Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)




 
Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
11-10-2014, 11:42 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 13-10-2014 om 04:54 PM door NyteMyre.)
Bericht: #1
Squad - Project Reality voor Unreal Engine 4
Het ziet er naar uit dat de makers van Project Reality (Battlefield 2) een commercieel spel gaan maken genaamd "Squad"










Meer info hier:
http://www.realitymod.com/forum/f11-off-...r-bf2.html

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
11-10-2014, 01:28 PM
Bericht: #2
RE: Squad - Project Reality voor Unreal Engine 4
Hmm, ben benieuwd

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-10-2014, 01:36 PM
Bericht: #3
RE: Squad - Project Reality voor Unreal Engine 4
De loopsnelheid en dat van de ironsights zijn echt heel erg snel of niet? Met uitzondering van de grote maps ziet het er uit als een twitch-shooter. Insurgency met zn kleinere maps lijkt nu beter.

.............................Observe everything, Admire nothing........................
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-10-2014, 05:25 PM
Bericht: #4
RE: Squad - Project Reality voor Unreal Engine 4
(12-10-2014 01:36 PM)SiC schreef:  De loopsnelheid en dat van de ironsights zijn echt heel erg snel of niet? Met uitzondering van de grote maps ziet het er uit als een twitch-shooter. Insurgency met zn kleinere maps lijkt nu beter.

haha het is een pre aplha versie en jij gaat dit zeggen, ik ben teleurgesteld in tangodown nu en beetje.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-10-2014, 06:47 PM
Bericht: #5
RE: Squad - Project Reality voor Unreal Engine 4
(12-10-2014 05:25 PM)luuk schreef:  
(12-10-2014 01:36 PM)SiC schreef:  De loopsnelheid en dat van de ironsights zijn echt heel erg snel of niet? Met uitzondering van de grote maps ziet het er uit als een twitch-shooter. Insurgency met zn kleinere maps lijkt nu beter.

haha het is een pre aplha versie en jij gaat dit zeggen, ik ben teleurgesteld in tangodown nu en beetje.

Dus je bent het niet eens met één persoon op dit forum, en je bent direct teleurgesteld in heel de community? Even doordenken. Smile

Plus: de loopsnelheid is waarschijnlijk een bewuste keuze geweest en de video is publiekelijk zichtbaar, dus het mag best bekritiseert worden. Dat mag je zelfs verwachten. Iedereen snapt dat het pre-alpha is en dat alles nog kan veranderen, maar dat wil niet zeggen dat we ons stil moeten houden.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-10-2014, 08:15 PM
Bericht: #6
RE: Squad - Project Reality voor Unreal Engine 4
kan niet wachten

Amor Patriae Nostra Lex
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
13-10-2014, 10:51 AM
Bericht: #7
RE: Squad - Project Reality voor Unreal Engine 4
http://www.realitymod.com/forum/f11-off-...r-bf2.html

Dit is wel interessant om te lezen voor achtergrond informatie.

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
13-10-2014, 11:55 AM
Bericht: #8
RE: Squad - Project Reality voor Unreal Engine 4
(12-10-2014 05:25 PM)luuk schreef:  
(12-10-2014 01:36 PM)SiC schreef:  De loopsnelheid en dat van de ironsights zijn echt heel erg snel of niet? Met uitzondering van de grote maps ziet het er uit als een twitch-shooter. Insurgency met zn kleinere maps lijkt nu beter.

haha het is een pre aplha versie en jij gaat dit zeggen, ik ben teleurgesteld in tangodown nu en beetje.

Ik snap goed dat het pre-alpha is, maar dat betekent niet dat je geen observaties mag maken. Dingen kunnen veranderen, maar dingen kunnen ook NIET veranderen, en door vroegtijdig feedback te geven KAN dat op tijd aangestuurd worden. Waarom zou ik deze opmerking niet kunnen plaatsen?

.............................Observe everything, Admire nothing........................
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
13-10-2014, 04:53 PM
Bericht: #9
RE: Squad - Project Reality voor Unreal Engine 4
(13-10-2014 10:51 AM)Sacha schreef:  http://www.realitymod.com/forum/f11-off-...r-bf2.html

Dit is wel interessant om te lezen voor achtergrond informatie.

Damn, was ik de link vergeten erbij te doen?

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
06-04-2015, 07:25 PM
Bericht: #10
RE: Squad - Project Reality voor Unreal Engine 4
Nieuwe trailer:




[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht




Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)