Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
03-04-2014, 05:31 PM
Bericht: #11
RE: Welke Arma?
nou, in ieder geval bedankt voor de antwoorden en ik weet dus genoeg, een keertje arma 3 kopen als ik er aan toekom Smile
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
03-04-2014, 06:10 PM
Bericht: #12
(03-04-2014 04:46 PM)Sacha schreef:  Je had best makkelijk Farooqs Revive erin kunnen rossen. Het had dan een hoop geetter gescheeld. Smile

Ik hoorde ook iets over AI Skill, dat die wat te Rambo waren. Waarschijnlijk stond @Zeus op de server niet aan. Dit nerfed dat een beetje namelijk. Smile
Ik ga die revive erin proberen te zetten. Er was een medic slot dus ik had verwacht dat er wel iets van revive in zat, not!

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
03-04-2014, 07:57 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-04-2014 om 07:57 PM door Nimster.)
Bericht: #13
(02-04-2014 10:57 PM)Grasmat schreef:  Zit niet iedereen te wachten op ACE3?

Niet echt, want ACE3 is voor zover ik weet niet eens in ontwikkeling. Xeno van het ACE team is namelijk butthurt dat ArmA 3 Steam only is.

http://www.reddit.com/r/arma/comments/19...nd/c8npidx

Geeft verder ook niets, ACE is niet perse nodig voor ArmA 3 en de meest handige features van ACE zijn al nagemaakt in de vorm van andere mods. Het lijkt erop dat ACE dankzij de koppigheid van Xeno en co. de weg van de dinosauriërs is gegaan. Net als ACRE, dat nu vervangen is door TFR.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
04-04-2014, 12:03 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 04-04-2014 om 12:06 AM door DeAdSeYe.)
Bericht: #14
(03-04-2014 07:57 PM)Nimster schreef:  
(02-04-2014 10:57 PM)Grasmat schreef:  Zit niet iedereen te wachten op ACE3?

Niet echt, want ACE3 is voor zover ik weet niet eens in ontwikkeling. Xeno van het ACE team is namelijk butthurt dat ArmA 3 Steam only is.

http://www.reddit.com/r/arma/comments/19...nd/c8npidx

Geeft verder ook niets, ACE is niet perse nodig voor ArmA 3 en de meest handige features van ACE zijn al nagemaakt in de vorm van andere mods. Het lijkt erop dat ACE dankzij de koppigheid van Xeno en co. de weg van de dinosauriërs is gegaan. Net als ACRE, dat nu vervangen is door TFR.

Die link heb ik een tijd geleden op Tangodown.nl gepost, maar toen verschenen er reacties dat ACE3 nog gewoon uitging komen, dat Xeno niet meer in het team zat.

Het is gewoon even afwachten, maar voor mij is ACE3 niet nodig. Zoals je al aangeeft, zitten er al genoeg handige features in de vanilla versie.

Ik geef nog een aantal maanden, dan is iedereen over gegaan naar Arma 3.

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-04-2014, 01:24 AM
Bericht: #15
Aan ace wordt door ontwikkeld. SickBoy is er hard mee bezig. NouberNou is er hard mee bezig. Het komt, alleen staat er geen datum bij.

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)