Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Peiling: welke dag(en) kan jij?
maandag
dinsdag
woensdag
donderdag
zaterdag
zondag
[Resultaten weergeven]
Opmerking: dit is een openbare peiling; andere gebruikers kunnen zien waarop u hebt gestemd.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
30-07-2014, 04:00 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-07-2014 om 04:01 PM door dane.)
Bericht: #11
RE: EU4 Campaign: welke dag?
(30-07-2014 02:50 PM)sjord1 schreef:  
(30-07-2014 12:51 PM)dane schreef:  Ik heb voornemens meer arma te gaan spelen, ben veel beschikbaar behalve de maandag en vrijdag.

Het meest ideale zou ik zeggen zaterdagavond.

Ik weet niet of het handig om 2 campaigns tegelijk te draaien het zou ook mooi zijn als dit vrijwel direct start na de lopende campaign zodat arma 3 altijd gespeeld word Smile
daarom is vrijdag ook uit de opties weggelaten Wink

dat snap ik Wink ik wilde enkel aangeven dat het misschien verstandiger is om verschillende campaigns achter elkaar te spelen ipv door elkaar. Dus eerst Kerberos afspelen en daarna EU4 opstarten.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
30-07-2014, 05:43 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-07-2014 om 05:44 PM door sjord1.)
Bericht: #12
(30-07-2014 04:00 PM)dane schreef:  
(30-07-2014 02:50 PM)sjord1 schreef:  
(30-07-2014 12:51 PM)dane schreef:  Ik heb voornemens meer arma te gaan spelen, ben veel beschikbaar behalve de maandag en vrijdag.

Het meest ideale zou ik zeggen zaterdagavond.

Ik weet niet of het handig om 2 campaigns tegelijk te draaien het zou ook mooi zijn als dit vrijwel direct start na de lopende campaign zodat arma 3 altijd gespeeld word Smile
daarom is vrijdag ook uit de opties weggelaten Wink

dat snap ik Wink ik wilde enkel aangeven dat het misschien verstandiger is om verschillende campaigns achter elkaar te spelen ipv door elkaar. Dus eerst Kerberos afspelen en daarna EU4 opstarten.

OP Kerberos = Vrijdag 20:00
EU4=Zaterdag 19:00 (kan dus veranderd worden)

is dat wat je bedoelt? Wink

'The only thing more accurate than incoming enemy fire is incoming friendly fire' - murphy's law
Reageren op dit bericht
30-07-2014, 08:17 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-07-2014 om 08:17 PM door Storm.)
Bericht: #13
(27-07-2014 01:38 PM)sjord1 schreef:  gezien matige opkomsten ben ik me aan het bedenken welke dag nou de meeste spelers trekt, er zijn ook veel niet-tangodown mensen bij maar die zijn hier vrijwel allemaal via iemand gekomen. van die contact verwacht ik dan ook dat hij hun antwoorden hier ook erbij zet.

vrijdag is weg gelaten gezien dan tevens de arma 3 campaign gaande is.

Je mag op meerdere stemmen (of course) Wink

iets meer duidelijkheid over de game zelf zou ook handig zijn.. met alleen EU4 kom ik geen wijs uit

[Afbeelding: oX6Txnq.png]
Reageren op dit bericht
30-07-2014, 10:00 PM
Bericht: #14
(30-07-2014 08:17 PM)Storm schreef:  
(27-07-2014 01:38 PM)sjord1 schreef:  gezien matige opkomsten ben ik me aan het bedenken welke dag nou de meeste spelers trekt, er zijn ook veel niet-tangodown mensen bij maar die zijn hier vrijwel allemaal via iemand gekomen. van die contact verwacht ik dan ook dat hij hun antwoorden hier ook erbij zet.

vrijdag is weg gelaten gezien dan tevens de arma 3 campaign gaande is.

Je mag op meerdere stemmen (of course) Wink

iets meer duidelijkheid over de game zelf zou ook handig zijn.. met alleen EU4 kom ik geen wijs uit
Europa Universalis IV, zonder het spel wordt het sowieso moeilijk meedoen. ik heb al een post gestart bij de simulatie en strategie afdeling met een beetje info over het spel zelf. zal wel een link op de eerste post zetten

'The only thing more accurate than incoming enemy fire is incoming friendly fire' - murphy's law
Reageren op dit bericht
01-08-2014, 07:51 AM
Bericht: #15
Negeer al mijn berichten ik dacht dat het een A3 campaign was Smile
Reageren op dit bericht
01-08-2014, 11:45 AM
Bericht: #16
lekker bezig dane Tongue2

-Walk on the grasmat-
Reageren op dit bericht
02-08-2014, 11:20 AM
Bericht: #17
Op dit moment kan ik de meeste dagen.

Jourik prefereert weekends

barry hangt op termijn af van zijn les en stage uren, maar die weet hij denk ik nog niet (maar voor augustus is hij vrij).
Reageren op dit bericht
02-08-2014, 11:32 AM
Bericht: #18
ok, voorlopig is de beslissing gevallen op zondags. we doen dat een paar keer en kijken of het beter gaat Smile

Reageren op dit bericht
02-08-2014, 11:49 AM
Bericht: #19
Sad

Amor Patriae Nostra Lex
Reageren op dit bericht
02-08-2014, 11:53 AM
Bericht: #20
(02-08-2014 11:49 AM)Diephuis schreef:  Sad

ja sorry diephuis, had je er graag bij gehad. maar de dag blijft bespreekbaar. ik neem gewoon de dag wanneer de meesten kunnen en voor nu is dat zondag

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)