Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
17-06-2014, 08:13 PM
Bericht: #1
Aloa!
Beste allemaal,

Een paar weken geleden heb ik Arma 3 gekocht en man, wat een tof spel is dit.
The memories.....van het oude Operation Flashpoint kwamen weer helemaal terug, ookal is het wel ff wennen aan alle extra controls Wink

Nu ik de helft van de singleplayer campaign uit heb en wat heb gerommeld met missies als BECTI en DUWS, vond ik het toch eens tijd worden om een community te zoeken. Van andere games weet ik dat de beste game-ervaring goede multiplayer is..
Top om te zien dat er een Nederlandse is!

Bij deze wil ik me voorstellen: usbStuck, @ your service!

Graag sluit ik me aan bij jullie gelederen en hoop een waardevolle extra paar ogen te zijn tijdens de volgende patrouille.

ArmA3Sync is intussen flink aan 't pruttelen om alle addons te downloaden, dus wellicht tot later vanavond..!
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
17-06-2014, 08:15 PM
Bericht: #2
RE: Aloa!
Hallo,

Tip: Download A3MP via armaholic. Scheelt je ongelofelijk veel tijd.
Overigens is er toevallig a.s. Donderdag een training
Als je van de oude sfeer houd, dan zou ik de missies van SiC downloaden. Daar zitten zelfs enkele remakes tussen.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
17-06-2014, 08:23 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-06-2014 om 08:24 PM door usbStuck.)
Bericht: #3
(17-06-2014 08:15 PM)Outlaw28 schreef:  Tip: Download A3MP via armaholic. Scheelt je ongelofelijk veel tijd.

Thanks voor de tip, ga ik doen. Maar er moet sowieso eerst nog een maaltijd in, dus ben nog wel even zoet Wink

..en cool, ik heb al wat gepland donderdag, maar wellicht valt het te combineren!
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
17-06-2014, 08:29 PM
Bericht: #4
(17-06-2014 08:23 PM)usbStuck schreef:  
(17-06-2014 08:15 PM)Outlaw28 schreef:  Tip: Download A3MP via armaholic. Scheelt je ongelofelijk veel tijd.

Thanks voor de tip, ga ik doen. Maar er moet sowieso eerst nog een maaltijd in, dus ben nog wel even zoet Wink

..en cool, ik heb al wat gepland donderdag, maar wellicht valt het te combineren!

Prima. Ik zie je mogelijke inschrijving wel tegemoetkomen.
Zo niet, dan is Dinsdag de 24e weer een optie.
18-06-2014, 09:37 AM
Bericht: #5
Topic merged met het Introduceer Jezelf! topic: http://www.tangodown.nl/forum/thread-44-...l#pid92984

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)