Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Peiling: Moet er een aparte sectie komen voor film makers?
Deze peiling is gesloten.
Ja, dit houdt het wellicht overzichtelijk. 41.67% 5 41.67%
Ik twijfel. Ik denk dat er eerst bekeken moet worden hoe we zoiets dan gaan doen en/of er gemod wordt. 8.33% 1 8.33%
Nee, wat een onzin is dit! 16.67% 2 16.67%
Ik hou me hier niet mee bezig. 33.33% 4 33.33%
Totaal aantal stemmen: 12 100%
* U hebt op deze optie gestemd. [Resultaten weergeven]

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
19-05-2014, 11:15 AM
Bericht: #1
Aparte filmsectie?
Hoi allen,

Sinds de Joint Ops van 10 mei ben ik bezig met zoveel mogelijk film materiaal te maken en dit op Youtube te plaatsen.
Maar ik kom wat beperkingen tegen in het kenbaar maken op het forum.
Er is filmmateriaal wat niet echt tot een missie toebehoord, maar wel leuk kan zijn om te zien.
Nu zie ik het niet zo echt zitten om hier voor elk filmpje een topic te openen en zodoende het forum te vervuilen met filmpjes die naar mijn inzien in een aparte sectie geplaatst kunnen worden.

Daarom stel ik de vraag wat mensen ervan vinden als er op het forum een aparte sectie komt, waar elke videomaker zijn eigen topic krijgt om zo de filmpjes kenbaar te maken en te promoten.

Licht eventueel toe waarom je de door jouw gekozen optie hebt gekozen.

vanDyk.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
19-05-2014, 12:41 PM
Bericht: #2
RE: Aparte filmsectie?
Voor filmsectie, tegen er een compleet forum voor aanmaken.
Ik zie een knop bovenin wel zitten (tussen lid worden, etc in), dan moet de maker van een video een berichtje sturen naar een admin (zoals ook gebeurde als je je missie in die balk wilde hebben) en dan zetten zij daar je video neer, met eventuele omschrijving. Lijkt me super en overzichtelijk.
Zo hebben bezoekers ook meteen een indruk van wat en hoe wij spelen, zonder dat ze een compleet forum moeten afzoeken.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
19-05-2014, 01:58 PM
Bericht: #3
(19-05-2014 12:41 PM)Outlaw28 schreef:  Voor filmsectie, tegen er een compleet forum voor aanmaken.
Ik zie een knop bovenin wel zitten (tussen lid worden, etc in), dan moet de maker van een video een berichtje sturen naar een admin (zoals ook gebeurde als je je missie in die balk wilde hebben) en dan zetten zij daar je video neer, met eventuele omschrijving. Lijkt me super en overzichtelijk.
Zo hebben bezoekers ook meteen een indruk van wat en hoe wij spelen, zonder dat ze een compleet forum moeten afzoeken.
Bedoel je een directe link naar het subforum waar de video's staan? Want als met elke nieuwe video die link aangepast dient te worden, dan ben ik bang dat admins dit te veel werk gaan vinden, en ik geef ze dan ook gelijk als dat niet gebeurd.
Reageren op dit bericht
19-05-2014, 02:36 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-05-2014 om 02:39 PM door zoog.)
Bericht: #4
Citaat:Zo hebben bezoekers ook meteen een indruk van wat en hoe wij spelen, zonder dat ze een compleet forum moeten afzoeken
In weze is daar al het TDNL YouTube kanaal voor (misschien nog ff een YouTube icon ergens op het forum zetten). Op dat kanaal kun je dan een indruk krijgen van hoe en wat. Vandaar dat je tegenwoordig ook zelf je video's kunt insturen van verschillende gamesessies, zodat we ze op het YouTube kanaal kunnen zetten. Maar dan moeten mensen daar wel gebruik van maken Smile

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
19-05-2014, 02:50 PM
Bericht: #5
(19-05-2014 01:58 PM)vanDyk85 schreef:  
(19-05-2014 12:41 PM)Outlaw28 schreef:  Voor filmsectie, tegen er een compleet forum voor aanmaken.
Bedoel je een directe link naar het subforum waar de video's staan? Want als met elke nieuwe video die link aangepast dient te worden, dan ben ik bang dat admins dit te veel werk gaan vinden, en ik geef ze dan ook gelijk als dat niet gebeurd.

Nee, gewoon helemaal niks met een forum doen.
Gewoon direct daar op die pagina de video's zetten.
Misschien een beetje vergelijkbaar met dit http://alivemod.com/#Media
Dan maakt het weinig uit wie het upload, want ik geloof dat eigenlijk niemand er wat mee doet, maar staat wel alles bij elkaar.
Degene die een video er op wilt hebben, geeft alleen een YT-link aan Zoog of een andere admin en die zet het er op. Simpel, duidelijk, overzichtelijk en maakt het forum niet onduidelijker. Overigens kunnen die video's alsnog op het forum gezet worden bij debriefings of bij de afbeelding/video thread. Persoonlijk als ik websites en forums maak, dan vind ik dat soort informatie niet geschikt als forumonderdeel, maar als essentieel onderdeel van de site zelf. We willen natuurlijk ook mensen een beetje uitnodigen om mee te spelen
Reageren op dit bericht
20-05-2014, 06:10 PM
Bericht: #6
Gaat het alleen om Arma serie's of ook over andere games?

Ik heb nog grote plannen om video's te maken van verschillende games.

"Your uselessness is epic"
Reageren op dit bericht
21-05-2014, 10:57 AM
Bericht: #7
(20-05-2014 06:10 PM)DeAdSeYe schreef:  Gaat het alleen om Arma serie's of ook over andere games?

Ik heb nog grote plannen om video's te maken van verschillende games.
Ik denk dat we het bij de games moeten houden die TDNL representeert. En als daar andere games dan Arma onder vallen dan kunnen ook die worden weergegeven. Maar dit is aan de admins om te beslissen.
Reageren op dit bericht
21-05-2014, 01:20 PM
Bericht: #8
(21-05-2014 10:57 AM)vanDyk85 schreef:  Ik denk dat we het bij de games moeten houden die TDNL representeert. En als daar andere games dan Arma onder vallen dan kunnen ook die worden weergegeven. Maar dit is aan de admins om te beslissen.
TDNL representeert in principe niet specifieke games. De roots liggen wel bij tactical shooters en meer "serieuze" games (zoals ook simulators, strategy etc), en in de praktijk is de focus erg op Arma gegroeid door de jaren heen.

Maar uiteindelijk zijn het de leden (wij allemaal) die gamesessies met elkaar organiseren van de games die we leuk vinden. Welke games dit precies zijn is niet aan de admins, maar aan de organisatoren van de gamesessies Smile

Reageren op dit bericht
27-05-2014, 10:23 AM
Bericht: #9
Nog 2 dagen voor de Poll mensen!
Daarna is het aan de Staff om hierover te beslissen.
Reageren op dit bericht
01-06-2014, 04:37 PM
Bericht: #10
vanDyk, ik stel voor om voor nu zo'n eigen film topic in dit forum gedeelte aan te maken (onder Gamen met Tangodown > Algemeen of Debriefing). Als er nou meer mensen op dezelfde manier hun videos willen gaan showcasen, dan kan zo'n aparte forum sectie uiteindelijk interessant worden. Anders zitten we weer met zo'n vrijwel lege forumcategorie waar misschien een enkeling eens iets mee doet (er zijn er wel meer van hier bij TDNL Tongue2).

Houdt er wel rekening mee dat mensen ook weer op die topics kunnen reageren, dus de vraag is hoe overzichtelijk het blijft als je steeds een video, weer een boel posts, en dan weer een video hebt. Dan moet je wel weer als een malle door zo'n topic heen als je een oude video wilt zien. In die zin is het misschien wel de vraag of het forum inderdaad geschikt is om dat echt overzichtelijk te houden? Tenzij je elke keer post #1 bijwerkt ofzo, maar het forum gaat bij teveel videos op 1 pagina soms ook wel een beetje bokken.

Kortom: ik zou zeggen, start nu gewoon met zo'n topic, en op basis daarvan kunnen we verder kijken Smile

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)