Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
17-06-2014, 05:50 PM
Bericht: #11
RE: [split] lage FPS tijdens joint op
Ik had hiervoor een oudere pc. Kon ik kleine missies perfect op spelen, maar grotere missies had ik gewoon 5fps ofzo. Daar kan het aan liggen.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
17-06-2014, 07:39 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-06-2014 om 07:40 PM door sjord1.)
Bericht: #12
hmmm. nou ja mij lijkt me de simpelste oplossing gewoon mijn videosetting extra laag zetten. toen ik dat deed viel de fps weer mee (rond de 20 fps, dat is prima speelbaar). moet wel zeggen dat dat er foeilelijk uitziet, arma 2 ziet er dan vele malen beter uit.. (die kan mijn pc trouwens perfect)

Hoe dan ook: bedankt voor de hulp jongens.

'The only thing more accurate than incoming enemy fire is incoming friendly fire' - murphy's law
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
17-06-2014, 08:45 PM
Bericht: #13
Arma is ook gewoon een bitch als het om fps gaat. Mijn hardware is redelijk goed, maar ik heb moeite om 30 fps in een missie te halen

-Walk on the grasmat-
Reageren op dit bericht
17-06-2014, 08:59 PM
Bericht: #14
(17-06-2014 08:45 PM)Grasmat schreef:  Arma is ook gewoon een bitch als het om fps gaat. Mijn hardware is redelijk goed, maar ik heb moeite om 30 fps in een missie te halen
bij arma 2 valt het volgens mij nog mee maar arma 3 is definatly a bitch omtrent fps Laugh

'The only thing more accurate than incoming enemy fire is incoming friendly fire' - murphy's law
Reageren op dit bericht
17-06-2014, 09:00 PM
Bericht: #15
Ik zit zo tussen de 50 en de 60 FPS gedurende een missie.
Maar probeer eens wat grotere missies te doen? Zoek een volle server die Invade & Annex draait ofzo.
Dat hakt er wel in.
Kan je meteen kijken of het gewoon aan de grote missies ligt. Zo ja, kan je kijken welke upgrades voor je laptop er mogelijk zijn en anders zal het toch echt sparen voor een nieuwe zijn..
ArmA is nu eenmaal "speciaal"
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)