Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

20-09-2014, 01:22 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 20-09-2014 om 02:53 PM door zoog.)
Bericht: #1
TDNL Space Engineers
[Afbeelding: LDtmkxj.jpg]

Tangodown gaat de ruimte in?

Jazeker!

Sinds kort heeft Tangodown een officiele private server opgezet voor Space Engineers.
Wil je mee doen? Het enige wat je hoeft te doen is je aanmelden als lid bij de TDNL Steam Group.

Omdat Space Engineers nog in een Alpha build is, en er wekelijks updates zijn, zal de server minimaal 1 dag van de week off-line zijn voor maintenance.
Mochten er vragen of meldingen zijn, neem gerust contact op met de TDNL Staff of met Archu.

Je kan de server zoeken op de naam Tangodown.nl
See you in space!
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
21-09-2014, 12:25 AM
Bericht: #2
RE: TDNL Space Engineers
Gaaf, dit heb ik ook! Ik doe mee Biggrin

[Afbeelding: sig?id=76561198003837901]
Reageren op dit bericht
21-09-2014, 03:39 PM
Bericht: #3
Nice, hebben we ook ergens regels staan ofzo?
Reageren op dit bericht
21-09-2014, 04:21 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 21-09-2014 om 04:22 PM door Archu.)
Bericht: #4
Ik ben de laatste paar dagen bezig om nog de beste settings uit te zoeken. Gisteren nog een reset ownership gedaan omdat bij elke rejoin er een nieuwe player entity wordt aangemaakt, waarbij je je ownership kwijt raakt.

Omdat we nu nog op een kleine map beginnen, wil ik voorlopig de focus leggen op PVE.
Het is dus overigens NIET de bedoeling dat we van elkaar resources jatten, mochten er aparte groepen komen.

Ik zal, mochten we eenmaal geen resources meer hebben in de world, of door middel van een vote, kijken voor een groter scenario, waarbij mensen hun eigen asteroid fields hebben. Dan kunnen we kijken of PVP mogelijk is. Smile
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)