Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
15-07-2015, 05:59 PM
Bericht: #31
RE: Dayz planning
(15-07-2015 05:34 PM)ghostwhiper schreef:  ben vandaag voor het eerst echt aan het spelen gegaan, na 3 uur een leuke loadout en voldoende eten en drinken.
heb alleen geen enkele speler, zombie of dier gezien.
Dit vat mijn uurtje spelen vorige week goed samen...

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
15-07-2015, 06:53 PM
Bericht: #32
Dus er is in het laatste jaar nog maar weinig veranderd, behalve meer loot en crafting? Ik wacht dan wel tot ze uit de beta zijn. Genoeg andere spellen in Steam die wél al af zijn. Vrijwel alle user reviews op de DayZ pagina zijn negatief.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
15-07-2015, 07:55 PM
Bericht: #33
ben nog steeds niets tegen gekomen na een uur of 6 spelen.
barste uit mn voegen van de ammo en gear, enige wat ik nog zoek is een hunting scope en een mp5.
nog geen lootsplosions tegen gekomen dus dat is zeker beter geworden.
heb totaal geen eten of drinken nodig want ook dat is voldoende te vinden dus geen enkele moeite om te overleven.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
16-07-2015, 11:47 AM
Bericht: #34
op zich doen ze wat het plan was/is. Ik vind het wel erg lang duren.

Ik snap niet dat ze zoveel verschillende wapens en ammo erin stoppen.. focus gewoon op survival, crafting en zombies.

Grootste probleem vind ik dat je geen stash kunt maken of ergens een soort van kampje wat je in de mod wel had.

Ik snap dat dat met die persistent zooi heeft/had te maken.. en dat begint er nu pas in te komen.

Ik vond het altijd leuk om zodra ik basic gear had gevonden een plek uit te kiezen op de kaart, en daar te gaan overleven.. af en toe een loot run naar een dorpje.
Maar het probleem nu (al heel lang) is dat je niet een plek kan maken waar je spullen blijven liggen.. ook als je om wat voor reden dood gaat.. dat de spullen in je stash tenminste blijven.
Tijd terug was dat wel al het plan, een gevulde rugzak ergens laten liggen. De tenten natuurlijk. En in de mod kon je een gecamofleerde kuil maken.

Ik heb het aan het begin ook al eens geroepen, en ik denk dat ze veel beter een andere engine hadden kunnen gebruiken en van de grond af aan opbouwen. Volgens mij waren ze dan veel verder geweest dan de huidige geschikt maken voor DayZ.

Ik start hem af en toe nog eens.. maar heb elke keer weer het gevoel dat ze weinig zijn opgeschoten en van alles toevoegen, terwijl ze beter basic dingen kunnen fixen.
Reageren op dit bericht
16-07-2015, 12:06 PM
Bericht: #35
dat kampje bouwen hebben ze uitgezet vanwege een hardnekkige bug net zoals de lot respawning.
het blijft staan tot de server restart en daarna is het weg.
vanaf 0.59 gaat dat weer werken is beloofd.
ze fixen wel een hoop kleine bugs alleen voor de nieuwste versie is geen changelog gemaakt.
heb nog steeds geen lootsplosion bug gezien welke in de vorige mod constant was.
alleen waar die zombies zijn? ben vanaf het zuiden al helemaal richting gorka gewandeld en er geen een gezien.
Reageren op dit bericht
16-07-2015, 04:16 PM
Bericht: #36
Heb 1 x een lootsplosion gezien.. was ergens boven nw airfield bij een stel garages.. dacht dat ik in de hemel was.. lagen echt helemaal vol geladen met spullen Biggrin
Reageren op dit bericht
17-07-2015, 08:26 PM
Bericht: #37
Hebben ze de zombies eruit gehaald of zo?

Heb ik een keer een mp5 gevonden , kom nergens iets tegen om op te schieten.

ja 1 kip.. midden in het bos.
Reageren op dit bericht
23-08-2017, 08:11 PM
Bericht: #38
Zie dat hij nog steeds early access alpha is. Heb zojuist een refund bij Steam aangevraagd, omdat hij al 3,5 jaar alpha is, hopelijk accepteren ze dat (heb ook maar 4 uur op de klok). Speelt iemand dit nog?

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
23-08-2017, 09:13 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-08-2017 om 09:13 PM door Nimster.)
Bericht: #39
Steam refund is maximaal 2 uur speeltijd, toch?

Ik heb het ook nooit meer gespeeld. Ook geen interesse meer in. Widow nog wel, denk ik. Biggrin

Belachelijk dat het nog steeds early access alpha is. Eigenlijk zou dat niet mogen, zo lang. Devs zijn daar natuurlijk vrij in, maar netjes is het niet. De beta was gepland voor 2015.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
23-08-2017, 10:44 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-08-2017 om 10:44 PM door NyteMyre.)
Bericht: #40
ik had het nog even gespeeld om mn GTX1070 te testen, en ik had dan ook bijna constant hoge FPS, dus dat is wel flink verbeterd (mag ook wel met zo'n kaart). Ook zijn heel veel bugs zoals random deaths zodra je een deur opent of een trappetje af gaat niet meer te vinden.

Maar verder is het spel gewoon saai en te gecompliceerd. Een dorpje heeft 3 of 4 zombies. Bijna alle loot is al verdwenen lang voordat jij ergens aankomt, en zelfs als je een doprje tegenkomt waar alle loot nog te vinden is, vind je alleen maar crap.

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)