Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
15-08-2014, 01:59 PM
Bericht: #11
RE: Rekeningnummer
Echt tot het einde van het jaar dus?

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
15-08-2014, 02:19 PM
Bericht: #12
Hmm.. Rabobank doet ook automatisch omzetten naar IBAN, dus opzich zou het niet zo uit hoeven maken.

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
Reageren op dit bericht
15-08-2014, 02:34 PM
Bericht: #13
(15-08-2014 01:59 PM)Sacha schreef:  Echt tot het einde van het jaar dus?
Yep. Mijn idee was om weer actief te werven zodra we nog 3 maanden aan budget hebben. Rond deze tijd dus.

(15-08-2014 02:19 PM)Pek schreef:  Hmm.. Rabobank doet ook automatisch omzetten naar IBAN, dus opzich zou het niet zo uit hoeven maken.
Uiteindelijk gaan ze dat automatisch omzetten stopzetten. Tja, ik weet ook niet waarom. Ze willen natuurlijk dat je uiteindelijk het IBAN gaat gebruiken, ondanks dat het technisch prima mogelijk is om de bank het automatisch te laten converteren op basis van "normale" rekeningnummers Dry

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
15-08-2014, 02:50 PM
Bericht: #14
(15-08-2014 02:34 PM)zoog schreef:  
Yep. Mijn idee was om weer actief te werven zodra we nog 3 maanden aan budget hebben. Rond deze tijd dus.

(15-08-2014 02:19 PM)Pek schreef:  Hmm.. Rabobank doet ook automatisch omzetten naar IBAN, dus opzich zou het niet zo uit hoeven maken.
Uiteindelijk gaan ze dat automatisch omzetten stopzetten. Tja, ik weet ook niet waarom. Ze willen natuurlijk dat je uiteindelijk het IBAN gaat gebruiken, ondanks dat het technisch prima mogelijk is om de bank het automatisch te laten converteren op basis van "normale" rekeningnummers Dry

Rabobank (iig zakelijk) is al gestopt met het omzetten van banknummers naar IBAN. Er is nog wel altijd de IBAN site waar je nummers kan converteren: https://www.ibanbicservice.nl/
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
15-08-2014, 03:35 PM
Bericht: #15
(15-08-2014 02:50 PM)dane schreef:  

Rabobank (iig zakelijk) is al gestopt met het omzetten van banknummers naar IBAN. Er is nog wel altijd de IBAN site waar je nummers kan converteren: https://www.ibanbicservice.nl/

de laatste keren dat ik heb moeten internetbankieren stond er al IBAN .. en hoefde alleen nog maar mijn rekeningnummer in te vullen .. de rest ging gewoon vanzelf.. dus misschien moet het idd dan nog komen..

[Afbeelding: oX6Txnq.png]
Reageren op dit bericht
15-08-2014, 06:04 PM
Bericht: #16
Alle banken zijn officieel gestopt op 1 augustus met het automatisch omzetten volgens de EU regulering, als jouw bank het nog niet heeft gedaan dan klopt het niet Tongue2.

[Afbeelding: sig?id=76561198003837901]
Reageren op dit bericht
16-08-2014, 02:17 PM
Bericht: #17

Het slaat inderdaad echt werkelijk nergens op, het is technisch gewoon mogelijk om het automatisch te laten converteren, maar toch zetten ze het weer stop. Komen ze zeker weer met een lul verhaal aanzetten.

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
16-08-2014, 02:37 PM
Bericht: #18
Ja ik snap de reden daarvoor ook niet..
Reageren op dit bericht
16-08-2014, 03:22 PM
Bericht: #19
Ik denk een beetje dezelfde reden als dat ze bij de wisseling naar de euro na verloop van tijd niet meer het gulden bedrag meer noteerden bij prijskaartjes, bonnetjes etc, ondanks dat dit technisch ook mogelijk was. Je wilt één standaard systeem. Als je de het toelaat de oude manier ook te gebruiken, blijf je toch 2 dingen houden. Ik had het ook liever anders gezien Tongue2

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)