Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

24-04-2014, 06:04 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 25-04-2014 om 12:23 PM door zoog.)
Bericht: #1
Nieuwe website online
De nieuwe website en forum stijl van Tangodown is vandaag gelanceerd.

In het kort
Er is geprobeerd om een moderne en strakke look te ontwikkelen zonder in te leveren op duidelijkheid. Daarnaast sluiten de frontpage, het forum en de losse pagina's nu qua look volledig op elkaar aan, de Wiki volgt zeer binnekort.

Frontpage
In plaats van een statische (Arma 2) header is gekozen voor een "featured content" banner waarin wisselende games/events in de spotlight gezet kunnen worden. Dit om de Arma-only feel en focus wat terug te dringen. De frontpage zal ook meer ingezet gaan worden voor zaken die in de community plaatsvinden, zoals geplande gamesessies, debriefings, filmpjes, e.d., om dit extra onder de aandacht te brengen. Daar is ook een rol voor de community leden weggelegd (zie onder).

Community driven content
Een doelstelling voor de komende tijd is om meer zaken van (en door) de community in de spotlight te zetten.

1. Het is nu mogelijk om eigen nieuwsberichten/mededelingen in te sturen die, na goedkeuring en eventuele redactionele aanpassingen, op de frontpage gezet zullen worden.

2. Leden kunnen hun videos uploaden naar onze FTP waarna deze op het Tangodown Youtube kanaal gezet zal worden. Met meer dan 200.000 views en 450 subscribers kunnen we op die manier een groter publiek bereiken en hopelijk meer content verspreiden van verschillende games.

3. Als je iets tegenkomt op het forum waarvan je denkt, dit zou wel iets zijn voor de frontpage of de featured content slider, kun je ook altijd een mail sturen naar frontpage@tangodown.nl

Lid worden van Tangodown
Iedereen die zich op het forum registreert zal nu als eerste de "Lid worden" pagina voorgeschoteld krijgen. Hierin staat kort en bondig uitgelegd waarvoor Tangodown is opgericht, wat voor soort leden we zoeken en wat je van Tangodown kunt verwachten. Op deze manier wordt het (hopelijk) voor nieuwe leden duidelijker wat de gedachte achter Tangodown is.

Reacties, tips, suggesties?
Post ze in dit topic!
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
24-04-2014, 06:17 PM
Bericht: #2
RE: Nieuwe website gelanceerd
[Afbeelding: 352970_170x100.png?v=1392592690.04]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
24-04-2014, 06:23 PM
Bericht: #3
Nieuwe website online
Het is even wennen ja Smile ik heb nu al weken dit ontwerp gezien, en soms switchen naar de vorige versie was dan ook steeds even een schok. Andersom zal dat ook het geval zijn

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
24-04-2014, 06:39 PM
Bericht: #4
RE: Nieuwe website online
Mijn eerste reactie is; Wow! Ziet er een stuk strakker en beter uit. Ik vind het een mooie ontwikkeling! Smile

Ik heb wel een kleine beetje opbouwende kritiek;

1. Er is geen link met FP berichten naar het forum, hiervoor zag je ook hoeveel mensen al hadden gereageerd.

2. De wiki linkt naar een ander soort format en je kunt niet meer teruglinken naar de FP en forum onderdelen.

3. De arma3 wiki heeft het nog over ACRE, terwijl we toch eigenlijk helemaal over zijn op TFR?

4. Bij veel pagina's kun je de 'overleg', 'brontekst' en 'geschiedenis' pagina inkijken. Wel handig, maar niet erg netjes en geen toegevoegde waarde voor bezoekers.

Maar nogmaals, ziet er goed uit! Ook de nieuwe pagina met lid worden is goed en duidelijk Smile.
Reageren op dit bericht
24-04-2014, 07:08 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-04-2014 om 07:09 PM door zoog.)
Bericht: #5
Thanks voor je feedback. Ik zal de puntjes even afgaan:

(24-04-2014 06:39 PM)Ircghost schreef:  1. Er is geen link met FP berichten naar het forum, hiervoor zag je ook hoeveel mensen al hadden gereageerd.
Ik denk dat je dit bedoeld?

[Afbeelding: dtNgL0u.jpg]

Misschien is het niet duidelijk genoeg. Maar daar kun je in ieder geval zien hoeveel reacties er zijn. Je kunt reageren door op "reacties" te klikken of op de titel van het nieuwsbericht te klikken. Ik kan eventueel óók onderaan het bericht dergelijke info neerzetten, misschien is dat een betere plek, dus nadat je het bericht gelezen hebt een "reageer" link.

(24-04-2014 06:39 PM)Ircghost schreef:  2. De wiki linkt naar een ander soort format en je kunt niet meer teruglinken naar de FP en forum onderdelen.

3. De arma3 wiki heeft het nog over ACRE, terwijl we toch eigenlijk helemaal over zijn op TFR?
Wiki is (nog) niet aangepast Smile

(24-04-2014 06:39 PM)Ircghost schreef:  4. Bij veel pagina's kun je de 'overleg', 'brontekst' en 'geschiedenis' pagina inkijken. Wel handig, maar niet erg netjes en geen toegevoegde waarde voor bezoekers.
Dat is standaard functionaliteit van een Wiki. Wellicht is het een idee om die zaken, qua links, handmatig uit de wiki te slopen. Iets dat ik mee zal nemen zodra de Wiki ook een update krijgt Smile

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
24-04-2014, 09:39 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-04-2014 om 09:40 PM door Ircghost.)
Bericht: #6
(24-04-2014 07:08 PM)zoog schreef:  Thanks voor je feedback. Ik zal de puntjes even afgaan:

[quote='Ircghost' pid='91306' dateline='1398357583']
1. Er is geen link met FP berichten naar het forum, hiervoor zag je ook hoeveel mensen al hadden gereageerd.
Ik denk dat je dit bedoeld?

[Afbeelding: dtNgL0u.jpg]

Misschien is het niet duidelijk genoeg. Maar daar kun je in ieder geval zien hoeveel reacties er zijn. Je kunt reageren door op "reacties" te klikken of op de titel van het nieuwsbericht te klikken. Ik kan eventueel óók onderaan het bericht dergelijke info neerzetten, misschien is dat een betere plek, dus nadat je het bericht gelezen hebt een "reageer" link.

-----------

Ik zag het toevallig nu ook onmiddelijk toen ik de website op ging, viel mij blijkbaar niet genoeg op de vorige keer. Ik denk zelf ook dat het voor het gebruikersgemak handiger is om rechtsonderaan te zetten in het bericht. Maar kwa looks staat bovenaan weer beter..

En bedankt voor de andere antwoorden!
Reageren op dit bericht
24-04-2014, 10:12 PM
Bericht: #7
Het is prachtig. Smile

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
24-04-2014, 11:55 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-04-2014 om 11:56 PM door Sacha.)
Bericht: #8
Nog 1 klein bugje, nadat je Reputatie heb toegekend krijg je weer de lange uitvoering van het schermpje.

(24-04-2014 06:39 PM)Ircghost schreef:  3. De arma3 wiki heeft het nog over ACRE, terwijl we toch eigenlijk helemaal over zijn op TFR?
Goed punt.

Dit staat ergens op mijn todo-list. Wacko

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
Reageren op dit bericht
24-04-2014, 11:56 PM
Bericht: #9
Ik vind em lekker werken en mooi strak vormgegeven, ik ben de oude look zo vergeten hoor Wink

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
Reageren op dit bericht
25-04-2014, 01:30 AM
Bericht: #10
ziet er echt goed uit hopelijk went iedereen er aan Tongue2

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)