Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)




 
Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
06-02-2017, 12:21 AM
Bericht: #11
RE: SWAT 4
SWAT NG heeft niet genoeg footage of info om echt interessant te zijn nog. Eerst meer details en dan zullen we het zien Laugh

In de tussentijd is versie 4 van de Elite Force mod uit, en coop werkt er nu ook voor.




.............................Observe everything, Admire nothing........................
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-04-2017, 02:33 PM
Bericht: #12
RE: SWAT 4
Nieuwe versie van Elite Force is uit, en er zijn echt vette veranderingen.
Je kan nu aangeven welke breaching methode je AI moeten gebruiken (c2 of shotgun), AI zoekt nu dekking en leaned langs muren, de campaign kan in co-op, er is een permadeath mode voor de campaign met keuzes voor player death en AI death, dus als je iemand kwijt raakt blijft ie dood, etc... De mod word steeds beter en beter, en ik vind het inmiddels een must-have. Net als in SSF heb je nu ook quality of life veranderingen zoals automatisch terug gaan naar je primary nadat je een granaat hebt gegooid enzo, officieren die iemand arresteren rapporteren dat meteen naar TOC zodat je het zelf niet meer hoeft te doen, etc.
Daarnaast heb je ook nog dat ouderen en drugs-verslaafden dood kunnen gaan door tasers, waardoor pepperspray weer belangrijker word. Kogel ricochets, etc. etc... er komt veel meer bij kijken nu dan in vanilla Smile




.............................Observe everything, Admire nothing........................
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-04-2017, 03:07 PM
Bericht: #13
RE: SWAT 4
Gaaf! Wist niet dat er nog actief aan gewerkt werd.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
27-04-2017, 07:44 PM
Bericht: #14
RE: SWAT 4
Nu ik hem weer speel waardeer ik SWAT 4 nóg meer dan vroeger. Het spel doet zoveel goed, en er zitten veel details in die SWAT van alle andere games onderscheiden.
  • Focus op verdachten arresteren in plaats van neerschieten, zelfs de gewelddadige. Je hebt vaak te maken met verknipte mensen, maar dat wil niet zeggen dat ze meteen ook neergeschoten mogen worden. Liever iemand arresteren dan een leven beëindigen, tenzij het echt niet anders kan. Dat zie je bijna nooit in games. Rambo heeft hier niks te zoeken.
  • Bij het arresteren moet je daadwerkelijk de verdachten onder schot houden, anders lopen ze veel sneller weg. En zelfs dan is het niet zeker dat ze hun wapens neerleggen. Soms lijkt het alsof ze zich gaan overgeven, maar op het laatste moment bedenken ze zich. Je weet het nooit zeker.
  • De verdachten en civies staan altijd op een willekeurige plaats, dus veel replay opties.
  • Goede voice acting; de angstige hostages, je teammaten praten tegen elkaar, de agressie in de stem van Lead, de radiocommunicatie etc.
  • Veel opties om het level op je eigen manier te spelen, vooral met SEF mod.
  • Je bent een politieagent, dus je rapporteert ook alles wat je tegenkomt.
  • Even niet opletten of een fout maken kan binnen een paar seconden einde oefening betekenen.
  • Het gereedschap dat je kiest is van groot belang op de missie. Zelfs de soort kogels die je gebruikt.
  • Elke kamer in elk level is een puzzel, en het goed oplossen van al die puzzels, precies zoals jij voor ogen had, verveelt nooit.

En nog veel meer. Zo'n unieke game is het. Smile En met SEF wordt het steeds beter. Smile

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
27-04-2017, 09:01 PM
Bericht: #15
RE: SWAT 4
Draait ie nou trouwens op 1920x1080? Ik heb hem eigenlijk maar één keer gespeeld. Staat nog steeds ergens ver op de todo om nog is te doen, omdat het inderdaad een super tot en unieke game was in het genre.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
27-04-2017, 09:20 PM
Bericht: #16
RE: SWAT 4
Jup. Oorspronkelijk kon dat gewoon via een .ini tweak geloof ik, maar met de SEF mod erbij zitten er meer resoluties in. Ook voelt de engine veel soepeler dan voorheen, qua mouse movement. SEF is inmiddels wel the way to play imo.

.............................Observe everything, Admire nothing........................
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
27-04-2017, 09:54 PM
Bericht: #17
RE: SWAT 4
Ik gebruik deze fix (handige site voor dat soort dingen). Je moet de .ini van SWAT 4, van TSS en die van SEF aanpassen, en dan werkt het. Ik heb ook het menu naar mijn eigen resolutie aangepast. Werkt prima.

En inderdaad, Elite Force is nu de beste manier om te spelen. Een must-have. Smile

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
06-05-2017, 11:31 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-05-2017 om 11:56 AM door Nimster.)
Bericht: #18
RE: SWAT 4
Krijgen jullie ook zo vaak de 'Unauthorized deadly force' bug? Ik heb al best vaak gehad dat ik daardoor een missie verloor, terwijl de verdachte toch echt zijn wapen op mij gericht had en in sommige gevallen zelfs op mij schoot.

EDIT: bug is bekend.

https://github.com/eezstreet/SWATEliteForce/issues/148

https://github.com/eezstreet/SWATEliteForce/issues/149

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht




Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)