Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
09-11-2014, 12:00 AM
Bericht: #11
RE: Teamspeak uitval
Oh, te snel gekeken dan. Dacht dat het de chatlogs waren.

[Afbeelding: j0ibr7.jpg]
Ph34r
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
09-11-2014, 01:04 PM
Bericht: #12
Het enige dat ik in de logs kan vinden is een ERROR gebeurtenis op 8-11 om 20:06, namelijk:

2014-11-08 20:06:02.998249|ERROR|TS3ANetwork::ResolveHostName failed error: 11001 (No such host is known.)
2014-11-08 20:06:03.099254|ERROR|GetWanIP|failed to retrieve WAN ip

Kan iets zijn met de verbinding naar de accounting server van Teamspeak, die dan niet lukt. Maar vanaf de server kan er wel goed verbinding worden gemaakt naar die server. Maar dit is niet eerder voorgekomen volgens de logs, dus dat is dan wel weer vreemd. Zojuist raakte ik ook de TS verbinding kwijt, en toen vond ik dezelfde melding in de log.

Ik heb de server bijgewerkt naar de laatste versie. Als jullie kunnen testen of er nu verbetering is, graag Smile

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
09-11-2014, 01:29 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-11-2014 om 01:35 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #13
Op dit moment heb ik geen plugins of TFAR geïnstalleerd in Teamspeak. Toen ik vorige week samen met Nimster Insurgency aan het spele was, werd ik om de zoveel tijd gewoon uit de Teamspeak server gegooid. Ook hier duurde het 1 tot 5 minuten voordat ik weer verbinding kon maken!

Ik dacht eerst dat mijn internet verbinding was weggevallen, maar dit kon helemaal niet want de Steam en Insurgency servers bleven gewoon doordraaien.

Dat was op 31-10-2014 vanaf 20:00 uur.

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
09-11-2014, 01:38 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-11-2014 om 01:39 PM door zoog.)
Bericht: #14
(09-11-2014 01:29 PM)DeAdSeYe schreef:  Op dit moment heb ik geen plugins of TFAR geïnstalleerd in Teamspeak. Toen ik vorige week samen met Nimster Insurgency aan het spele was, werd ik om de zoveel tijd gewoon uit de Teamspeak server gegooid. Ook hier duurde het 1 tot 5 minuten voordat ik weer verbinding kon maken!

Ik dacht eerst dat mijn internet verbinding was weggevallen, maar dit kon helemaal niet want de Steam en Insurgency servers bleven gewoon doordraaien.

Dat was op 31-10-2014 vanaf 20:00 uur.

Ik zie wel de "connection lost" van jullie als clients, maar aan de server kant geen fout of iets in de logs.

Her en der in de logs is onderstaande melding te vinden, op verschillende data, dus wellicht dat de server update nu het probleem heeft verholpen *fingers crossed*

ERROR |ParamParser | | Protocol mismatch, old client or old server?

Reageren op dit bericht
09-11-2014, 02:16 PM
Bericht: #15
Ik heb het nu ook gehad, ondanks de update. Ik ga navraag doen bij Teamspeak support.

Reageren op dit bericht
09-11-2014, 02:26 PM
Bericht: #16
Dit kan ook aan Hetzner liggen overigens...

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
Reageren op dit bericht
09-11-2014, 02:35 PM
Bericht: #17
(09-11-2014 02:26 PM)Sacha schreef:  Dit kan ook aan Hetzner liggen overigens...

Ja ik ben nog wat andere dingen aan het testen. Kom nu ook niet via RDP op de server... dus ik ga hem ff een reboot geven.

Reageren op dit bericht
09-11-2014, 03:20 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-11-2014 om 03:21 PM door zoog.)
Bericht: #18
Blijft toch weer gebeuren, maar andere users blijven wel online terwijl ik er bijvoorbeeld niet meer op kom (net zoals de anderen ook al hadden aangegeven). Ik denk niet dat het aan de kant van Herztner zit, maar misschien aan de DNS servers of settings van de webhost (aangezien we connecten met ts.tangodown.nl). Nadat ik er niet meer op kwam, en het directe ip invoerde, kwam ik er meteen weer op.

Ik ga even kijken of het met het directe IP nu wel langere tijd goed gaat.

Reageren op dit bericht
09-11-2014, 03:55 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-11-2014 om 03:55 PM door PingWing.)
Bericht: #19
Nope - had ik al geprobeerd, zelfs toen ik verbinding maakte met het directe IP werd ik er na een bepaalde tijd af gegooid.
Reageren op dit bericht
09-11-2014, 04:16 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-11-2014 om 04:20 PM door zoog.)
Bericht: #20
Bij mij lijkt het steeds te gebeuren zodra ik weer ga kijken of TS nog goed werkt. Ik heb hem dan op de achtergrond aan staan, en ben iets anders aan het doen (niet op de PC), en dan ga ik kijken, en dan een paar seconden daarna is het opeens connection lost. Of het is toeval..

Maar ik zie verder geen errors op de teamspeak server log ofzo.

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)