Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
20-07-2014, 03:38 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 20-07-2014 om 03:39 PM door dikkeduif.)
Bericht: #1
Elite Dangerous
Is er nog iemand geinteresseerd in Elite Dangerous?
Ziet er zeer interessant uit!

Citaat:THE GALAXY IS YOURS
Elite: Dangerous is the spectacular new sequel in the Elite series of games.

Head for the stars, take a ship and trade, bounty-hunt, pirate or assassinate your way across the galaxy in this massively multiplayer online space adventure

It's an awe inspiring, beautiful, vast place; with 400 billion star systems, planets, moons and asteroid fields just waiting to be explored and exploited.

http://elite.frontier.co.uk/

Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
20-07-2014, 06:26 PM
Bericht: #2
RE: Elite Dangerous
Ik heb het gezien en het lijkt me wel interessant Smile. Maar ik wacht wel tot dat die uitkomt. Ik ben benieuwd of ze eind 2014 halen als deadline.

En die 400 billion star systems, vraag me af hoe bijzonder/ interessant die star systems dan zijn. Of dat er gewoon 20 star systems zijn waar wat leuks te doen is.
Reageren op dit bericht
20-07-2014, 08:22 PM
Bericht: #3
Nja die 400 billion star systems lijkt mij meer om aan te tonen wat voor scope en hoe groot het spel is. Denk niet dat al die star systems ooit zullen worden verkend.
Reageren op dit bericht
31-08-2014, 01:27 AM
Bericht: #4
Hij Lijkt me erg tof.. heeeeel vroeger ook elite gespeeld op de amiga.
Klinkt erg ambitieus.. ik hoop echt dat ze het voor elkaar krijgen dat je ook uit je schip kan en op ruimteschepen kunt rondwandelen, planeten etc.

Vind de beta wat prijzig momenteel, ik krijg dinsdag mijn rift DK2 binnen die hij native zou ondersteunen.

Denk dat ik nog even wacht tot ze met elite wat verder zijn in ontwikkeling, maar wil deze zeker wel proberen.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
31-08-2014, 07:00 PM
Bericht: #5
Ja best nog even wachten.
Ik heb elite dangerous ook gekocht met de rift in mijn achterhoofd. Momenteel vind ik dat er nog iets te weinig content in elite dangerous zit.
Reageren op dit bericht
22-09-2014, 03:30 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-09-2014 om 03:32 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #6
Vanavond ga ik Elite: Dangerous kopen. Heb lang erop gewacht, vanavond vindt ik het tijd om het aan te schaffen. Smile

Nieuwe bèta update ziet erg goed uit.

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
22-09-2014, 10:59 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-09-2014 om 11:00 PM door DeAdSeYe.)
Bericht: #7
Heb Elite: Dangerous gekocht, de eerste keer toen ik vloog was ik de controles aan het uitzoeken. Ik schoot helaas op z'n mainbase, helaas krijg je dan meteen een bounty op je hoofd.

Was meteen kapot geschoten maar uiteindelijk kreeg ik een gratis schip ervoor terug. Wilde ik wegvliegen, knalde ik tegen een object aan, schip weer helemaal kapot. Laugh

Maar waar ik niet positief over ben, wat duurt die lading ontiegelijk lang zeg. Ik heb zeker 10 tot 15 minuten zitten wachten, uiteindelijk heb ik ctrl, alt, delete gedrukt.

Leuke game, voelt goed aan, ziet mooi uit alleen die ontiegelijke lange laadtijden. En dan heb ik Elite: Dangerous al op een SSD gezet met 550mb lees en 525mb schrijf snelheid. Maar als ik eenmaal in de game zit, werkt alles perfect en erg soepel!

Reageren op dit bericht
01-11-2014, 02:55 PM
Bericht: #8
ik denk ook dat ik hem ga kopen
Reageren op dit bericht
24-12-2014, 04:18 PM
Bericht: #9
zijn er mensen die binnenkort misschien een keer samen willen vliegen?
Reageren op dit bericht
24-12-2014, 04:29 PM
Bericht: #10
(24-12-2014 04:18 PM)luigi schreef:  zijn er mensen die binnenkort misschien een keer samen willen vliegen?

Ja hoor, ik heb nog niet veel verdiept in Elite: Dangerous maar het lijkt me wel leuk! Smile

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)