Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
09-12-2014, 08:24 PM
Bericht: #11
RE: Airsoft op TV (Lauren Verster)
Wat een verhaal, opscheppen 2 the max 3.500 voor die replica echt niet 30.000 wat daar in die kast ligt ? echt niet .... De spullen die hij aanheeft tijdens de missie 250 - 350 euro en het is dik betaald... Opschepper...

Dikke vette training... schreeuwen ... mama ik wouw dat ik ooit een instructeur was ...

Totaal een verkeerd beeld van de sport, zo wordt het echt niet gespeeld in Engeland dit is meer een campingtripje.

Het terrein in UK is vet ben er ook geweest awsome Smile

En ja ik zou ze ook beuken die lauren Smile

WAARDELOOS!!!
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
10-12-2014, 09:51 PM
Bericht: #12
Mwoah, valt toch wel mee? Het bleef redelijk oppervlakkig en het was hier en daar een beetje sensationeel, maar dat viel te verwachten. Het is bedoeld voor vermaak, niet informatie. Ik verwachtte in ieder geval geen documentaire. Ze hadden de airsofters net zo goed kunnen neerzetten als een stelletje kansloze nerds, en dat hebben ze niet gedaan. Het is IMO best wel een respectvol portret. Ik vond het leuk om te zien.

En ik denk dat hij zelf wel weet hoeveel geld hij heeft uitgegeven. Smile Dat mag best, ieder z'n ding en het is zijn geld.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
13-12-2014, 10:37 PM
Bericht: #13
Je moet dit eigenlijk niet al te serieus kijken, vond het erg amuserend Biggrin

JohnDoe - YouTube

"A man can only be beaten in two ways: if he gives up, or he dies"
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)