Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
08-05-2015, 02:30 PM
Bericht: #11
RE: Dayz planning
Wat je zegt is waar als je na die update speelt lijkt het spel onmogelijk. Maar als je even doorbijt kom je erachter dat er genoeg voedsel is en zombies nog altijd te doden/ontwijken zijn.

Ja er was toen al een ural werkend te krijgen.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-05-2015, 02:37 PM
Bericht: #12
Ja alleen die bugde de crap uit toen

-Walk on the grasmat-
Reageren op dit bericht
08-05-2015, 06:38 PM
Bericht: #13
Ik wilde DayZ leuk vinden. Het concept is erg leuk. Maar IMO komt het vaak neer op: uren bezig zijn met gear zoeken en looten om daarna neergeschoten te worden. En dan kun je weer helemaal overnieuw alles doen. Op een gegeven moment heb ik dan het gevoel al die moeite voor niks te doen (echt goede gear is schaars). Het voelt soms een beetje aan als werken. Misschien gaat het beter als je met een groepje speelt die je direct na het respawnen weer een geweer / backpack / munitie etc kan geven, maar vind maar eens zo'n groep. DayZ is ook niet echt een spel die je snel even kunt spelen. Het vergt een flinke investering van je tijd.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-05-2015, 06:55 PM
Bericht: #14
Vooral omdat het idee is dat je elkaar dood voor bepaalde items is finaal weg. Het gaat nu om zo snel mogelijk loot te vinden en dan ergens te gaan campen/deathmatchen
Reageren op dit bericht
08-05-2015, 07:02 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-05-2015 om 07:03 PM door OldRavenNL.)
Bericht: #15
Daarom had ik het ook al maanden niet meer gedaan.
Grote kans dat bij de volgende update ik alles weer kwijt ben en geen zin heb om alweer opnieuw te beginnen.

Maar ik moet zeggen dat het fijn voelt als je het dagen kan volhouden en echt overleef.
Niet teveel bij hotspots in de buurt komen...

Nu het noorden van cherno ook grotendeels vol zit met dorpjes word de kans wel kleiner dat je in het wilde weg mensen tegen komt.
Melee vind ik nog steeds matig, en ik weet dat de zombies nog gedaan moeten worden.

Al met al blijf ik het concept leuk vinden, en omdat mijn dood vaak de schuld is van een domme keus die ik vlak daarvoor heb gemaakt.. Blijf ik toch elke keer weer overnieuw beginnen.

Overigens met de nieuwe persistant loot kun je het beste direct weggaan bij waar je spawn.. Daar is toch niets te halen.
En als je eten nodig heb kun je nu ook een tuintje maken, bevruchten, zaaien en wachten.. Dan groeit er gewoon groente voor je.
En je bv appels zoeken in een appelboom. Straks ook weer jagen.. Dan heb je legio mogelijkheden om van het land te gaan leven.

Wat dat je spullen kwijt raken betreft.. Het idee is dat een tent ook blijft na server reset.. En de loot is persistant. Daarmee kan je dus een plek gaan zoeken en kamp opslaan en van daaruit hamsteren. Wat in je tent zit verdwijnt niet als je dood gaat.

Ben benieuwd of ze alle goals gaan halen dit jaar.. Nieuwe renderer etc.. Ze hebben nog een hoop te doen.
Vanaf .56 komen er grote veranderen in inventory en ui las ik..

We zien het allemaal wel..
Reageren op dit bericht
17-06-2015, 05:11 AM
Bericht: #16
Volgende milestone is Beta.
Reageren op dit bericht
17-06-2015, 08:57 AM
Bericht: #17
en zelfs een early access release op xbox one.
Reageren op dit bericht
17-06-2015, 09:06 AM
Bericht: #18
hebben ze ook aangegeven wat de target is voor de beta release ?
Reageren op dit bericht
17-06-2015, 10:27 AM
Bericht: #19
Kan ik me zo gauw niet herinneren. Volgens mij alleen dat de Beta er aan kwam. Het staat ook zo op de website.
Reageren op dit bericht
17-06-2015, 07:10 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-06-2015 om 07:10 PM door Nimster.)
Bericht: #20
De beta is Q4. Bron: http://forums.dayzgame.com/index.php?/to...into-2015/

Ik zou de uiteindelijke release niet voor eind 2016 verwachten TBH.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)