Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
18-08-2014, 03:49 PM
Bericht: #11
RE: Communityoverleg zaterdag 23-08
(18-08-2014 02:09 PM)Sacha schreef:  
(18-08-2014 01:57 PM)Outlaw28 schreef:  Ik ben wel in staat om trainingen te bedenken en te geven.
En als jij er niet bent voor welke reden dan ook?

dan zijn er misschien nog meer die trainingen kunnen geven. al helemaal als het een herhaling is, bijvoorbeeld training 1 zou zelfs ik nog kunnen geven(als ik een pc had die arma 3 aankon Tongue2)

'The only thing more accurate than incoming enemy fire is incoming friendly fire' - murphy's law
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
18-08-2014, 03:59 PM
Bericht: #12
(18-08-2014 01:57 PM)Outlaw28 schreef:  Ik wil afspreken te kiezen tussen geavanceerdere medische systemen. Dat je iets kiest als xmed, wilt niet zeggen dat je altijd xmed gebruikt. Maar je kan niet steeds switchen tussen xmed, cse, etc. Daar moet een keuze in gemaakt worden, anders word het maar verwarrender.

Ik zeg 1 systeem en daar mee gaan werken. Niet steeds switchen op de korte termijn. Natuurlijk kan het best zijn dat het de community vindt dat het gekozen systeem uiteindelijk niet voldoet aan de eisen en dat er uiteindelijk voor een ander systeem wordt gekozen. Maar ik vindt niet dat een missiemaker daar vrijheid in heeft. De missiemaker zou dan alleen kunnen kiezen tussen een adv. medical system of een simple system.

Citaat:Dan kunnen we missies hebben met farooqs, maar ook iets meer hardcore missies.

Dat is een goed idee!

Citaat:Ik ben wel in staat om trainingen te bedenken en te geven.

Wbt. trainingen bedoelde ik niet alleen gepland. Je zult ook tijdens sessie moeten 'trainen'. Veel newbie's stappen gewoon tijdens een doordeweekse sessie in en denken makkelijkweg dat ze mee kunnen spelen. Vervolgens kun je niet gamen omdat je iemand moet gaan uitleggen hoe het systeem werkt en hoe iemand opgelapt moet worden (Mijn ervaring met ACE). Zeer irritant...

[Afbeelding: b_560_95_1.png]
Reageren op dit bericht
18-08-2014, 04:17 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-08-2014 om 04:47 PM door zoog.)
Bericht: #13
(18-08-2014 03:59 PM)Whistle schreef:  Maar ik vindt niet dat een missiemaker daar vrijheid in heeft. De missiemaker zou dan alleen kunnen kiezen tussen een adv. medical system of een simple system.
De community kan missiemakers nooit verplichten bepaalde zaken wel of niet aan hun missies toe te voegen. Zo is Tangodown niet opgebouwd, en daar gaan we ook niet naartoe. Je kunt hooguit een algemene afspraak maken tussen missiemakers, waarbij je hoopt dat zoveel mogelijk mensen zich hieraan houden, een soort van gentlemens agreement. Zo is bijvoorbeeld ook nooit de groepsindeling/organigram van de wiki verplicht gesteld, er is wel altijd gepushed om die standaard erin te krijgen bij iedereen en de missiemakers, maar uiteindelijk zijn er verschillende vormen in gebruik geraakt. Vind ik ook jammer, maar de principes van Tangodown gaan nou eenmaal voor, ondanks dat het dus niet altijd in je eigen belang hoeft te zijn, zelfs niet als een TDNL oprichter.

Je kunt wel bepaalde dingen meer "standaard" maken door het in de preset te stoppen, of op de server te mikken. Maar dan is een invidiuele missiemaker nog steeds vrij om in zijn eigen missie daar alsnog van af te wijken als hij dat nodig acht.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
18-08-2014, 05:38 PM
Bericht: #14
Ja ik heb het dan ook over een gentlemens code, want anders word het allemaal te ingewikkeld.
Reageren op dit bericht
18-08-2014, 08:03 PM
Bericht: #15
Overigens lijkt het me niet verkeerd om het gewoon in de groep te gooien aangezien meerdere groepjes binnen tangodown.nl allerlei systemen aan het uitproberen zijn.

Hoe dan ook. Dit zijn niet de enige punten die bespreekbaar zullen zijn.
Dus kom op mensen, wat willen we nog meer weten, bespreken, etcetera-en
Reageren op dit bericht
19-08-2014, 08:29 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-08-2014 om 08:30 AM door dane.)
Bericht: #16
Ik heb niets tegen op uniformiteit Wink Durf als community structuur te hebben (zoals bij de team indeling, formaties etc. kan dit bijvoorbeeld ook met medic systeem), dit maakt alles veel eenvoudiger en duidelijker (niet alleen voor spelers maar ook voor missiemakers).

Wat Whistle aangeeft over trainingen is ook waar, misschien is het wel iets dat er een paar simpele trainingen opgezet worden voor bijvoorbeeld medic & AT (al is AT niet zo geavanceerd in A3 als de javlin in A2) en je deze slots tijdens een missie kunt invullen als je deze skillset beheerst/"training" hebt gehad. Hiermee voorkom je gestunt tijdens missies waardoor zaken fout gaan lopen en minder storing met zich meebrengen, daarnaast scheelt het ook in tijd.
En ja het vraagt een kleine investering van de speler maar iedereen krijgt er meer plezier voor terug.
Reageren op dit bericht
19-08-2014, 08:54 AM
Bericht: #17
Puntje erbij, voor onder het kopje toekomst:
Hoeveel vraag is er naar Joint Ops? Er zijn best veel ArmA 3 clans/communities die we zouden kunnen vragen. Reden voor dit punt is dat het spelen met andere mensen de gameplay verrijkt, want iedereen heeft een eigen speelstijl en zo raken wij ook wat bekender in de ArmA 3 wereld. Smile

[Afbeelding: zapf.png]
"The only thing you should feel when you shoot someone, is recoil"
Reageren op dit bericht
19-08-2014, 10:28 AM
Bericht: #18
Kan er niet zijn maar hoor graag de uitkomsten - bedankt

Unus pro omnibus, omnes pro uno
Reageren op dit bericht
19-08-2014, 11:18 AM
Bericht: #19
Punt van Milan er bij gezet. Als veel mensen niet kunnen verzet ik dit liever.
Reageren op dit bericht
19-08-2014, 12:43 PM
Bericht: #20
ik ben er ook niet bij

-Walk on the grasmat-
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)