Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
06-08-2014, 10:28 AM
Bericht: #11
RE: Euro Truck Simulator 2 Topic
Kunnen ze niet een converter maken van openstreetmap data naar ETS2? Dan heb je realistische en veeeel wegen. Smile

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
06-08-2014, 10:50 AM
Bericht: #12
Hoe zijn de reistijden in die NL map?
Is er ook een manier om stats over te zetten van een profiel? Steeds opnieuw beginnen voor een andere mod is ook zo wat.

[Afbeelding: sig?id=76561197995418521]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
06-08-2014, 11:21 AM
Bericht: #13
ik gok dat je dan in de files zelf even moet kijken hoe dat daar staat en misschien een kopie maken naar je nieuw profiel.. zou anders niet weten hoe

[Afbeelding: oX6Txnq.png]
Reageren op dit bericht
06-08-2014, 11:32 AM
Bericht: #14
Ik weet dat je je profiel kan kopiëren en gebruiken aangezien je profielen van internet kan downloaden etc, alleen zie je overal weer vragen terug van mensen kan je de profiel NAAM ook veranderen en word vaak gezegd nee dat zou ik dan niet weten maar dat je dus als het ware een ''headstart'' profiel kan hebben bestaat welTongue2

Amor Patriae Nostra Lex
Reageren op dit bericht
06-08-2014, 11:48 AM
Bericht: #15
(06-08-2014 11:32 AM)Diephuis schreef:  Ik weet dat je je profiel kan kopiëren en gebruiken aangezien je profielen van internet kan downloaden etc, alleen zie je overal weer vragen terug van mensen kan je de profiel NAAM ook veranderen en word vaak gezegd nee dat zou ik dan niet weten maar dat je dus als het ware een ''headstart'' profiel kan hebben bestaat welTongue2

ik denk als je beetje in je files gaat rondneuzen dat je die naam wel kunt aanpassen denk ik..

Reageren op dit bericht
06-08-2014, 04:11 PM
Bericht: #16
(06-08-2014 02:01 AM)Ircghost schreef:  Ze hadden al gepost dat ze het niet af kregen, dus ze hebben een gelimiteerde versie uitgegeven.

(06-08-2014 08:28 AM)Diephuis schreef:  Foto zelf gemaakt de mod uitgeprobeerd, nu maar wachten of ze uitbreidingen uitbrengen via patches, updates enz Tongue2

Oké, nu begrijp ik het! Smile

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
06-08-2014, 09:42 PM
Bericht: #17
(06-08-2014 10:28 AM)Sacha schreef:  Kunnen ze niet een converter maken van openstreetmap data naar ETS2? Dan heb je realistische en veeeel wegen. Smile

De wegen in ETS2 zijn niet 1:1. De tijd gaat bovendien ook sneller. De reistijden zijn dus veel korter dan in het echt, maar dat neemt de pret niet weg. Smile

Nu kijken of ik ergens een goede deal kan vinden voor een G27...

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
07-08-2014, 11:54 AM
Bericht: #18
(06-08-2014 09:42 PM)Nimster schreef:  
(06-08-2014 10:28 AM)Sacha schreef:  Kunnen ze niet een converter maken van openstreetmap data naar ETS2? Dan heb je realistische en veeeel wegen. Smile

De wegen in ETS2 zijn niet 1:1. De tijd gaat bovendien ook sneller. De reistijden zijn dus veel korter dan in het echt, maar dat neemt de pret niet weg. Smile

Nu kijken of ik ergens een goede deal kan vinden voor een G27...

Marktplaats ? Ebay?

ik heb zelf de Logitech driving force GT , vind het een super stuur zit alles op en aan behalve de koppelingSad

[Afbeelding: 2022675-logitech_driving_force_gt_98102_.jpg]

Reageren op dit bericht
07-08-2014, 01:07 PM
Bericht: #19
Nee man dat is toch geen vrachtwagenstuur!
Reageren op dit bericht
07-08-2014, 01:22 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-08-2014 om 01:22 PM door zoog.)
Bericht: #20
Heb ook de driving force GT. Alleen ik had wel vaak gezeik met die FFB die wel of niet werkte of dat instellingen niet goed gingen. Maar dat lag misschien meer aan de drivers ofzo.

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)