Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
13-01-2016, 09:55 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 13-01-2016 om 09:57 AM door JohnDoe.)
Bericht: #91
RE: Tangodown.nl Airsoft Patch?
Ik weet dat er al verschillende ideeën en prijzen enzo langs gekomen zijn, maar omdat Nimster het nu zo druk heeft denk ik dat ik de zaak maar probeer over te nemen.

Ik heb hier een website (weet niet of dit de goedkoopste is, maar idgaf really..) met een prijzen lijst. Als we het allemaal eens kunnen worden over de maat dan kan ik een ontwerp maken en opsturen naar ze. Als het goed is krijg ik dan een voorbeeld patch thuis gestuurd en na goedkeuring zal de productie beginnen.

Hier is de link: http://www.emblemen-badges.nl/prijzen

Zoals je ziet is het vanaf 25 stuks, nou vind ik het niet erg om er 2 extra te hebben ofzo maar we moeten wel op z'n minst 20 mensen hebben die 1 patch nemen.

JohnDoe - YouTube

"A man can only be beaten in two ways: if he gives up, or he dies"
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
13-01-2016, 02:25 PM
Bericht: #92
Ik heb opdezelfde website gekeken.

Ik moet deze patch die ik heb eens een keer opmeten, want dat is wel een mooi formaatje
[Afbeelding: bXlC3cM.png]

[Afbeelding: PW35sOYkzgp5xU%2BujLx3Ag2KQB0%3D.png]
YouTube - Soundcloud
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
13-01-2016, 06:33 PM
Bericht: #93
(13-01-2016 09:55 AM)JohnDoe schreef:  Als we het allemaal eens kunnen worden over de maat dan kan ik een ontwerp maken en opsturen naar ze.

Het ontwerp hoeft niet meer gemaakt te worden. Dat heb ik al gedaan, want ik ben de ontwerper van het logo. Smile Dus ga a.u.b. niet zelf iets in elkaar knutselen, ik heb alles al in vector. Ik bedoel... je gaat niet zomaar iemands logo gebruiken, zo werkt dat niet. Smile

Diezelfde site heb ik toen ook om een offerte gevraagd trouwens. Echter ben ik er toen niet mee ingestemd. Vandaar dat het nog niet gebeurd is.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
13-01-2016, 09:30 PM
Bericht: #94
Wat was het probeem met die site dan nimster?

-Walk on the grasmat-
Reageren op dit bericht
14-01-2016, 09:42 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 14-01-2016 om 09:50 AM door JohnDoe.)
Bericht: #95
(13-01-2016 06:33 PM)Nimster schreef:  
(13-01-2016 09:55 AM)JohnDoe schreef:  Als we het allemaal eens kunnen worden over de maat dan kan ik een ontwerp maken en opsturen naar ze.

Het ontwerp hoeft niet meer gemaakt te worden. Dat heb ik al gedaan, want ik ben de ontwerper van het logo. Smile Dus ga a.u.b. niet zelf iets in elkaar knutselen, ik heb alles al in vector. Ik bedoel... je gaat niet zomaar iemands logo gebruiken, zo werkt dat niet. Smile

Diezelfde site heb ik toen ook om een offerte gevraagd trouwens. Echter ben ik er toen niet mee ingestemd. Vandaar dat het nog niet gebeurd is.

Oh oke ja prima als je al een ontwerp hebt. Hoezo was je er niet mee ingestemd dan?

P.S.: Ik wil gewoon graag zo'n patch en omdat jij het druk had dacht ik dat als ik het ff over zou nemen dat we dan zo alles konden regelen..

JohnDoe - YouTube

Reageren op dit bericht
14-01-2016, 06:45 PM
Bericht: #96
(13-01-2016 09:30 PM)Grasmat schreef:  Wat was het probeem met die site dan nimster?

JohnDoe schreef:Oh oke ja prima als je al een ontwerp hebt. Hoezo was je er niet mee ingestemd dan?

Niks mis met de site, maar op dit moment maak ik die kosten liever niet (geen werk, etc...).

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
14-01-2016, 09:37 PM
Bericht: #97
Maar dan kan John Doe ze toch wel inkopen?

-Walk on the grasmat-
Reageren op dit bericht
19-01-2016, 08:24 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-01-2016 om 08:25 PM door zoog.)
Bericht: #98
Hoeveel waren die per stuk toen dan Nimster? Ooit had ik ook een opgaaf bij een bedrijf gedaan, maar toen was de prijs per stuk redelijk hoog (denk €14+) doordat er niet genoeg animo was en de oplage ook minimaal 25 was.

Ik vind het verder ook niet erg een bergje te bestellen en te leveren aan degenen die interesse hebben. Lijkt me dan mooi met klittenband achterop. Is alleen nog de vraag wat de juiste maat is. Volgens mij had ik dat ooit is bij Pilgrim nagevraagd, moet dan even de FB chat doorzoeken. Iemand al zo'n patch liggen als voorbeeld qua mooie maat? Smile

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
20-01-2016, 09:44 AM
Bericht: #99
(19-01-2016 08:24 PM)zoog schreef:  Iemand al zo'n patch liggen als voorbeeld qua mooie maat? Smile

Bij die site kan je gratis (volgens mij) een ontwerp laten afdrukken op een patch en die krijg je dan thuis gestuurd, misschien dat je daar gewoon een maat kan kiezen en kan kijken hoe die eruit ziet?

JohnDoe - YouTube

Reageren op dit bericht
20-01-2016, 10:50 AM
Bericht: #100
er zijn wel wat standaard maten voor op je schouder velcro van airsoft kleding. Heb zelf alleen niet van de velcro erop zitten. Ik verwacht dat 7cm x 7cm een redelijke maat zou moeten zijn

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)