Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
15-07-2015, 08:36 AM
Bericht: #21
RE: Dayz planning
persistance is nu op alle servers geforceerd uit in de huidige .57 "stable"
ook al zegt een server dat het aanstaat het is dus niet zo.

veranderingen in deze versie.

bron: http://forums.dayzgame.com/index.php?/to...iscussion/
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
15-07-2015, 09:38 AM
Bericht: #22
Als ik rond de early access release wist wat de huidige status van DayZ SA zou zijn had ik het gewoon links laten liggen.

Ik snap niet dat ze zoveel focus leggen op "survival/crafting" waar waarschijnlijk 90% van de spelers niet eens gebruik zal van maken. Boer spelen en zaadjes planten, water geven, mesten, insecticide erop doen. WTF, waarom.

Ik had zelf veel liever gezien dat er meer gameplay en een soort einddoel was waar je naar uit kon kijken. Niet dat je leer kan maken in een olieton.

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Reageren op dit bericht
15-07-2015, 10:10 AM
Bericht: #23
het is nu meer minecraft met the walking dead in de arma 2 engine.
Reageren op dit bericht
15-07-2015, 11:43 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-07-2015 om 11:47 AM door NyteMyre.)
Bericht: #24
Maar zelfs Minecraft heeft nog een soort einddoel met de "The End" dimensie. Hiervoor moet je Ender orbs verzamelen, een ondergrondse tempel vinden met een Ender portal en die activeren. Daar kan je dan de Ender Dragon verslaan.

DayZ zou naar mijn beleving ook zoiets moeten hebben, maar het zit er gewoon niet in. Het staat niet op hun roadmap (of is Dynamic events dat?) en we krijgen daarvoor een gewoon anti-game.

De devs zeiden een paar maanden terug al dat het hun niet uitmaakt als uiteindelijk maar 10 mensen overblijven in een DayZ die gemaakt is volgens hun visie. Ja lekker makkelijk zeggen als je toch al 2 miljoen early access verkocht hebt. En volgens mij is hun visie eerder een tekort aan ideeen wat ze echt met DayZ kunnen maken en voeren daardoor maar zoveel mogelijk survival en crafting elementen in.

Aan de ene kant vond ik het wel goed dat toen WarZ, H1Z1 en andere survival games van het success van DayZ mod wilden mee snoepen. Competitie zorgt voor innovatie. Alleen jammer dat de compititie het ook niet veel beter doet.

YouTube - Soundcloud
Reageren op dit bericht
15-07-2015, 12:11 PM
Bericht: #25
(15-07-2015 11:43 AM)NyteMyre schreef:  Aan de ene kant vond ik het wel goed dat toen WarZ, H1Z1 en andere survival games van het success van DayZ mod wilden mee snoepen. Competitie zorgt voor innovatie. Alleen jammer dat de compititie het ook niet veel beter doet.
Op zich grappig dat je dat zegt. GoatZ was af toen het opgeleverd werd. Wink

Maar 7 Days to Die werd door de pers gezien als Dead on Arrival en overbodig, maar dit is een spel waar wel hard aan de weg wordt getimmerd en elke update enorme verbeteringen met zich meeneemt.

This said, DayZ is als game misschien niet echt interessant. Wat de ontwikkeling wel weer interessant maakt is de enfusion engine die de inmiddels verouderde RV engine moet vervangen zodat we eindelijk eens kunnen gaan genieten van fatsoenlijke multi-core support en DX12. Met geluk is ArmA 3 de laatste game met deze engine, want ik merk het elke keer als ik het spel opstart dat de engine verouderd is.

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
15-07-2015, 12:44 PM
Bericht: #26
(15-07-2015 09:38 AM)NyteMyre schreef:  Ik snap niet dat ze zoveel focus leggen op "survival/crafting" waar waarschijnlijk 90% van de spelers niet eens gebruik zal van maken. Boer spelen en zaadjes planten, water geven, mesten, insecticide erop doen. WTF, waarom.
Grappig. Ondanks dat ik DayZ al heeeel lang niet heb aangeraakt, had ik juist wel verwacht dat ze deze kant op gaan, zoals ze nu doen. Echt richting een survival/crafting simulator zonder enige einddoel gameplay elementen of iets.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
15-07-2015, 01:47 PM
Bericht: #27
Ik had daar juist wel op gehoopt. Meer survival en moeilijkere zombies.
Minder yolokidspvp
Reageren op dit bericht
15-07-2015, 03:49 PM
Bericht: #28
Laat ik het anders zeggen.

Ik vind het leuk dat je een touw en een stok kan vinden en daar een boog of hengel van kan maken waarmee je kan jagen/vissen of een touw met een zak kan combineren voor een kleine backpack.

Ik vind het alleen te ver gaan dat je leer van dieren kan villen en dat in een vat kan doen om te verwerken. Dat je zaadjes kan planten in de grond, maar eerst de grond moet schoffelen, zaadjes water geven, mesten, insecticide op doen en dan krijg je een pompoen ofzo.

YouTube - Soundcloud
Reageren op dit bericht
15-07-2015, 04:17 PM
Bericht: #29
(15-07-2015 03:49 PM)NyteMyre schreef:  Ik vind het alleen te ver gaan dat je leer van dieren kan villen en dat in een vat kan doen om te verwerken. Dat je zaadjes kan planten in de grond, maar eerst de grond moet schoffelen, zaadjes water geven, mesten, insecticide op doen en dan krijg je een pompoen ofzo.

Haha lol, ik wist niet dat het zo extreem ver doorgevoerd wordt (bij wijze van waarschijnlijk). Het moet inderdaad niet te ver doorslaan in simulatie.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
15-07-2015, 05:34 PM
Bericht: #30
ben vandaag voor het eerst echt aan het spelen gegaan, na 3 uur een leuke loadout en voldoende eten en drinken.
heb alleen geen enkele speler, zombie of dier gezien.
ben nu in de blackforrest in de hoop daar een dier tegen te komen.
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)