Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
18-08-2009, 08:35 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-08-2009 om 08:37 PM door djlexNL.)
Bericht: #31
RE: Arma 2 info avond
(18-08-2009 08:08 PM)Fledder schreef:  
(09-08-2009 11:29 AM)Orton schreef:  
djlexNL schreef:trainen is gewoon Uber saai Tongue

En ik maar denken dat ik mensen kon helpen op die manier WateryWateryWatery
Je heb wel gelijk djlex

Opzich vind ik het idee toch goed hoor.
Alleen is het na korte tijd saai omdat er geen doel is.

Is het een idee om 1 avond per week juist alle voertuigen te hebben in een domination map? of een beperkt aantal maar dan wel dat we die avond de verschillende voertuigen kunnen gebruiken (lees oefenen).

Des noods moeten we op die avond het dubbele aantal dorpen bevrijden en is er meer AI qua voertuigen en vliegtuigen/heli's etc.

(Ik probeer hier natuurlijk gewoon een avondje te creeeren dat we wat meer voertuigen hebben.. Ik vind het super om de lazer guided support te hebben Biggrin )

Ja, het spelen van Domination is soms ook wel vervelend als je telkens een m1A2 of bradley vrij speelt. Er moeten gewoon straaljagers in!!
heb mn lazer standaaard op zak Ph34r

En wat ik zelf ervaren heb op een andere server wat ik GENIAAAL vind!!
je kon 3 Ai soldaten meenemen.!! op de basis staat dan een barack waar je kan kiezen welke soldaten je wil meenemen. En ze hadden 8 attackchoppers op de basis staan en daar mochten alleen de leden in. okay, gaaf natuurlijk maar je krijg dat ECHT niet voor elkaar. Nowink maar het idee was leuk en veeeeeeeeeeeeel meeer plezier!! (toch moet je altijd uren spelen voordat je wat leuks hebt) Sad

laterz
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
19-08-2009, 01:37 AM
Bericht: #32
Zodra ik klaar ben met verhuizen en de klusjes die ik moet doen van me vrouw zal ik er even naar kijken hoe we het beste de domination map kunnen aanpassen.Zat ook al tedenken de VXR f16 erin tegooien en (nog steeds) de parajump korter maken.Zal volgende week weer iets meer tijd hebben dan zal ik even lekker rustig kijken.

[Afbeelding: b_560x95.png]
Reageren op dit bericht
20-08-2009, 12:40 PM
Bericht: #33
ik vond die parajump altijd wel gezellig.. beetje vliegen.. beetje zweven.. even je zonden overdenken Biggrin Wink
Reageren op dit bericht
23-08-2009, 01:09 PM
Bericht: #34
(20-08-2009 12:40 PM)Fledder schreef:  ik vond die parajump altijd wel gezellig.. beetje vliegen.. beetje zweven.. even je zonden overdenken Biggrin Wink

dan mag jij wel in een bodemloze put parajumpen... anders kom jij in tijdnood.
Reageren op dit bericht
23-08-2009, 07:50 PM
Bericht: #35
(23-08-2009 01:09 PM)Herpes schreef:  
(20-08-2009 12:40 PM)Fledder schreef:  ik vond die parajump altijd wel gezellig.. beetje vliegen.. beetje zweven.. even je zonden overdenken Biggrin Wink

WuahahahahaLaugh
Reageren op dit bericht
23-08-2009, 08:26 PM
Bericht: #36
(23-08-2009 07:50 PM)Shadow schreef:  
(23-08-2009 01:09 PM)Herpes schreef:  

WuahahahahaLaugh

ZONDAARS Tongue
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)