Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
06-04-2015, 10:33 PM
Bericht: #11
RE: Squad - Project Reality voor Unreal Engine 4
(06-04-2015 07:25 PM)NyteMyre schreef:  Nieuwe trailer:

Nice, dit begint er steeds beter uit te zien.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
07-04-2015, 11:01 AM
Bericht: #12
Ik kijk de kat wel uit de boom. Geschiedenis van een ontwikkelaar is zelden tot nooit garantie voor kwaliteit.
Reageren op dit bericht
07-04-2015, 11:49 AM
Bericht: #13
Ik hoop wel dat het een goed spel wordt. Ik was echt dol op Project Reality, en dit is eigenlijk gewoon Project Reality+. Dezelfde gameplay in een mooier jasje met minder limitaties van de BF2 engine.

Ik vraag me alleen af wat er met Project Reality 2 gaat gebeuren.

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
07-04-2015, 12:04 PM
Bericht: #14
Ik vond er geen zak aan. Misschien dit wel. Ik moet het nog maar zien. Ik wacht totdat het uit is en meer mensen dit getest hebben. Als het dan goed is, wil ik het eens proberen. Het ziet er niet onaardig uit voor een pre-alpha
Reageren op dit bericht
07-04-2015, 06:19 PM
Bericht: #15
Ik kan niet wachten tot dit uitkomt. Ben wel fan van wat ze proberen te bereiken. Ben nooit echt in de BF scene van PR actief geweest, maar dit lijkt me de moeite waard om vaak te spelen. Het geeft me een beetje het Arma: Insurgency gevoel in de tijd van Arma 2. En daar ben ik dol op.

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
Reageren op dit bericht
07-04-2015, 06:24 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-04-2015 om 06:31 PM door JohnDoe.)
Bericht: #16
Arma 3 in BF stijl? Biggrin

EDIT: nvm snap het concept nu..

JohnDoe - YouTube

"A man can only be beaten in two ways: if he gives up, or he dies"
Reageren op dit bericht
07-04-2015, 07:25 PM
Bericht: #17
Zelf kijk ik wel uit naar Squad en dat doe ik al een poosje. Ik denk wel dat de comms een gevalletje make or break wordt. Je kan dit natuurljk wel over Skype of TeamSpeak of Mumble spelen, maar dit gaat het niet goed op het moment dat je met randoms squad-based gameplay doet.

Ik heb er nog niet naar gezocht, dus ik kan de plank misslaan.

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
Reageren op dit bericht
07-04-2015, 07:33 PM
Bericht: #18
Opzich gaat het in PR ook vrij goed met mumble, waarom zou dat hier anders zijn

YouTube - Soundcloud
Reageren op dit bericht
07-04-2015, 09:04 PM
Bericht: #19
Ik neem aan dat ze wel weten wat ze doen wat betreft de comms. Misschien halen ze zelfs wat inspiratie uit TFAR. Aannemend dat er radio's in zitten natuurlijk.

(07-04-2015 06:19 PM)Pek schreef:  Ik kan niet wachten tot dit uitkomt. Ben wel fan van wat ze proberen te bereiken. Ben nooit echt in de BF scene van PR actief geweest, maar dit lijkt me de moeite waard om vaak te spelen. Het geeft me een beetje het Arma: Insurgency gevoel in de tijd van Arma 2. En daar ben ik dol op.

(07-04-2015 06:24 PM)JohnDoe schreef:  Arma 3 in BF stijl? Biggrin

Ik zie het een beetje als de middenweg tussen Insurgency en ArmA. INS voor de snellere potjes op een relatief kleine map en ArmA voor militaire operaties op grotere schaal. Squad en Project Reality zitten er een beetje tussenin. Is Squad een origineel spel? Niet echt, maar het vult wel een andere niche die we op dit moment nog niet hebben (behalve PR dan). Smile

Zelf heb ik Project Reality een hele tijd geleden wel een keer geprobeerd, maar ik kan me herinneren dat de installatie nogal moeizaam ging en toen ik eenmaal in-game was er niet veel van snapte. Ik heb ook niet echt de behoefte om het weer te proberen. Wat dat betreft kijk ik zeker uit naar Squad.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
07-04-2015, 11:33 PM
Bericht: #20
(07-04-2015 09:04 PM)Nimster schreef:  Ik kan me herinneren dat de installatie nogal moeizaam ging en toen ik eenmaal in-game was er niet veel van snapte. Ik heb ook niet echt de behoefte om het weer te proberen.

Jammer. Ik heb PR echt helemaal kapot gespeeld. Als je een goede squadleader had kon je veel bereiken.

YouTube - Soundcloud
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)