Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
13-05-2016, 04:52 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 13-05-2016 om 05:26 AM door DeAdSeYe.)
Bericht: #81
RE: Rainbow Six Siege
Ik heb de nieuwe DLC gespeeld maar wat is Rainbow Six Siege een ontiegelijke kut spel geworden. Het spel voelt nog slechter aan als voorgaande patches.

De hit detection is gewoon bagger, mensen hoeven nog niet eens te richten en ze raken alles. Het ergste wat ik nog heb gezien is dat ik langs een raam rende, 2 seconde later schoot iemand door het raam en schoot mij dood terwijl ik daar allang al weg was. Zo schoot ik ook iemand in de rug en in de nek, hij hoefde zich nog niet eens om te draaien om mij te doden. Hij schoot gewoon voor zich uit, en ik was naar 1 schot dood. In de killcam zag je héél duidelijk dat hij voor zich uit schoot zonder zich om te draaien. Vaker hoef je ook maar een topje van je voet te laten zien en je bent meteen al gedood.

Ze weten ook telkens waar je bent, ook al gebruik je de tactische loopje zodat je bijna geen geluid maak. Als aanvallende team wordt je vaker buiten al gedood, ze gooien C4 of schieten door de planken jou dood.

Ik weet niet wat er allemaal aan de hand is in Rainbow Six Siege. Van de 9 potjes heb ik geen enkel kunnen winnen, heb zelfs geen enkele ronde kunnen winnen. In al die 9 potjes heb ik maar 1 kill gehad en that's it.

Hier is precies een goed voorbeeld van de hit detection. Die persoon viel al dood neer voordat hij werd geraakt. Ik raad aan om even op 0.25 snelheid te kijken. Dit probleem is nog zelfs ERGER geworden dan voorgaande patches.

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
13-05-2016, 08:03 PM
Bericht: #82
Wat betreft replays, dat hoeft niet perse een slechte hit detection te zijn. Het kan ook zijn dat de replay niet helemaal overeenkomt met hoe het in het echt ging. De nieuwe Unreal Tournament heeft daar ook last van. Dat de crosshair er bijvoorbeeld naast zit, maar dat dat in het echt niet zo was. Maar ik geloof je verder wel hoor. Smile

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-08-2016, 11:33 AM
Bericht: #83
Citaat:NEW CUSTOM GAME MODE (BETA)

We’re glad to finally introduce the Tactical Realism, which will add a new gameplay mode to Custom Games. Inspired by your enthusiasm towards getting a ‘Hardcore’ mode, we created the Tactical Realism mode to foster a better immersion by relying less on the in-game feedback. We endeavored to offer a realistic experience via several modifications, namely, limiting the HUD to only display the Round Timer, Compass, Gadget & Weapon Panels; preventing you from marking your enemy; removing the kill confirmations; providing a realistic Magazine Management for ammo; and much more. This is a first step toward immersion, and we wish to gather your feedback in order to improve this iteration.

By implementing this mode we tried to simulate a real tactical experience. Its most unique aspect is the ironclad team spirit it fosters. You must now entirely rely on your teammates and their skills to figure out who and what is around that corner. For instance, communication is your only tool to keep track of both your teammates (avoiding team killing) and the enemies eliminated, which is tricky without the help of the kill confirmation. With Tactical Realism the tension runs high as you must carefully assess, coordinate, and communicate your movements to your teammates—and so at all time.

REGULAR MODE
[Afbeelding: R6-skull-rain-feature-normal.jpg]

TACTICAL REALISM
[Afbeelding: R6-skull-rain-feature-realism.jpg]

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
27-12-2016, 05:26 PM
Bericht: #84
Wordt dit nog een beetje actief gespeeld? Ik zit namelijk ook een beetje te twijfelen of ik hem wil kopen

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)