Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
19-04-2015, 10:41 PM
Bericht: #71
RE: Tangodown.nl Airsoft Patch?
Ik heb het liefst gewoon het origineel.

[Afbeelding: j0ibr7.jpg]
Ph34r
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
21-04-2015, 05:38 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 21-04-2015 om 05:40 PM door zoog.)
Bericht: #72
Je kunt het ook zien als game = (computer)spel. Airsoft is in weze ook een spel/game, alleen niet op de computer. Gaming zou dus ook airsoften kunnen betekenen. Offff is dat té technisch benaderd? Tongue2

Full Definition of GAMING
1
: the practice of gambling
2
a : the playing of games that simulate actual conditions (as of business or war) especially for training or testing purposes
b : the playing of video games

Als je er woordenboek definities bij haalt, weet je dat het eigenlijk mis is Biggrin

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
21-04-2015, 06:53 PM
Bericht: #73
(21-04-2015 05:38 PM)zoog schreef:  Je kunt het ook zien als game = (computer)spel. Airsoft is in weze ook een spel/game, alleen niet op de computer. Gaming zou dus ook airsoften kunnen betekenen. Offff is dat té technisch benaderd? Tongue2

Full Definition of GAMING
1
: the practice of gambling
2
a : the playing of games that simulate actual conditions (as of business or war) especially for training or testing purposes
b : the playing of video games

Als je er woordenboek definities bij haalt, weet je dat het eigenlijk mis is Biggrin

Hahaha heel mooi zoog, maar het gross van de mensen ziet "gaming" als het spelen van video spelletjes. En niet iedereen die de Airsoft sport beoefend hier bij Tangodown speelt ook video spelletjes..

JohnDoe - YouTube

"A man can only be beaten in two ways: if he gives up, or he dies"
Reageren op dit bericht
21-04-2015, 07:18 PM
Bericht: #74
Tactical Airsoft
Airsoft Team
Tactical Operations
Tier 1 Operators
Tactical Community
Si vis voluptatem, para airsoft
Tactical Gaming and Airsoft
Airsoft en Gaming

Nee, ze zijn niet allemaal serieus...

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
21-04-2015, 07:22 PM
Bericht: #75
(21-04-2015 07:18 PM)Nimster schreef:  Tactical Airsoft
Airsoft Team
Tactical Operations
Tier 1 Operators
Tactical Community
Si vis voluptatem, para airsoft
Tactical Gaming and Airsoft
Airsoft en Gaming

Nee, ze zijn niet allemaal serieus...

Wil je het breed houden dan kies ik voor Tactical Community, de rest is allemaal gericht op 1 of 2 onderwerpen. Tactical Airsoft zou ook nog wel kunnen maar is dan alleen airsoft... Persoonlijk gaat mijn stem uit naar Tactical Community

JohnDoe - YouTube

Reageren op dit bericht
21-04-2015, 07:48 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 21-04-2015 om 07:48 PM door Grasmat.)
Bericht: #76
Tangodown.nl
#airsoft Jan

W're done here!

-Walk on the grasmat-
Reageren op dit bericht
21-04-2015, 08:08 PM
Bericht: #77
Stick to the roots? Er lopen genoeg tactische gamers rond binnen airsoft. Kortom, als je jezelf neerzet als een Tactical Gaming Community, krijg je dus meer lui weke interesse hebben in tactisch gamen.

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
Reageren op dit bericht
22-04-2015, 08:47 AM
Bericht: #78
Mja wat nou als mensen iets anders gaan doen, tactical paintball ofzo. Dan heb je dus Tactical Gaming & Airsoft & Paintball. Dus ik denk dat we het gewoon breed moeten houden, omdat we niet weten hoe erg Tangodown nog gaat groeien in verschillende takken..

JohnDoe - YouTube

Reageren op dit bericht
22-04-2015, 10:53 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-04-2015 om 10:53 AM door NyteMyre.)
Bericht: #79
Als je de beschrijving van Tangodown leest:

Citaat:Tangodown is een open tactical gaming community

Tangodown is opgericht om gelijkgestemde gamers een ontmoetingsplek te bieden waarbij gedeelde interesses samen kunnen komen. Tangodown faciliteert voor de leden een forum, een teamspeak server en gameserver(s) waarop de leden zelf gamesessies of real life events kunnen organiseren.

[...]

Daarnaast worden er verschillende vrijblijvende real life activiteiten georganiseerd, zoals paintball, airsoft, BBQ's of lasergamen, om zo naast het gamen ook real life hobbies en interesses met elkaar te ondernemen.

Al in al is airsoft een bijzaak van Tangodown en ik denk niet dat TDNL echt geschikt is om een daadwerkelijk (georganiseerde) airsoft team te worden. (Tenminste, niet op korte termijn. Ik hou verder niemand tegen die er daadwerkelijk moeite in wilt steken om dat wel te bereiken.)

Ik zou eerder zeggen dat als je een TDNL patch wilt dragen dat je het doet om de gaming kant van TDNL te promoten. En met dat gezegd vind ik eigenlijk dat Grasmat geen patch mag hebben Tongue2

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Reageren op dit bericht
22-04-2015, 11:03 AM
Bericht: #80
Als gaming echt de hoofdzaak is van de community dan kies ik ook voor Tactical Gaming Community, maar zoals ik het zie heb je Tangodown en daarin 2 takken: Gaming en Airsoft, maar dit spreekt wel tegen het originele logo.. Ik denk dat we een poll moeten starten en daaruit gewoon een conclusie moeten trekken...

JohnDoe - YouTube

Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)