Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
05-01-2015, 07:14 PM
Bericht: #31
RE: Elite Dangerous
Bulletin Boards zijn een makkelijke en snelle manier om geld te scoren. Het is meestal niet veel, maar het is beter dan niks. Smile

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-01-2015, 10:06 PM
Bericht: #32
ik ben nu aan t minen dan kunnen we wel met wat tempo richting een adder
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
11-01-2015, 07:31 PM
Bericht: #33
Hoe gaat het minen, wat zijn ongeveer je verdiensten daarmee?
Moet je nu elke keer die cargo oppakken of komt dat automatisch in je cargo hold?

Soms zijn de npc namen best leuk:
[Afbeelding: Screenshot_0007.bmp]

7P rule:
Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance
[Afbeelding: banner4.gif]
Reageren op dit bericht
12-01-2015, 01:59 PM
Bericht: #34
ja t verdient wel aardig sls je waardevolle goederen vind. en je moet idd met je cargo scoop alles oppakken.
Reageren op dit bericht
21-01-2015, 12:36 AM
Bericht: #35
Heb em ook aangeschaft! Mijn naam ingame is Obee Loc.

http://steamcommunity.com/profiles/76561198039374340/ <------ Add me on steam
Reageren op dit bericht
22-01-2015, 09:59 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-01-2015 om 10:01 AM door Mario.)
Bericht: #36
welkom in space Tongue2
Er staan genoeg tips om te beginnen, maar mocht je vragen hebben zien we ze hier wel verschijnen.
Of ingame, naam is Mario Melwasul.

7P rule:
Reageren op dit bericht
23-01-2015, 12:19 PM
Bericht: #37
Thanks, ik probeer het eerst allemaal een beetje uit te vogelen hoe je moet navigeren enzo. Ik ben begonnen in Trevithick Dock in LHS 3447. Blijkbaar in Federation Space. Ik hou het bounty board in de gaten, maar zover krijg ik alleen maar illigale bounty missies, wat me niet zo slim lijkt om mee te beginnen in een Sidewinder. Ik denk dus dat ik iets ga traden, maar Trevithick heeft geen commodities market Tongue2 . Dus ik ben nu weer die trade view aan het uitvogelen zodat ik naar de dichtsbijzijnde station kan vliegen waar wel iets verhandeld kan worden.

Ik heb me ook iets verder verdiept in de faction van EBiggrin, en de Alliance spreekt mij het meeste aan. Ik zou dus in mijn geval het beste naar Alliance space kunnen gaan denk ik dan. Of maakt dat allemaal vrij weinig uit? Moet ik dan een schip met een betere hyperdrive kopen? Dat is me allemaal nog een beetje onduidelijk.
Dus ik ga eerst nog een beetje uitvogelen wat de beste manier is voor mij om te starten.

Reageren op dit bericht
24-01-2015, 12:49 PM
Bericht: #38
In het begin is het idd heel veel uitzoeken en bekijken wat je leuk vind.
op http://www.reddit.com/r/EliteTraders en http://www.reddit.com/r/EliteBountyHunters staat ook veel informatie.

Om goede reputatie bij de Alliance te krijgen kan je een station/outpost van hun vinden en van daaruit traden of missies aannemen.
Missies zullen in een sidewinder wel lastig worden.

Je kan ook een kill warrant scanner op je schip zetten, naar een anarchy system gaan en bij de nav beacons gaan jagen.
Altijd eerst iemand scannen met de kill warrant scanner en op de linker scherm bij contacts kijken of ze wanted zijn.

7P rule:
Reageren op dit bericht
24-01-2015, 01:03 PM
Bericht: #39
(24-01-2015 12:49 PM)Mario schreef:  Je kan ook een kill warrant scanner op je schip zetten, naar een anarchy system gaan en bij de nav beacons gaan jagen.
Altijd eerst iemand scannen met de kill warrant scanner en op de linker scherm bij contacts kijken of ze wanted zijn.
Zelf leef ik in Anarchy systems en ik bezoek echt nooit nav beacons. Unidentified Signal Sources, Interdicted worden en Resource Extraction Sites zijn echt de plekken om of bounties met je KWS op te strijken of slaven te transporteren naar nabij gelegen systemen.

Die dingen zijn goudmijnen. Nog even mijn Viper pimpen en dan ga ik maar eens newbs ganken in 3447! Tongue2

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
24-01-2015, 06:59 PM
Bericht: #40
(24-01-2015 01:03 PM)Sacha schreef:  Die dingen zijn goudmijnen. Nog even mijn Viper pimpen en dan ga ik maar eens newbs ganken in 3447! Tongue2

Uhuh... right. *gets the fuck out of 3447*

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)