Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
14-11-2014, 06:27 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 14-11-2014 om 06:28 PM door zoog.)
Bericht: #31
RE: Teamspeak uitval
Heeft iedereen er eigenlijk nog last van? Ik ben er laatst een hele dag niet meer afgekicked Yousure

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
14-11-2014, 07:04 PM
Bericht: #32
Ik denk dat we het vanavond wel gaan merken bij Kerberos XII.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
14-11-2014, 09:46 PM
Bericht: #33
me neither

-Walk on the grasmat-
Reageren op dit bericht
15-11-2014, 12:21 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-11-2014 om 12:23 AM door Nimster.)
Bericht: #34
Vanavond stopte mijn verbinding er vier keer mee, om:

20:11*
21:14
21:35
22:56*

*De eerste en laatste keer dat het gebeurde klonk het geluid vlak voor de disconnect alsof ik enorme lag kreeg door een download op de achtergrond. Ik was in alle gevallen in-game, behalve de laatste keer. Het duurde 1 à 2 minuten voordat de verbinding weer tot stand kwam. Laat maar weten of je de logs wilt hebben.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
15-11-2014, 09:42 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-11-2014 om 09:44 AM door zoog.)
Bericht: #35
Eigenlijk moet je dan meteen de test draaien in mijn enerlaatste post van de vorige pagina (kan de directe link niet via de mobile theme achterhalen). Zeg maar, op het moment dat de verbinding weg is, en niet tot stand komt, die test draaien met MTR totdat er 1000 pakketjes zijn gedaan. Die info heeft de host nodig op het moment dat het mis gaat.

Ik ga morgen ook weer proberen de fout te krijgen en die test weer draaien.

Reageren op dit bericht
15-11-2014, 12:31 PM
Bericht: #36
Geen idee wat er mis gaat, ik heb er gister tussen 20:00 en ongeveer 23:30 geen enkele keer last van gehad. Ook in-game met Battlefield en GTA4 geen enkel probleem gehad met teamspeak. Lijkt erop dat het voor bepaalde mensen wel opgelost is, maar zo hier en daar toch weer niet.. Wacko

[Afbeelding: zapf.png]
"The only thing you should feel when you shoot someone, is recoil"
Reageren op dit bericht
15-11-2014, 04:42 PM
Bericht: #37
(15-11-2014 09:42 AM)zoog schreef:  Eigenlijk moet je dan meteen de test draaien in mijn enerlaatste post van de vorige pagina (kan de directe link niet via de mobile theme achterhalen). Zeg maar, op het moment dat de verbinding weg is, en niet tot stand komt, die test draaien met MTR totdat er 1000 pakketjes zijn gedaan. Die info heeft de host nodig op het moment dat het mis gaat.

Ik ga morgen ook weer proberen de fout te krijgen en die test weer draaien.

Oké, ik zal eraan denken. Vreemd dat het zo lang door blijft gaan.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
16-11-2014, 11:42 AM
Bericht: #38
@milan: volgens mij speelt het maar voor een klein gedeelte van de teamspeak gebruikers. Een paar dagen terug had ik het een paar keer tijdens het testen, maar andere mensen blijven op het zelfde moment verder wel prima op TS zitten.

Reageren op dit bericht
19-11-2014, 04:18 PM
Bericht: #39
Gezocht op "random ts3 disconnects"

Antwoord van een teamspeak developer.
Citaat:Might be your router / firewall / security software blocking / limiting UDP traffic. Check your router (and other aforementioned suspects) for options related to flood protection / firewall / Ddos protection and disable them."

intro about me: http://www.tangodown.nl/forum/thread-44-post-97298.html
Reageren op dit bericht
19-11-2014, 09:21 PM
Bericht: #40
(19-11-2014 04:18 PM)Ling schreef:  Gezocht op "random ts3 disconnects"

Antwoord van een teamspeak developer.
Citaat:Might be your router / firewall / security software blocking / limiting UDP traffic. Check your router (and other aforementioned suspects) for options related to flood protection / firewall / Ddos protection and disable them."

Maar ja, vreemd dat het ineens zo plotseling gebeurt, en dat meerdere mensen er last van hebben. Het klinkt niet als iets van clientside.

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)