Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
11-08-2009, 12:14 AM
Bericht: #1
Newbie op zoek naar nederlandse clan
Hey mannen ik heb mij zojuist aangemeld op dit forum . De rede is eigenlijk dat ik met mijn landgenoten graag arma 2 online wil spelen. Nu zijn er gewoon teveel kindjes die teamkillen , Gaan liggen misselijken , irritant gaan doen. En als dat niet het geval is speelt niemand als een goed getrainde eenheid waarvoor het spel wel eigenlijk bedoeld is. Ik heb eerst overwogen om bij shacktactical te gaan maar dan zit je weer met tijdsverschil. Dus wie kan mij zeggen wat de mogelijkheden zijn om een vette online arma 2 ervaring te hebben hier?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
11-08-2009, 12:27 AM
Bericht: #2
RE: Newbie op zoek naar nederlandse clan
Voor teamwork ben je hier zeker op de goede plaats, ik zelf heb het altijd leuke gevonden Smile Maar het is nou niet echt bepaald een clan Wink
Reageren op dit bericht
11-08-2009, 12:31 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-08-2009 om 12:32 AM door oscar19681.)
Bericht: #3
RE: Newbie op zoek naar nederlandse clan/teamwork
(11-08-2009 12:27 AM)Laurens schreef:  Voor teamwork ben je hier zeker op de goede plaats, ik zelf heb het altijd leuke gevonden Smile Maar het is nou niet echt bepaald een clan Wink

Jah hoeft niet perse een clan te zijn. Als er maar professioneel teamwerk aanwezig is en enigzins een realitishe speelwijze. Ik heb wel eens gezocht naar een server van tangodown maar heb nooit iets kunnen vinden. op welke dagen en tijden spelen jullie en hebben jullie een password of gaat er nog soort aanmelding aan vooraf?
Reageren op dit bericht
11-08-2009, 01:11 AM
Bericht: #4
Normaal staat er op de server volgens mij geen password, soms zijn er gesloten sessies dan staat er wel een password op de server, maar deze word voor iedereen die mee wilt doen wel bekend gemaakt, vaak via de TS Wink
Reageren op dit bericht
11-08-2009, 08:26 AM
Bericht: #5
(11-08-2009 12:31 AM)oscar19681 schreef:  
(11-08-2009 12:27 AM)Laurens schreef:  Voor teamwork ben je hier zeker op de goede plaats, ik zelf heb het altijd leuke gevonden Smile Maar het is nou niet echt bepaald een clan Wink

Jah hoeft niet perse een clan te zijn. Als er maar professioneel teamwerk aanwezig is en enigzins een realitishe speelwijze. Ik heb wel eens gezocht naar een server van tangodown maar heb nooit iets kunnen vinden. op welke dagen en tijden spelen jullie en hebben jullie een password of gaat er nog soort aanmelding aan vooraf?

In je filter "Tango" zetten en je krijgt hem direct voor geschoteld Wink
Reageren op dit bericht
11-08-2009, 10:54 AM
Bericht: #6
(11-08-2009 08:26 AM)Fledder schreef:  
(11-08-2009 12:31 AM)oscar19681 schreef:  

In je filter "Tango" zetten en je krijgt hem direct voor geschoteld Wink

Ik heb ook teamspeak. Wat is het teamspeak server adress?
Reageren op dit bericht
11-08-2009, 11:28 AM
Bericht: #7
Citaat:Wat is het teamspeak server adress?

94.103.145.156:6000

[Afbeelding: b_560x95.png]
Reageren op dit bericht
11-08-2009, 01:56 PM
Bericht: #8
(11-08-2009 11:28 AM)Orton schreef:  
Citaat:Wat is het teamspeak server adress?

94.103.145.156:6000

Ok ik spreek jullie wel op teamspeak dan! Enig idee wanneer het spitsuur is op De Tangodown Teamspeak server?
Reageren op dit bericht
11-08-2009, 03:38 PM
Bericht: #9
spitsuur is volgens mij altijd s'avonds na 8uur
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
11-08-2009, 06:14 PM
Bericht: #10
Welkom, je bent aan het juiste adres. Smile

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)