Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
10-06-2014, 09:06 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-06-2014 om 09:07 PM door Grasmat.)
Bericht: #11
RE: Rainbow Six Siege
(10-06-2014 08:25 PM)Archu schreef:  
(10-06-2014 11:07 AM)Sacha schreef:  De hele formule van dit clipje is gelijk aan die van The Division:
  • Scripted
  • Comms zijn beter dan dat wij oooooit doen! ;-)
  • Waarschijnlijk een heleboel pre-rendered
- Hoogstwaarschijnlijk scripted dialogue.
- Hoeft niet per se zodra je een beetje bekend zal zijn met het spel. Punt is, het zijn kleine scenario's Wink
- Maybe. Zolang de environments net zo destructief zijn als in het filmpje, kan dit nog wel eens heel interessant worden.

Ik zag sacha zijn comment voordat ik wist over welk spel het ging, en toen ik sacha's punten zag dacht ik automatisch: 'het gaat over the division'

wat ik me wel afvraag is, waarom hebben ze niet gewoon twee m60's. Gewoon dat hele huis neermaaien, wat ze nu toch al doen

-Walk on the grasmat-
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
10-06-2014, 09:27 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-06-2014 om 09:36 PM door zoog.)
Bericht: #12
Ik vind het er zeker niet slecht uit zien. Als dit de multiplayer gameplay is waar ze op mikken voor het eindproduct dan ben ik zeker geïnteresseerd. Het is natuurlijk geen "Rainbow Six" Rainbow Six, maar dat station ben ik toch al lang gepasseerd (gaat er toch nooit meer komen onder die naam).

Objective based team versus team met tactische mogelijkheden en rete vette destruction? Count me in! Zolang het wel redelijk lethal is en niet 30 kogels door iemand jassen voordat z'n health op 50% is...

Ben benieuwd! Aangenaam verrast. Maar goed, het is altijd oppassen met dit soort scripted "gameplay" trailers... Smile en het blijft Ubisoft....

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
10-06-2014, 09:41 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-06-2014 om 09:44 PM door Nimster.)
Bericht: #13
(10-06-2014 09:06 PM)Grasmat schreef:  wat ik me wel afvraag is, waarom hebben ze niet gewoon twee m60's. Gewoon dat hele huis neermaaien, wat ze nu toch al doen

"Tango down."
"Got another one!"
"One less."
"Watch your fire! Hostage is down!"
"Tango down."
"Got him."
"Scratch one."
"All terrorists are down!"
"Hostage was revived."
"Rainbow wins!" Happydance

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
11-06-2014, 01:24 AM
Bericht: #14
Ik moet zeggen dat hun demo-filmpje me verbaasde. Ik had meer whack-a-mole troep ala Vegas verwacht, maar in plaats daarvan zie ik alleen first person, en zowaar ook nog leaning lol.
De animaties leken erg soepel en ik vind het wel tof dat de hostage ook persoonlijkheid uitstraalt en niet enkel een levenloze pop is.

Maar ja, toen zag ik weer revive onzin, en health regen. En die muren werden ook veel te erg kapotgeschoten, dat hele huis zag er uit als een gatenkaas. Maar dat je muren kan opblazen voor alternatieve entries is uiteraard wel heel erg cool. Er zitten leuke ideeën in qua opzet van de game.
Ik stond al klaar met fakkel en hooivork haha, maar ik was enigzins positief verbaast. Nog niet genoeg om te zeggen dat ik hem zal halen, maar misschien met mod support en een realism mod... hm..

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
11-06-2014, 10:57 AM
Bericht: #15
Ik ben ook nog wel enigzins positief.. wacht het wel af.

Denk wel dat het potentie heeft, zeker als je het gewoon speel met mensen die het ook serieus nemen en niet voor de lol een heel huis overhoop knallen.

Laten we het zo zeggen.. ik vind het net als the division.. het ziet er goed uit, heeft potentie, maar ze hebben nog tijd zat om het te verklooten Biggrin
Reageren op dit bericht
13-06-2014, 01:42 PM
Bericht: #16
Geen scripted gameplay video: http://www.gametrailers.com/videos/vbzop...--round-2-

Ziet er fucking vet uit.

Reageren op dit bericht
13-06-2014, 04:26 PM
Bericht: #17
[Afbeelding: f4f21099c30e7979.gif]

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
Reageren op dit bericht
13-06-2014, 06:21 PM
Bericht: #18
Beelden van defenders: http://www.gametrailers.com/videos/jjf2y...s-gameplay

Reageren op dit bericht
14-06-2014, 12:12 AM
Bericht: #19
gaaf hoor.. ik zie dit echt wel zitten.
Is er al een release date?
Reageren op dit bericht
14-06-2014, 12:35 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 14-06-2014 om 12:36 AM door zoog.)
Bericht: #20
Release gepland in 2015. Verder geen info geloof ik.

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)