Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
17-02-2015, 09:54 PM
Bericht: #1
MISSION Operation Bornholm - 4
DEBRIEFING

Datum: 13 februari 2015
Game: ArmA 3 Coop
Missie: Operation Bornholm - 4
Spelers: PingWing, JohnDoe, Grasmat, Matt Dreamy, Spoor, NyteMyre, Lorrio, YaBoiMats, Reynold

Missie objectives
[ A ] Vernietig een radar.
[ B ] Vernietig een radar.
[ C ] Doorzoek het omliggende gebied voor een AAA en vernietig deze.

Samenvatting missieverloop
We vertrokken met drie Fenneks naar de door de squad leader aangegeven dismount locatie. Daar aangekomen werd een verkenning uitgevoerd met de darter. Helaas ging deze hierbij verloren, maar niet voordat waardevolle informatie over vijandelijke eenheden en een voertuig was verzameld.

Het sniperteam vertrok vanaf dit punt naar een hoger gelegen gebied, terwijl de rest verder naar het zuiden trok. Bij de eerste bebouwing ontstond een lang vuurgevecht. Doordat onze AT-er een disconnect had, duurde het even voordat de Ifrit was uitgeschakeld. Spoor nam de squad leader rol over van JohnDoe, die ook met technische problemen kampte.

Het leek erop dat veel vijandelijke eenheden op het vuurgevecht waren afgekomen, want de tegenstand bij de objectives zelf was niet al te heftig. De eerste radar kon eenvoudig worden uitgeschakeld, nadat we met een omtrekkende beweging de locatie waren binnengetrokken. Via een eindeloos mountainbike pad (of reden we gewoon rondjes?) trokken we per Fennek en veroverde truck verder naar de tweede radar. We werden verrast door een vijandelijk voertuig, waardoor één van de Fenneks zwaar beschadigd raakte. De tegenstand bij het tweede radarstation was iets steviger, maar ook deze werd onklaar gemaakt.

Doordat het inmiddels vrij laat was geworden, is het omliggende gebied niet meer verder uitgekamd. Jammer dat een aantal spelers connectie problemen hadden, maar al met al weer een leuke missie!

Screenshots

[Afbeelding: TeECpLQ.jpg]
[Afbeelding: 6UEPBG7.jpg]
[Afbeelding: tj80eiQ.jpg]
[Afbeelding: TWnLxt4.jpg]
[Afbeelding: YxP8DCj.jpg]
[Afbeelding: GXxM4nl.jpg]
[Afbeelding: hTGIsBT.jpg]
[Afbeelding: HaSmSTL.jpg]
[Afbeelding: wGubFX0.jpg]
[Afbeelding: a4PrJpL.jpg]
[Afbeelding: a4DmCym.jpg]
[Afbeelding: n8ytaFw.jpg]
[Afbeelding: GBM9pPJ.jpg]
[Afbeelding: OIVhl9x.jpg]
[Afbeelding: xA4G9AA.jpg]
[Afbeelding: mh11Rw1.jpg]
[Afbeelding: JNC9luh.jpg]
[Afbeelding: zus549T.jpg]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
17-02-2015, 10:21 PM
Bericht: #2
RE: MISSION Operation Bornholm - 4
Was leuke missie. Jammer dat mn UAV zo snel neer ging... ik had iets hoger moeten vliegen. Had gehoopt dat ik hem wat langer kon gebruiken.

Ben benieuwd naar Lorrio's video Tongue2

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
17-02-2015, 11:00 PM
Bericht: #3
Oef mooie screens! Tja vrijdag de 13e had me echt te pakken die dag.. Maar voor alsnog een leuke missie

JohnDoe - YouTube

"A man can only be beaten in two ways: if he gives up, or he dies"
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
18-02-2015, 08:38 PM
Bericht: #4
(17-02-2015 10:21 PM)NyteMyre schreef:  Was leuke missie. Jammer dat mn UAV zo snel neer ging... ik had iets hoger moeten vliegen. Had gehoopt dat ik hem wat langer kon gebruiken.

Ben benieuwd naar Lorrio's video Tongue2

Smile Ik ga kijken wat ik kan met het beeldmateriaal.

Youtube | Twitter
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)