Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
29-06-2015, 08:31 AM
Bericht: #11
RE: Server budget
Ik wil ook wel doneren, geen probleem!
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
29-06-2015, 11:38 AM
Bericht: #12
Ik heb nog 36,52 op mijn 3V voucher staan nadat ik voor Squad had gepledged op Kickstarter. De rest wil ik best voor TDNL overmaken, weet alleen niet echt hoe ik dat moet doen.

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Reageren op dit bericht
29-06-2015, 12:10 PM
Bericht: #13
Ik zal even kijken wat ik overhoud van mn uitkering, is dat voldoende dan kan ik ook wel een kleine donatie doen.
Reageren op dit bericht
29-06-2015, 12:35 PM
Bericht: #14
Voorlopig ga ik geen donatie meer doen, aangezien ik te weinig online ben en ik te weinig bij TDNL participeer. Ik maak tegenwoordig alleen af en toe gebruik van de ts en het forum.

Is het een idee om te downgraden naar een kleinere server? Met een ARMA 3 sessie spelen er tegenwoordig max 15 man mee. Misschien kunnen we dan wat kosten besparen.

[Afbeelding: b_560_95_1.png]
Reageren op dit bericht
29-06-2015, 07:45 PM
Bericht: #15
Wat whistle zegt lijkt mij inderdaad geen slecht plan. Op dit moment gebruik ik ook bijna alleen maar de ts en het forum

-Walk on the grasmat-
Reageren op dit bericht
01-07-2015, 02:30 PM
Bericht: #16
Thanks voor de input so far. Er worden wat verschillende opties/scenarios bekeken momenteel.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
01-07-2015, 05:45 PM
Bericht: #17
ik sluit me bij Whistle aan. Soms..heel soms... heeft ie wel goede ideeen Tongue2

[Afbeelding: 161100_l.jpg?v=616201220]
Reageren op dit bericht
01-07-2015, 07:20 PM
Bericht: #18
(01-07-2015 05:45 PM)djlexNL schreef:  ik sluit me bij Whistle aan. Soms..heel soms... heeft ie wel goede ideeen Tongue2

Ja bedankt. Ik had een goede dag gisteren.

[Afbeelding: b_560_95_1.png]
Reageren op dit bericht
04-07-2015, 03:56 PM
Bericht: #19
(04-07-2015 02:44 PM)ghostwhiper schreef:  is het niet een idee om de server gewoon open te gooien op 16-24 slots en er coop of pvp te gaan draaien?
Als je (of iemand anders) een leuke toegankelijke standaard missie weet, let me know, dan zetten we die standaad aan op de server.

(04-07-2015 02:44 PM)ghostwhiper schreef:  de server draait ook nog op de oude versie van arma (1.44) en moet sowieso geupdate worden.
Thx, is nu aan het updaten.

(04-07-2015 02:44 PM)ghostwhiper schreef:  is er ook gekeken naar een goedkopere server hosting want de prijzen varieren nogal.
Uiteraard, en daar wordt nog steeds naar gekeken. Voor deze specs zitten we wel qua prijs/kwaliteit bij de beste host (als dat al bestaat). Specs zijn alleen te groot voor wat we momenteel bij TDNL doen. Overstappen naar iets anders is een tradeoff tussen beheerbaarheid / performance etc, maar er worden verschillende opties bekeken om hopelijk op korte termijn de kosten een stuk te kunnen drukken zonder dat een TDNL arma server meteen hoeft te verdwijnen Smile

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
06-07-2015, 07:54 PM
Bericht: #20
Heren, we zijn opties aan het afwegen. Op dit moment weten we nog niet welke richting we op gaan. Vergeet niet, we hebben het hier over het server budget en niet zozeer de missies die erop staan. Welk scenario erop draait voor public spelers is op dit moment niet echt belangrijk. Wat wel belangrijk is is het budget, want de huidige server is op dit moment eigenlijk te duur voor wat we er echt mee doen. We moeten naar verschillende factoren kijken; aantal donaties, prijs van de server, aantal slots, 'mankracht' (admins, missiemakers) etc.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)