Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
12-07-2014, 12:02 AM
Bericht: #1
ArmASync configureren etc
Hey

Even een vraagje, misschien is het geen probleem maar het viel mij op dat tijdens het aflopen van de wiki (http://www.tangodown.nl/wiki/index.php?title=ArmA3Sync) er bij mij addons lijken te missen.

Ik heb volgens mij de repository etc correct gekoppeld en alles gedownload, maar als ik bij de stap kom waar ik groepen moet maken valt mij op dat ik de volgende addons mis:

- @ACRE
- @JayArmA3Lib
- @st_acre_volume_a3

Klopt dit of heb ik toch wat gemist Closedeyes

Bedankt voor jullie hulp
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-07-2014, 02:26 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-07-2014 om 02:27 AM door Outlaw28.)
Bericht: #2
RE: ArmASync configureren etc
Dat klopt. Wij gebruiken geen ACRE op dit moment, maar TFAR oftewel Task Force Radio. Deze zit in de repo.

En configureren kan ook via A3S, via Tools -> TFAR installer.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-07-2014, 03:17 PM
Bericht: #3
(12-07-2014 02:26 AM)Outlaw28 schreef:  Dat klopt. Wij gebruiken geen ACRE op dit moment, maar TFAR oftewel Task Force Radio. Deze zit in de repo.

En configureren kan ook via A3S, via Tools -> TFAR installer.

Ok, zal snel weer online komen en misschien kan iemand me dan even snel helpen.
Reageren op dit bericht
12-07-2014, 03:24 PM
Bericht: #4
Schrijf je hier voor in en je leert de basics van de game en het spelen binnen Tangodown en de milsim:
http://www.tangodown.nl/forum/thread-6244.html

Als ik genoeg mensen heb die de training willen volgen zal ik de training gaan geven. Voor één persoon is dat nogal zinloos.
Mocht je voor die tijd een OP willen spelen, kan dat uiteraard, maar spreek dan met iemand af dat je wat eerder online bent om alles te testen. Tevens wil je de Wiki even doorlezen, wat betreft formaties, etc.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12-07-2014, 05:19 PM
Bericht: #5
(12-07-2014 03:24 PM)Outlaw28 schreef:  Schrijf je hier voor in en je leert de basics van de game en het spelen binnen Tangodown en de milsim:
http://www.tangodown.nl/forum/thread-6244.html

Als ik genoeg mensen heb die de training willen volgen zal ik de training gaan geven. Voor één persoon is dat nogal zinloos.
Mocht je voor die tijd een OP willen spelen, kan dat uiteraard, maar spreek dan met iemand af dat je wat eerder online bent om alles te testen. Tevens wil je de Wiki even doorlezen, wat betreft formaties, etc.

Ja dat snap ik, formaties oefenen in je uppie is vrij kansloos Laugh

De wiki heb ik gedeeltelijk al doorgelezen (quick guide en natuurlijk het gedeelte voor het configureren etc)
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)