelijk gaat dat. Het resultaat van dat mensen het niet doen is dat er al geruime tijd nauwelijks wat te spelen valt. En dus gaan er een hoop mensen weer weg. Dat is gewoon zonde. Er word gewoon geen sessie aangeboden.

Inmiddels speel ik dus ergens anders, maar voor andere dagen zou ik mogelijk wel te porren zijn voor wat interessante sessies. Zelfs voor Arma 2 en Iron Front. Ik kan het alleen niet aan om ook nog eens hier missies te gaan maken, want ik kom nu al niet aan een keertje gamen voor mezelf aan, helaas. Wel heb ik altijd gezegd dat de missies die ik voor LowTac maak, altijd op te vragen zijn en beschikbaar zijn voor Tangodown om die ook eens te spelen.

Dus. Organiseer speelsessies en mensen komen vanzelf.
Reageren op dit bericht
19-08-2015, 01:22 PM
Bericht: #28
(19-08-2015 11:28 AM)Outlaw28 schreef:  Dus. Organiseer speelsessies en mensen komen vanzelf.

Maar zelfs als ik een maand van te voren in combinatie met LowTac de Wolfpack missies opnieuw willen spelen kan zowel LowTac als TDNL niet genoeg man optrommelen om 14 slots te vullen. Dat terwijl er van te voren gestemd was op welke dag het beste uitkwam voor iedereen

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Reageren op dit bericht
19-08-2015, 01:28 PM
Bericht: #29
Dat klopt. Maar dat komt omdat sommige LowTaccers minder interesse hebben om te spelen met Tangodown. Because reasons.. Enfin. Als jij gewoon een sessie start die niet bij voorbaat een soort joint op is. Dus gewoon een random speelsessie, dan zijn er vanzelf mensen geïnteresseerd. Plus bij Wolfpack zit je min of meer er elke week aan vast, wat voor sommige mensen een drempel kan zijn.
Reageren op dit bericht
19-08-2015, 02:04 PM
Bericht: #30
Die mensen zijn niet zonder rede bij Tangodown vertrokken en bij LowTac ingehuisd ...
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)