Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
13-04-2015, 01:48 PM
Bericht: #21
RE: Squad - Project Reality voor Unreal Engine 4
PR was wel echt een geweldige 'conversion' van BF2 alleen was het jammer dat na een tijdje het aantal spelers daalde waardoor de grote maps eigenlijk niet meer leuk waren om te doen.

Hopelijk zal dat bij Squad anders zijn omdat 't natuurlijk allemaal nieuw zal zijn en dus vooral in het begin aardig wat spelers kan trekken.

Nu nog even de prijs & release datum afwachten dus..
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
13-04-2015, 04:06 PM
Bericht: #22
(13-04-2015 01:48 PM)DIVZ schreef:  Hopelijk zal dat bij Squad anders zijn omdat 't natuurlijk allemaal nieuw zal zijn en dus vooral in het begin aardig wat spelers kan trekken.

Waarschijnlijk zal Squad wel een grotere spelersgroep gaan aantrekken dan PR2 aangezien mensen de game nu speelklaar kunnen kopen... Geen mods installeren maar kopen en spelen! (Al was pr2 installeren niet echt moeilijk ofzo...)

Ik denk dat dit wel een succesje wordt onder de tactical gamers. Maar ook een game die veel call-of-duty rambo's gaan kopen en spelen.

[Afbeelding: b_560_95_1.png]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
13-04-2015, 04:50 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 13-04-2015 om 04:52 PM door NyteMyre.)
Bericht: #23
(13-04-2015 01:48 PM)DIVZ schreef:  PR was wel echt een geweldige 'conversion' van BF2 alleen was het jammer dat na een tijdje het aantal spelers daalde waardoor de grote maps eigenlijk niet meer leuk waren om te doen.

Het spelers aantal is wel minder, maar er is meestal altijd wel minstens 1 volle 100 man EU server elke avond.

(13-04-2015 04:06 PM)Whistle schreef:  Ik denk dat dit wel een succesje wordt onder de tactical gamers. Maar ook een game die veel call-of-duty rambo's gaan kopen en spelen.

Beetje Insurgency verhaal. Het is een vrij tactical game, maar heeft ook veel CoD lone-wolfs die "SHUT THE FUCK UP" zeggen als je probeert te praten over de mic.

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Reageren op dit bericht
07-05-2015, 11:30 AM
Bericht: #24
ze zijn al lekker bezig zie ik Smile

Ziet er veelbelovend uit
Reageren op dit bericht
07-05-2015, 11:48 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-05-2015 om 11:49 AM door NyteMyre.)
Bericht: #25
Het is wel grappig dat het nog steeds heel veel weg heeft van BF2: PR.
Als Squad een success wordt ben ik ook bang dat de BF2 mod erg snel zal leeglopen.

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Reageren op dit bericht
07-05-2015, 11:56 AM
Bericht: #26
Vind ik juist goed dat het veel weg heeft van BF2 : PR Smile
Die zit gewoon goed in elkaar.. als iets goed is.. vooral niet veranderen Smile

Zie te vaak dat ze dan ineens dingen gaan toevoegen.. gewoon lekker basic houden..
Reageren op dit bericht
07-05-2015, 12:22 PM
Bericht: #27
(07-05-2015 11:56 AM)OldRavenNL schreef:  Vind ik juist goed dat het veel weg heeft van BF2 : PR Smile
Die zit gewoon goed in elkaar.. als iets goed is.. vooral niet veranderen Smile

Zie te vaak dat ze dan ineens dingen gaan toevoegen.. gewoon lekker basic houden..

Mja eens, maar ook weer niet... Als je niets speciaals toevoegd wat voor toegevoegd waarde zit er dan aan het spel?

Het voelt en ziet eruit als een mix tussen insurgency en arma alleen dan is het speciale aan SQUAD dat de level design meer op een sandbox lijkt.

[Afbeelding: b_560_95_1.png]
Reageren op dit bericht
07-05-2015, 12:50 PM
Bericht: #28
o wacht.. er is al een nieuwere.

Reageren op dit bericht
07-05-2015, 02:44 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-05-2015 om 02:54 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #29
Het loopt allemaal soepel en stabiel voor een pre-alpha, het ziet allemaal goed uit. Waar ik weer voor vrees is dat sommige mensen de map gaan vol spawnen met objecten.

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
07-05-2015, 02:52 PM
Bericht: #30
Ziet er veelbelovend uit.

[Afbeelding: j0ibr7.jpg]
Ph34r
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)