Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
04-04-2015, 10:54 PM
Bericht: #31
RE: Rainbow Six Siege
Wut? De alpha is nog niet geweest, maar de beta kun je al preloaden?

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-04-2015, 10:56 PM
Bericht: #32
(04-04-2015 10:54 PM)zoog schreef:  Wut? De alpha is nog niet geweest, maar de beta kun je al preloaden?

Sorry mijn fout, het is inderdaad alpha... Wub

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-04-2015, 11:39 AM
Bericht: #33
Zowiezo weer wazig wat ubisoft allemaal doet.
Nu ook eenpr order waar je dan toegang krijgt tot de beta, terwijl ze nog niet eens hebben verteld wat er allemaal in zit.
Vind dat ze aan dat soort praktijken wel wat mogen doen.

En van een aantal dingen gaan mij haren echt recht overeind staan.
Die heartbeat sensor waarmee je dwars door muren heen kan kijken.. What the fuck..
Hitdetectors, team outlines om de characters....

Bovendien hou ik er helemaal niet van als ze je dwingen met een timer.

Laat ze eerst maar eens vertellen wat voor hardcore opties je hebt, wat je aan en uit kunt zetten.. En of er uberhaupt nog wel terrorist hunt in zit.

Nu ziet het er wat mij betreft uit als een verknalde serie voor de cod generatie.. Run en gun, hip fire.. Blegh..
Ik word hier te oud voor denk ik.
Reageren op dit bericht
07-04-2015, 09:07 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 14-04-2015 om 12:57 AM door DeAdSeYe.)
Bericht: #34
Ik kan het amper spelen, krijg telkens connectie fouten in het beeld. Bij de ene match duurt de loading 5 minuten en bij de andere match een aantal seconde.

Voor het grafische gedeelte hoef je niet bij deze alpha te zijn. Veel textures zijn place holders en options zijn uitgeschakeld. Je kunt alleen de resolutie aanpassen en verder niks.

Het is immers een alpha, deze build is puur bedoeld voor servers en core gameplay.

Op het begin moet je een rol en loadout kiezen die maar 1x gebruikt kan worden. Is deze bezet, moet je een andere rol kiezen. Dan kom je bij een planning fase. Iedere map bevat 5 respawn plaatsen waar je uit kan kiezen en meer niet. Als team mag je stemmen waar je begint, de meeste stemmen gelden. Het is een vrij simpel systeem zonder diepgaande strategische elementen.

Je bent hooguit 5 minuten per potje bezig. Om de beurt ben je defence of attack met allebei hun eigen begin fase. Defence gaat verdediging opzetten en de attackers gaan de boel verkennen met een vaag rijdende/springende apparaatje.

Wanneer de tijd om is, gaat de action phase van start die in totaal 3 minuten duurt. Binnen die 3 minuten moeten de attackers de hostage bevrijden of de tegen partij uitschakelen. Gebeurd dit niet binnen die 3 minuten, verliezen ze automatisch het potje.

Niet alles is destructible zoals het dak van een huis. Maargoed, het is nog allemaal alpha.

Tot nu toe heb ik het spel amper kunnen spelen wegens vele connecties errors en lange laadtijden in sommige matches. Hierdoor heb ik ook nog niet elke rol en loadout onder de loep kunnen nemen.

Helaas heb ik nu geen stream software op mijn PC staan, anders had ik vanavond even streaming aangezet voor de geïnteresseerde die geen alpha invite hebben gekregen.

Reageren op dit bericht
13-04-2015, 04:01 PM
Bericht: #35
Net eventjes gespeeld, dit gaat m niet echt worden denk ik zo...

Reageren op dit bericht
13-04-2015, 10:33 PM
Bericht: #36
Deads, je kunt ook met Steam Broadcast streamen. Smile

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
14-04-2015, 12:56 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 14-04-2015 om 12:56 AM door DeAdSeYe.)
Bericht: #37
(13-04-2015 10:33 PM)Nimster schreef:  Deads, je kunt ook met Steam Broadcast streamen. Smile

Klopt, daar heb ik nog niet aan gedacht! Smile

Reageren op dit bericht
24-04-2015, 06:57 PM
Bericht: #38
Volgt iemand de progessie van het spel?

JohnDoe - YouTube

"A man can only be beaten in two ways: if he gives up, or he dies"
Reageren op dit bericht
23-06-2015, 11:53 AM
Bericht: #39
Singleplayer wordt zonder friendly AI:
Citaat:At its roots, Rainbow Six has always been about teamplay. In previous Rainbow Six games, AI teammates were designed in order to simulate this experience, but with Siege, we decided to focus on the online cooperative gameplay rather than having AI teammates. In addition, we wanted to focus on a core experience which could be played both in PvE and PvP. Managing AI teammates did not fit with this vision.

Thanks.
http://forums.ubi.com/showthread.php/118...st10873308

Reageren op dit bericht
23-06-2015, 12:04 PM
Bericht: #40
(23-06-2015 11:53 AM)zoog schreef:  Singleplayer wordt zonder friendly AI:
Citaat:At its roots, Rainbow Six has always been about teamplay. In previous Rainbow Six games, AI teammates were designed in order to simulate this experience, but with Siege, we decided to focus on the online cooperative gameplay rather than having AI teammates. In addition, we wanted to focus on a core experience which could be played both in PvE and PvP. Managing AI teammates did not fit with this vision.

Thanks.
http://forums.ubi.com/showthread.php/118...st10873308

Deze reactie zegt genoeg:

Citaat:Managing AI teammates...didn't fit the vision...of a Rainbow 6 game. WOW.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)