Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
27-08-2014, 05:57 PM
Bericht: #1
SWAT 4
Beste TD'ers,

SWAT 4 is inmiddels alweer bijna 10 jaar oud en dat is uiteraard ook wel te merken aan onder anderen de graphics en een hoop limitaties welke nu eenmaal bij de Unreal 2 engine horen. Destijds was ik mede omdat ik gewend was aan het "realisme" van swat 3 niet echt te spreken over swat 4.

Recent heb ik het spel weer eens geïnstalleerd met het idee om een mod te ontwikkelen welke wat grafische updates en een hoop nieuwe uitrusting brengt.

Een van de onderdelen, naast een hele reeks universele uitrustingen, waar ik nu aan werk is een AT / DSI character model.

De reden dat ik hier post is omdat ik jullie al enige tijd volg sinds de laatste keer dat ik met jullie mee heb gespeeld in arma 2, en dat ik denk dat dit spel toch wel in jullie straatje past. Het kan uiteraard zo tactisch gespeeld worden als dat je zelf wilt. De meeste real life procedures en de geweldsinstructie werken grotendeels in het spel, ware het niet dat de verdachten over het algemeen wat schietgrager zijn dan in het echt. Daar is eventueel nog wat aan te veranderen.

Ik ben dan ook benieuwd of jullie het spel wel eens gespeeld hebben en of er misschien TD'ers zijn die geïnteresseerd zijn en mogelijk suggesties voor mijn mod hebben. De mod zal uiteindelijk een klein Nederlands tintje krijgen. Ik weet dat de meeste van jullie grotendeels arma georiënteerd zijn maar wie weet is een SWAT avondje zo nu en dan ook wel eens leuk.

http://www.moddb.com/mods/equipmentmod-by-bbe

[Afbeelding: drummerbbe.png]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
28-08-2014, 06:37 PM
Bericht: #2
RE: SWAT 4
Swat4 is erg tof! Leuk plan. Kan zelf niet concreet helpen maar Swat4 is het zeker waard Smile

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
01-09-2014, 01:17 PM
Bericht: #3
Gaaf! Nog steeds een heerlijk spel!
Je hebt mijn aandacht. Laugh

Mijn Physiq= collectie valt in de spoiler te bewonderen
If I fail and give up, do you think I'm ever going to get up? NO! But if I fail, I will try again and again and again
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
24-01-2017, 07:17 PM
Bericht: #4
Jongens, let op: GOG heeft nu SWAT 4 Gold!

https://www.gog.com/game/swat_4_gold_edition

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
24-01-2017, 08:03 PM
Bericht: #5
Nice. SWAT 4 was vele jaren bijna nergens meer te krijgen, zelfs niet digitaal. Zelf heb ik nog het geluk gehad dat ik jaren geleden zowel SWAT 4 als de uitbreiding nog op disc heb kunnen kopen, maar mooi dat hij nu op GOG staat. Goede prijs ook. Hopelijk betekent dit meer aandacht voor SWAT en daardoor een multiplayer revival. Of zelfs ontwikkelaars die bepaalde aspecten in hun games overnemen. Smile

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
26-01-2017, 10:22 PM
Bericht: #6
Well deserved! Blijft een unieke game.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
29-01-2017, 07:36 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-01-2017 om 07:37 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #7
Waarom zou je Swat 4 nog willen kopen? Swat 4 wordt aangeboden door modders die een eigen launcher hebben gecreëerd. Je kunt Swat 4 plus expansion gratis downloaden en spelen, zowel vanilla als gemod.

De uitgever is op de hoogte maar doet er helemaal niks mee.

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
02-02-2017, 07:52 PM
Bericht: #8
Omdat dat nog steeds illegaal is, en bovendien valt op deze manier makkelijker andere developers te showen dat er nog interesse is in het genre?

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
03-02-2017, 04:33 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-02-2017 om 04:41 AM door DeAdSeYe.)
Bericht: #9
(02-02-2017 07:52 PM)SiC schreef:  Omdat dat nog steeds illegaal is, en bovendien valt op deze manier makkelijker andere developers te showen dat er nog interesse is in het genre?

Dat ligt eraan, hou in je achterhoofd dat Sierra nu onder Activision valt en helemaal geen f*ck geeft om Swat 4..

De enige goudmijn voor Activision is World of Warcraft en Call of Duty.

Verder weten genoeg developers dat er genoeg animo is voor een "klein" community maar helaas valt er niet genoeg geld mee te verdienen dan een main stream game zoals Call of Duty.

De ontwikkelaars die het aandurven, zijn meestal indie developers die een klein budget hebben of een klein team waardoor de ontwikkeling traag verloopt of uiteindelijk gigantisch faalt.

Als er een nieuwe Swat komt, zal het toch geen Swat worden zoals we kennen van vorige delen. Kijk eens wat ze doen met nieuwere games die gebaseerd zijn op oudere games?

Als Activision iets gaf om Swat 4, was het allang al offline gehaald, maar dat is altijd nog niet gebeurd. De "legale" game is ook nog alleen maar in single-player te spelen sinds gamespy offline is gegaan. Door de gemodde launchers kunnen mensen eindelijk weer eens online spelen, ook dat heeft Activision niet opgelost. Kortom, ze geven geen f*ck erom.

Heb je al eens verdiept in dit spel? De animaties en geluiden mogen wel wat beter, maar de gameplay opzicht ziet niet verkeerd uit.

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
03-02-2017, 06:20 PM
Bericht: #10
(03-02-2017 04:33 AM)DeAdSeYe schreef:  Verder weten genoeg developers dat er genoeg animo is voor een "klein" community maar helaas valt er niet genoeg geld mee te verdienen dan een main stream game zoals Call of Duty.

De ontwikkelaars die het aandurven, zijn meestal indie developers die een klein budget hebben of een klein team waardoor de ontwikkeling traag verloopt of uiteindelijk gigantisch faalt.

Het ligt aan de publishers. Zij zagen geen brood in het genre. Maar het zijn vaak wel de publishers die voor het budget zorgen, en hoe meer publishers inzien dat het een lucratieve niche is, hoe groter de kans op een nieuwe tactical FPS. Als SWAT 4 goed verkoopt op GOG.com, en dat is op dit moment ook zo (#3 onder The Witcher 3 + DLC), dan kan dat een positief signaal naar de publishers afgeven en er misschien zelfs voor zorgen dat een ontwikkelaar een publisher weet te strikken. Dat is beter dan 100% afhankelijk van crowdfunding te zijn IMO.

Het genre wordt weer populairder, en stemmen met je portemonnee is de beste manier om daaraan mee te helpen. Daarmee zeg ik niet dat je alle bestaande tactical shooters moet kopen, maar nu het spel weer te koop is is GOG waarschijnlijk de beste weg. Ik had SWAT al op disc, maar toch heb ik hem nog een keer via GOG gekocht. Niet alleen voor het gemak maar ook om het genre te steunen.

En de SWAT 4 pagina op GOG.com krijgt natuurlijk veel meer hits dan een of ander obscuur forum met een torrent link.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)