Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
12-08-2009, 06:42 PM
Bericht: #21
RE: Newbie op zoek naar nederlandse clan
Met PvP bedoel ik inderdaad zoals mensen BF of COD spelen. Daar hou ik gewoon niet van.

PvP in groepsverband met goeie samenwerking is een ander verhaal..
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
16-08-2009, 12:33 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 16-08-2009 om 12:34 PM door Herpes.)
Bericht: #22
dat bedoel ik ook, pvp met goede teamwork.

Het is in mijn ogen gewoon iets intersanter om niet tegen een AI te spelen, want die zijn altijd een stuk dommer dan echte mensen. AI is vaak alleen maar beter omdat ze jou eerder zien, of omdat ze beter schieten. niet omdat ze zich slim verstoppen of sneaky omlopen etc.

Spelen tegen de AI zal vaak snel ervor zorgen dat elk potje hetzelfde speelt,terwijl PVP juist kan zorgen voor leuke, grappige, spannende situaties.

Voorbeeld:

De laatste keer dat wij Warfare hadden opstaan werden we bij een dorpje geplaagd door een sniper. maar we konden hem niet vinden. Toen besloot ik een Artillerie unit te kopen en de volledig bos-rand systematisch met artillerie te bestoken. met succes. Ik weet vrij zeker dat ARMA 2 AI, wat minder moeite zou hebben gehad om de sniper te vinden en hem met een goed schot uit die bosjes te halen.

Mensen hebben gewoon een uitgebreider scala aan oplossingen voor problemen Smile
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
16-08-2009, 12:38 PM
Bericht: #23
Komt ie weer met z'n verhaal dat ie mij neerknalde Tongue2
Reageren op dit bericht
16-08-2009, 04:00 PM
Bericht: #24
(16-08-2009 12:38 PM)Laurens schreef:  Komt ie weer met z'n verhaal dat ie mij neerknalde Tongue2

elke gelegenheid die ik krijg Biggrin
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)