Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
11-08-2009, 08:05 PM
Bericht: #11
RE: Newbie op zoek naar nederlandse clan
welkom dudeSmile

[Afbeelding: b_560x95.png]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
11-08-2009, 11:12 PM
Bericht: #12
Spelen jullie alleen maar domination? Dat zou zonde zijn. Waarom niet een keer PvP man dat kan ook vet zijn . Of een eigen gemaakte co-op Rorce recon mission met objectives. Ik vindt domination wel aardig maar het is totaal niet realistish in mijn ogen. Het is meer een beetje een verbastering van bf2 maar dan wat groter.
Reageren op dit bericht
11-08-2009, 11:26 PM
Bericht: #13
(11-08-2009 11:12 PM)oscar19681 schreef:  Spelen jullie alleen maar domination? Dat zou zonde zijn. Waarom niet een keer PvP man dat kan ook vet zijn . Of een eigen gemaakte co-op Rorce recon mission met objectives. Ik vindt domination wel aardig maar het is totaal niet realistish in mijn ogen. Het is meer een beetje een verbastering van bf2 maar dan wat groter.

Er word zeker niet alleen maar Domination gespeeld, we hebben welleens warfare gespeeld Blush, maar ook "gewone" missies en ook (warfare ook) pvp. iig heb ik een keer deathmatch gedaan, maar meestal coop volgens mij.

Maar goed mss dat iemand het beter weet dan ik en dus een beter antwoord kan geven Wink
Reageren op dit bericht
12-08-2009, 12:02 AM
Bericht: #14
(11-08-2009 11:12 PM)oscar19681 schreef:  Spelen jullie alleen maar domination? Dat zou zonde zijn. Waarom niet een keer PvP man dat kan ook vet zijn . Of een eigen gemaakte co-op Rorce recon mission met objectives. Ik vindt domination wel aardig maar het is totaal niet realistish in mijn ogen. Het is meer een beetje een verbastering van bf2 maar dan wat groter.

We spelen vanalles eigenlijk, maar vooral Domination. We zetten regelmatig missies op de server (hoewel de selectie nu een beetje klein is), dus als je een vette missie of gamemode vind, post die maar in het forum en misschien voegen we hem toe Smile

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-08-2009, 12:23 AM
Bericht: #15
Het punt is als we spelen dat we genoeg mensen moeten hebben om zo een PvP map tespelen.Het is niet zo spannend 4v4 het word leuker als het 8v8 is of meer.
Dat worden dan leukere gevechten.Althans is mijn mening.We hebben genoeg op de server staan en we knallen er ook weleens andere mappen op maar als er weinig mensen zijn is er niet zoveel aan.Wat ik wel kan doen is voor volgende week even een date maken en die dan ook in het welkom scherm plaatsen kijken hoeveel mensen er op af komen (is een idee hoor)

Reageren op dit bericht
12-08-2009, 12:34 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-08-2009 om 12:34 AM door Herpes.)
Bericht: #16
ik vind t ook wel n goed idee om wat meer pvp te introduceren. Die co-op was ideaal om als newbie arma 2 te verkennen, maar t is toch ook wel geinig om een echte intelligence (geen AI bedoel ik daarmee Wink) te slim af te zijn Smile
Reageren op dit bericht
12-08-2009, 01:37 AM
Bericht: #17
Het moet alleen niet te klein worden Tongue2, vorige keer toen ik nog meedeed (voordat ik nog op vakantie ging Blush) speelde we een keertje DM, alleen dat was eigenlijk te klein. Arma 2 is niet echt zo'n run up & shoot spel Rolleyes
Reageren op dit bericht
12-08-2009, 09:59 AM
Bericht: #18
(12-08-2009 01:37 AM)Laurens schreef:  Het moet alleen niet te klein worden Tongue2, vorige keer toen ik nog meedeed (voordat ik nog op vakantie ging Blush) speelde we een keertje DM, alleen dat was eigenlijk te klein. Arma 2 is niet echt zo'n run up & shoot spel Rolleyes

nee het is een tactisch spel run en gun is mer ccs cod enz

Reageren op dit bericht
12-08-2009, 03:51 PM
Bericht: #19
met PvP haak ik meestal af.. speel echt het liefst MET elkaar en niet TEGEN elkaar.
Maar ieder zijn ding..
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-08-2009, 06:08 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-08-2009 om 06:09 PM door Svantovit.)
Bericht: #20
(12-08-2009 03:51 PM)OldRavenNL schreef:  met PvP haak ik meestal af.. speel echt het liefst MET elkaar en niet TEGEN elkaar.
Maar ieder zijn ding..

Zolang PvP gewoon in groepsverband gebeurd, dus met elkaar, zie ik er geen verschil in of dat nu tegen een AI vijand is of tegen menselijke tegenstanders.
Voordeel van PvP is dat het niveau van je tegenstander wat realistischer/'hoger' is. Meestal voorkomt dat standaard situaties.

PvP waarbij ieder voor zich speelt zie ik in Arma ook niet zitten, dan speel ik liever BF of COD.

In Arma 2 vind ik PvP in Warfare-mode zich het meeste onderscheiden van andere games. Maar dit is tegelijk ook een moeilijke modus om echt goed in teamverband te spelen.

Zoals gezegd, ieder zijn eigen smaak.
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)