Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
24-03-2014, 09:40 AM
Bericht: #1
A3 Training?
Even een vraagje...

staan er heel toevallig ook trainingen voor A3 in de planning.
Hiermee doel ik een beetje op de vervanger van Acre en de algemene basis dingen.

Nu ben ik een gepassioneerd helicopter vlieger in arma maar ik besef ook dat dat niet elke missie kan en wil ook beter worden in de infanterie kant van A3.

Leren is altijd goed denk ik dan maar...

[Afbeelding: 1dzeao.png]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
24-03-2014, 11:24 AM
Bericht: #2
RE: A3 Training?
Ja, goede vraag. Komen er trainingen? Smile

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
Reageren op dit bericht
24-03-2014, 05:35 PM
Bericht: #3
(24-03-2014 09:40 AM)Skunk schreef:  Hiermee doel ik een beetje op de vervanger van Acre en de algemene basis dingen.
Wat bedoel je met algemene basis dingen? Basis how-to arma in het algemeen? Of meer basis tactieken? Of...?

(24-03-2014 11:24 AM)Sacha schreef:  Ja, goede vraag. Komen er trainingen? Smile
Goede vraag Biggrin

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Xfire // Steam
Reageren op dit bericht
24-03-2014, 06:37 PM
Bericht: #4
Om aan het spelen zelf te wennen zou ik invade&annex of king of the hill gaan spelen. Zeker bij die laatste gamemode heb je genoeg actie om goed het schieten en bewegen onder de knie te krijgen. Bij invade&annex kan je het best verschillende wapens gebruiken zoals AT, AA en sniper rifles.
In de trainingen hier zouden we dan meer op het teamwork kunnen letten zoals verschillende taken binnen een groep, het verplaatsen in het veld en in steden en hoe gebouwen in huizen veilig te stellen. Dit kan je dan natuurlijk steeds verder uitbreiden.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
08-06-2014, 01:16 PM
Bericht: #5
eigenlijk heb ik ook wel interesse in een training, heb namelijk vrijwel nooit echt multiplayer met jullie gedaan, of eigenlijk welke groep dan ook Biggrin. Al doe ik waarschijnlijk wel mee met de sessie volgende week zaterdag met de VCB erbij.

'The only thing more accurate than incoming enemy fire is incoming friendly fire' - murphy's law
Reageren op dit bericht
12-06-2014, 09:33 PM
Bericht: #6
Misschien zoals de trainingen op het TangodownNL Youtube kanaal, maar dan voor Arma3?

Je kunt volgens mij alleen goed worden/blijven als je regelmatig traint of speelt, zeker als groep. Ik meld me alvast aan als deelnemer..

De vraag is een tijdje terug ook al eens gesteld: http://www.tangodown.nl/forum/thread-5588.html

Rasa, geldt jouw aanbod van toen nog? Wub
Reageren op dit bericht
12-06-2014, 09:38 PM
Bericht: #7
Ik wil eventueel wel kijken of ik met een andere wat meer ervaren speler samen een paar trainingsmissies op kan zetten..
Reageren op dit bericht
13-06-2014, 02:09 PM
Bericht: #8
Ja, veel plezier. Ik heb het ooit geprobeert en op het forum was daar animo voor. Het was ongeveer 15 man welke er interesse in had.. uiteindelijk bleven er maar 6 over in totaal, waarvan er 3 halverwege weg moesten.

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
Reageren op dit bericht
13-06-2014, 02:56 PM
Bericht: #9
(13-06-2014 02:09 PM)Pek schreef:  Ja, veel plezier. Ik heb het ooit geprobeert en op het forum was daar animo voor. Het was ongeveer 15 man welke er interesse in had.. uiteindelijk bleven er maar 6 over in totaal, waarvan er 3 halverwege weg moesten.

Het is verre van moeilijk om dat soort dingen op te zetten. Je moet het allemaal niet te moeilijk maken. Het gaat om de basics. Zodat mensen gewoon lekker mee kunnen spelen. Ik ga dan ook geen rare dingen er in stoppen. Als mensen de elite tier 1 spec op willen worden, dan moeten ze maar howto video's bekijken.

Ik ben wel bereid zoiets te maken en te geven. En als zo'n missie/scenario bestaat, dan kan die altijd hergebruikt worden. Kan je over een jaar weer doen als er vier mensen zijn. Ik vind niet dat je zoiets moet maken om zo veel mogelijk mensen tegelijk te laten trainen, want daar is het niet voor.

Met alle respect. Ik heb je project met interesse gevolgd, maar het was allemaal veel te moeilijk.
Reageren op dit bericht
13-06-2014, 04:59 PM
Bericht: #10
Wat is er moeilijk aan fire en maneuver om een huis te zuiveren..?

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)