Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
23-08-2017, 11:49 PM
Bericht: #41
RE: Dayz planning
eens in de zoveel tijd start ik het weer eens.. dan speel ik het maximaal een week of 2.. tot ik een character up en running heb zoals ik wil en soort van leef in een deel van de map waar ik wil.
Dan op een dag log je in .. is er een wipe geweest en ben je alles kwijt.. en moet je weer van voren af aan beginnen..

Dat is wat mij heel erg tegenstaat .. na de ,62 update was het wel ok.. kon je jagen, vissen etc.. had je tenminste zombies..

Maar ik word knetter gek van dat je continue je character kwijt bent..

Development duurt veeeeeeeel te lang.. onbegrijpelijk.
Vind de laatste updates aan chernarus wel heel erg tof met de nieuwe gfx engine.. die zouden ze eigenlijk naar ArmA moeten porten.. heb je nog wat aan die map.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
24-08-2017, 01:09 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-08-2017 om 01:10 PM door zoog.)
Bericht: #42
RE: Dayz planning
Citaat:Steam refund is maximaal 2 uur speeltijd, toch?
Typically ja, maar er zijn uitzonderingen (en meer dan 3,5 jaar alpha vind ik wel een uitzondering). Jammer genoeg is het request automatisch afgewezen, ondanks dat ze zeggen het case-by-case te bekijken. Ook geen mogelijkheid om je ticket te heropenen of nogmaals contact op te nemen. Dan maar via Bohemia proberen... Smile

Het is toch niet goed te praten dat een dev met serieuze resources zo traag is.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)