Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
25-12-2014, 05:20 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-04-2015 om 12:26 PM door PingWing.)
Bericht: #1
Operation Bornholm
Instructie: Operation Bornholm

Achtergrondinformatie
Bornholm is een eiland voor de Deense kust, echter is het jaar 2025 en heeft Denemarken geen stabiele overheid meer.
NATO? Denemarken was het enkele jaren geleden helemaal zat om steeds maar vliegtuigen, tanks en troepen te moeten sturen en hebben besloten om uit de NATO te stappen. Hetzelfde geldt voor de Europese Unie, de E.U. heeft te veel macht gekregen en na een referendum hebben de Denen besloten om uit de E.U. te stappen.

De eerste 3 jaar ging alles goed, de economie herstelde zich sneller dan de rest van de E.U., echter na verloop van tijd werd al snel duidelijk dat de illegale wapenhandel toenam en binnen 6 maanden tijd werd Bornholm aangevallen door zwaardere middelen, sleeper-agents zorgde voor chantage waardoor het leger dat gevestigd was op het eiland snel viel.

De set-up
De missies die wij gaan spelen zijn voornamelijk aan de kant van het Nederlandse leger en dan wel de speciale missies die er voor zorgen dat andere units (A.I. bestuurd bijvoorbeeld) hun weg kunnen vervolgen. Denk hierbij aan beveilig een weg zodat er een convoy langs kan, vernietig een radar / radio-station, ondersteun units vanuit de lucht.

Af-en-toe zal er ook gespeeld worden vanuit een vrijheidsstrijders perspectief, hun taak is meestal om wat kleinere dingen te bevrijden of Intel te verzamelen.

Het is dus niet de bedoeling dat het gehele eiland, stadje voor stadje gezuiverd zal worden, wij doen alleen de speciale objectives zodat de rest door kan gaan met het overnemen. Ik zal proberen om in iedere missie de status van het eiland te laten zien.

Wanneer het merendeel het leuk zou vinden om met AGM te spelen (of slechts enkele modules hier van) vindt ik het niet erg om dit in de missie te zetten.

Mindset
Wat er verwacht wordt is dat iedereen zich normaal gedraagt - ga niet zomaar van gebouw naar gebouw zonder deze order te hebben gekregen. Wacht totdat je teamleider het commando geeft, je teamleider doet dit uiteraard alleen zodra hij een order heeft gehad van hoger op*.

Betekend dit veel stealth? Nee, het zijn niet de missies van Wolfpack. Maar ik verwacht zeker geen run-and-gun.

Hou het wapen dat je hebt gekregen!
Wat ik ten alle tijden probeer te doen is units en equipement er in te zetten die bij de omgeving en de missie horen.
Het zou echter zo kunnen zijn dat een unit standaard niet het juiste wapen of attachment heeft. Indien dit het geval is zal er een kist zijn bij de spawn waar je het juiste wapen / attachment uit kunt halen. Doe dit niet zonder order van mij of van je teamleider.
Ook zal het voorkomen dat er een silencer op je wapen zit. ASR A.I. staat aan en is verschillend per missie geconfigureerd. Dit betekend dat zodra je een wapen hebt gekregen met silencer het ook de bedoeling is dat je deze gebruikt en enkel op order van je teamleider deze af mag zetten.

Ik probeer altijd een balans te vinden tussen realisme en fun, het blijft immers een spel.
* = indien dit er is.

Regelmaat van de missies
Ik probeer de missies zo vroeg mogelijk af te hebben maar ik wil geen last-second dingen nog te hoeven doen. Om die reden zal er slechts 1x in de twee weken (om de week) een missie plaats vinden op een vrijdag. In de tussentijd is uiteraard iedereen welkom om zelf missies te maken.

Informatie over de missies
De pre-set: via withSix
Gameserver: delta.tangodown.nl:2402
Teamspeak server: ts.tangodown.nl (Wachtwoord is hier te vinden)

Wat hieronder beschreven staat is wat meestal zo zal zijn. Echter kan er verandering in komen op verzoek van de community.
Revive methode: AGM - iedereen kan reviven - medics krijgen bonus.
Respawn: Op een vooraf aangegeven plek.
Fatigue: Uit
Support: Extractie helicopter / medivac, per missie kunnen er meerdere support onderdelen beschikbaar zijn.

Indien er vragen zijn over de campaign dan hoor ik het graag.
~PingWing
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
25-12-2014, 05:54 PM
Bericht: #2
RE: Operation Bornholm
Klinkt goed Smile

-Walk on the grasmat-
Reageren op dit bericht
25-12-2014, 09:19 PM
Bericht: #3
Gaan er ook mensen opnemen?
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
25-12-2014, 11:55 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-12-2014 om 12:07 AM door JohnDoe.)
Bericht: #4
Kan niet wachten! (btw kan er misschien een functie komen om grass the minimaliseren, voor mensen met performance issues...) (ik weet dat er een optie in ALiVE zit)

JohnDoe - YouTube

"A man can only be beaten in two ways: if he gives up, or he dies"
Reageren op dit bericht
26-12-2014, 01:16 AM
Bericht: #5
De Alive module die dat kan doen zit er in.
Reageren op dit bericht
26-12-2014, 03:03 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-12-2014 om 04:34 AM door Sacha.)
Bericht: #6
PingWing, dit lijkt veel op Friday Night Assault van Arctor. Gaat het lukken denk je?

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
Reageren op dit bericht
26-12-2014, 02:12 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-12-2014 om 02:13 PM door Pek.)
Bericht: #7
(26-12-2014 03:03 AM)Sacha schreef:  PingWing, dit lijkt veel op Friday Night Assault van Arctor. Gaat het lukken denk je?

Nu hoop ik niet dat 'ie weer gaat lopen zeuren over het jatten van concepten en ideeën..

Klinkt goed! Ik zal Arma gaming ook weer gaan oppakken binnenkort.

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
Reageren op dit bericht
26-12-2014, 06:14 PM
Bericht: #8
(26-12-2014 03:03 AM)Sacha schreef:  PingWing, dit lijkt veel op Friday Night Assault van Arctor. Gaat het lukken denk je?

Nou - basis lijn is gewoon: Doe geen gekke dingen.

Het grote verschil tussen dit en Kerberos is dat wij virtueel veel vooruit zullen gaan en zelf enkel hoofddoelen pakken en weinig aan "clear the area" doen, tenzij de situatie dat vereist.
Reageren op dit bericht
26-12-2014, 07:10 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-12-2014 om 07:16 PM door Outlaw28.)
Bericht: #9
(26-12-2014 06:14 PM)PingWing schreef:  

Nou - basis lijn is gewoon: Doe geen gekke dingen.

Het grote verschil tussen dit en Kerberos is dat wij virtueel veel vooruit zullen gaan en zelf enkel hoofddoelen pakken en weinig aan "clear the area" doen, tenzij de situatie dat vereist.

Dat was de intentie van Kerberos. Met deze playerbase was dat echter onmogelijk.

Edit:
Sterker nog. Ik was het op een gegeven moment zat om mensen te kicken en dergelijke dat ik maar ben gestopt met Kerberos.
Reageren op dit bericht
26-12-2014, 07:51 PM
Bericht: #10
Ik had het over FNA, niet Kerberos.

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)