Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Peiling: Moet er een aparte sectie komen voor film makers?
Deze peiling is gesloten.
Ja, dit houdt het wellicht overzichtelijk. 41.67% 5 41.67%
Ik twijfel. Ik denk dat er eerst bekeken moet worden hoe we zoiets dan gaan doen en/of er gemod wordt. 8.33% 1 8.33%
Nee, wat een onzin is dit! 16.67% 2 16.67%
Ik hou me hier niet mee bezig. 33.33% 4 33.33%
Totaal aantal stemmen: 12 100%
* U hebt op deze optie gestemd. [Resultaten weergeven]

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
01-06-2014, 04:44 PM
Bericht: #11
RE: Aparte filmsectie?
Okay.
Zelf denk ik dat Algemeen geschikter is voor allerhande filmpjes en bij een specifieke debriefing van een missie zowel daar als een filmtopic geschikt zijn voor het desbetreffende filmpje.

Komt goed, eerdaags maar een begin maken.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
01-06-2014, 10:30 PM
Bericht: #12
Een video van een gamesessie kan het best in de debrief. De meeste van zulke video's zijn immers ook verbonden met het bespreken van de bijbehorende sessies. Als je de videos in een apart forum onderdeel zou zetten zou je een splitsing krijgen van dezelfde soort topics in twee verschillende forum secties.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-06-2014, 12:25 AM
Bericht: #13
(01-06-2014 10:30 PM)Nimster schreef:  Een video van een gamesessie kan het best in de debrief. De meeste van zulke video's zijn immers ook verbonden met het bespreken van de bijbehorende sessies. Als je de videos in een apart forum onderdeel zou zetten zou je een splitsing krijgen van dezelfde soort topics in twee verschillende forum secties.

True. Echter is de poll al gesloten Tongue2

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
Reageren op dit bericht
02-06-2014, 10:00 AM
Bericht: #14
(01-06-2014 10:30 PM)Nimster schreef:  Een video van een gamesessie kan het best in de debrief. De meeste van zulke video's zijn immers ook verbonden met het bespreken van de bijbehorende sessies. Als je de videos in een apart forum onderdeel zou zetten zou je een splitsing krijgen van dezelfde soort topics in twee verschillende forum secties.
Enerzijds ja, anderzijds nee. Dit is afhankelijk of je lol aan het trappen bent na een geplande missie of dat je op een andere dag niks te doen hebt. Die gaan sowieso in een apart topic.
En voor missie films, het kan zijn dat je bepaalde aspecten, zoals humoristische momenten, niet altijd zou willen vermelden in een debrief topic. Ik vind dat dit volledig aan de film maker zelf is om te kiezen welke informatie hij/zij bij het filmpje zet en in welk topic dat gebeurt.

We moeten gewoon even zien hoe alles uitpakt zoals Zoog al zei. En met de tijd maar kijken of het aanslaat of niet.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-06-2014, 06:44 PM
Bericht: #15
(02-06-2014 10:00 AM)vanDyk85 schreef:  
Enerzijds ja, anderzijds nee. Dit is afhankelijk of je lol aan het trappen bent na een geplande missie of dat je op een andere dag niks te doen hebt. Die gaan sowieso in een apart topic.
En voor missie films, het kan zijn dat je bepaalde aspecten, zoals humoristische momenten, niet altijd zou willen vermelden in een debrief topic. Ik vind dat dit volledig aan de film maker zelf is om te kiezen welke informatie hij/zij bij het filmpje zet en in welk topic dat gebeurt.

We moeten gewoon even zien hoe alles uitpakt zoals Zoog al zei. En met de tijd maar kijken of het aanslaat of niet.

Jazeker, experimenteren kan altijd. Smile

Je kunt in MyBB trouwens ook op topic voorvoegsel zoeken, misschien is daar ook iets mee te doen.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)