Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
07-05-2015, 03:45 PM
Bericht: #31
RE: Squad - Project Reality voor Unreal Engine 4
Ik denk dat het succes van deze game volledig af gaat hangen van de spelersbasis. Als de spelers allemaal call-of-duty style gaan spelen, dan zul je weer net zoals met ArmA gamesessies moeten organiseren om echt een leuke tactische pot te hebben met elkaar...

Laat even duidelijk zijn: deze gaat in mijn game-lijst, maar ik hoop zo erg dat de spelersbasis passend zal zijn aan de speelstijl waar deze game voor is gemaakt.

[Afbeelding: b_560_95_1.png]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
07-05-2015, 04:13 PM
Bericht: #32
(07-05-2015 03:45 PM)Whistle schreef:  Ik denk dat het succes van deze game volledig af gaat hangen van de spelersbasis. Als de spelers allemaal call-of-duty style gaan spelen, dan zul je weer net zoals met ArmA gamesessies moeten organiseren om echt een leuke tactische pot te hebben met elkaar...

Laat even duidelijk zijn: deze gaat in mijn game-lijst, maar ik hoop zo erg dat de spelersbasis passend zal zijn aan de speelstijl waar deze game voor is gemaakt.

Maar dat ligt toch ook aan de game, lijkt mij Smile
Je zou bijv. Battlefield wel enigzins tactisch kunnen aanpakken met een groep lui, maar het feit is dat de game er niet voor gemaakt is, en mensen moeten zich zelfgemaakte regels aanpassen om er iets tactisch van te maken. Als de game het toestaat, dan heb je een probleem.

.............................Observe everything, Admire nothing........................
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
07-05-2015, 05:24 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-05-2015 om 05:26 PM door NyteMyre.)
Bericht: #33
(07-05-2015 03:08 PM)Pimmie schreef:  Ik snap eigenlijk niet waarom deze game met Insurgency word vergeleken hier en op youtube comments? Het blijft het Concept van Project Reality dus dat is 100000% Beter dan al die andere meuk.

Toen Insurgency uitkwam, waren heel veel PR spelers positief over het spel, en heel veel spraken over hoe bepaalde features in Insurgency best cool zouden zijn in PR. De Insurgency devs waren ook best actief op het PR forum.

Er zijn dingen die Insurgency beter doet dan PR en andersom, en nu is er de kans om bepaalde dingen "gelijk" te trekken.

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Reageren op dit bericht
07-05-2015, 07:10 PM
Bericht: #34
(07-05-2015 04:13 PM)SiC schreef:  
(07-05-2015 03:45 PM)Whistle schreef:  Ik denk dat het succes van deze game volledig af gaat hangen van de spelersbasis. Als de spelers allemaal call-of-duty style gaan spelen, dan zul je weer net zoals met ArmA gamesessies moeten organiseren om echt een leuke tactische pot te hebben met elkaar...

Maar dat ligt toch ook aan de game, lijkt mij Smile
Je zou bijv. Battlefield wel enigzins tactisch kunnen aanpakken met een groep lui, maar het feit is dat de game er niet voor gemaakt is, en mensen moeten zich zelfgemaakte regels aanpassen om er iets tactisch van te maken. Als de game het toestaat, dan heb je een probleem.

Volledig is inderdaad een overstatement :-)... maar toch denk ik dat in dit geval de spelersbasis het meeste invloed zal hebben op hoe de game gaat uitpakken. Maar als spelersbasis van pr ook in Squad gaat spelen dan denk ik dat dat wel goed komt. Als ze maar aangeven wat de regels zijn!

[Afbeelding: b_560_95_1.png]
Reageren op dit bericht
07-05-2015, 07:43 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-05-2015 om 08:04 PM door OldRavenNL.)
Bericht: #35
Inderdaad, als je squad speelt met pr spelers gaat het zowiezo fijn zijn, zoals whistle zegt is het toch altijd afhankelijk van met wie je het speelt.
Heb in het verleden ook bf3 gespeeld met ik ben even de naam kwijt.. Hele bekende clan.. Speelde alleen hardcore, was ineens een heel ander spel.. Veel beter dan al dat gehuppel en geschiet in die public potjes.

Met de juiste groep en zonder hud elementen zou zelfs rainbow six siege nog goed tactisch gespeeld kunnen worden.. Haha.. Wat zeg ik nu! Wink

lol, ik kan het niet bijhouden man!

Eerste 50 vs 50 pvp test.

Reageren op dit bericht
08-05-2015, 12:53 PM
Bericht: #36
(07-05-2015 07:43 PM)OldRavenNL schreef:  Inderdaad, als je squad speelt met pr spelers gaat het zowiezo fijn zijn, zoals whistle zegt is het toch altijd afhankelijk van met wie je het speelt.
Heb in het verleden ook bf3 gespeeld met ik ben even de naam kwijt.. Hele bekende clan.. Speelde alleen hardcore, was ineens een heel ander spel.. Veel beter dan al dat gehuppel en geschiet in die public potjes.

Met de juiste groep en zonder hud elementen zou zelfs rainbow six siege nog goed tactisch gespeeld kunnen worden.. Haha.. Wat zeg ik nu! Wink

lol, ik kan het niet bijhouden man!

HERESY! Purge the unclean!

Maar in ieder geval Laugh mijn punt is niet dat het mogelijk is om tactisch te spelen, maar dat het spel het mogelijk maakt om NIET tactisch te spelen. En als het spel dat mogelijk maakt, dan zul je ALTIJD mensen hebben die gaan rambo'en. En dan ligt het probleem in mijn ogen niet bij de playerbase maar bij de game. Als je je mechanics zo ontwerpt dat rambo'en tot je dood leid, dan houden mensen op met rambo'en. Ala Red Orchestra Ostfront bijv. Als je daar niet leert dat de COD manier niet werkt, dan ga je keer op keer dood zonder ook maar een kill te krijgen.

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
08-05-2015, 01:32 PM
Bericht: #37
ah, ja op die manier..

Daarom heb ik ook liever dat ze er niet teveel poespas in stoppen.
Als je squad nu bekijkt is het kwa wapens en equipement niet zo uitgebreid.. en dat werkt volgens mij het beste. Niet teveel extra rommel en gadgets erin stoppen.
Reageren op dit bericht
09-05-2015, 06:09 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-05-2015 om 06:12 PM door lnXxx.)
Bericht: #38
(08-05-2015 12:53 PM)SiC schreef:  als het spel dat mogelijk maakt, dan zul je ALTIJD mensen hebben die gaan rambo'en. En dan ligt het probleem in mijn ogen niet bij de playerbase maar bij de game. Als je je mechanics zo ontwerpt dat rambo'en tot je dood leid, dan houden mensen op met rambo'en.
In (bijna) elke moderne shooter wint een team dat goed samenspeelt (tactisch dus) het van een team dat als rambo's speelt. Alleen als een individu gewoon veel beter is dan zijn tegenstanders gaat rambo'en dan werken. Het is gewoon makkelijker voor mensen om de fouten bij een spel te zoeken ipv bij hun eigen (samen)spelen.
Reageren op dit bericht
09-05-2015, 10:56 PM
Bericht: #39
Naja, ik heb het niet zozeer over mentaliteit maar puur de mechanics van de game. Mensen die samenwerken zullen inderdaad altijd wel winnen van mensen die dat niet doen. Maar in dit geval had ik het over rambo'en in de zin dat iemand kan rondsprinten en instant scopes kan gebruiken bijv., of dat stamina geen invloed heeft etc. BF3 kan tactisch gespeeld worden, maar je kan niet verwachten van mensen dat ze een realistische manier van spelen gaan aanhouden als de game dat neit van je vereist.

Reageren op dit bericht
15-05-2015, 07:21 PM
Bericht: #40
Weer een vet nieuw filmpje:

Ziet er naar uit dat productie best hard gaat

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)