Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
27-06-2017, 07:30 PM
Bericht: #231
RE: Squad - Project Reality voor Unreal Engine 4
(27-06-2017 05:40 PM)SiC schreef:  Nog wat beelden van Zondag Smile

Nice. Ik hoop dat ik volgende keer meer geluk heb met joinen. Er klopt niks van die autobalancer. Tongue2 Die twee andere Nederlanders die er bij waren zijn wat mij betreft wel vaker welkom (en CoopR ook natuurlijk).

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
11-07-2017, 06:16 PM
Bericht: #232
Leuke video sic. Ook tof om te zien wat jullie allemaal deden toen wij in de Hummer zaten voor support!

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
12-11-2017, 02:24 PM
Bericht: #233
Free weekend is weer aan de gang! Ik ben ook maar weer eens gaan spelen, begon toch te kriebelen weer. Coole ronde gehad gister als SL Smile

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
13-11-2017, 06:22 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 13-11-2017 om 06:26 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #234
Ik speel Squad niet meer, ik behaal niet hoger dan 20fps in welke map dan ook. Ik heb dit probleem sinds de voertuigen in het spel zitten.

Het ligt niet aan mijn GPU want dat is een GTX 1080 gaming x+ oc. Iets sneller als de normal GTX 1080 en minder snel als de GTX 1080 Ti.

Het ligt namelijk aan de CPU en dat is een fx8350 van AMD. Squad is niet geoptimaliseerd voor AMD processoren en tot de dag van vandaag hebben ze er altijd nog geen zak aan gedaan.

Al speel ik het spel in 4k, 2k, 1080p of nog een lagere resolutie met alles op het hoogste of laagste kwaliteit, ik kom niet hoger als 20fps. Toen het spel nog geen voertuigen had, haalde ik makkelijk 50fps op een normale server +/- 50 man.

Nou heb ik gekeken voor een i7 7820x maar ben toch gegaan voor een Ryzen 7 1800x. Als Squad daar ook niet fatsoenlijk op werkt, dan houd het voor mij helemaal op en probeer mijn geld terug te vragen, omdat ze iets niet kunnen leveren waar ik voor betaald heb.

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
22-12-2017, 01:42 AM
Bericht: #235
Alpha 10 is nu in public testing! Tot zaterdag blijkbaar, was eerst 24 uur, maar is inmiddels verlengt. Echt tof, die nieuwe animaties, climbing, bipods, freelook, nieuwe recoil voor wapens etc..

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
22-12-2017, 02:31 PM
Bericht: #236
Bipods ftw!

Reageren op dit bericht
05-01-2018, 09:05 PM
Bericht: #237
Een lange video, maar wát een FOB is dit. Tongue2

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
05-02-2018, 07:44 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-02-2018 om 08:25 PM door Nimster.)
Bericht: #238
V10 release trailer. Smile Hij is nu officieel uit.

https://joinsquad.com/readArticle?articleId=252

Reageren op dit bericht
08-02-2018, 03:53 PM
Bericht: #239
Looks f'ing awesome Cool

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)