Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
24-02-2014, 03:15 PM
Bericht: #1
Dean Hall stapt eind 2014 op bij Bohemia Interactive!
En is nu al aangekondigd… ze zijn in ieder geval op tijd met melden Wink

Citaat:Dean Hall, de hoofdontwikkelaar achter de DayZ-mod voor schietspel ArmA II en de stand-alone versie van DayZ die nog in ontwikkeling is, heeft aangekondigd ontwikkelstudio Bohemia Interactive na dit jaar vaarwel te zeggen. Hij keert terug naar Nieuw-Zeeland.

Wel jammer, maar in het artikel geeft Hall ook al aan zich niet te kunnen voorstellen direct helemaal niets meer met DayZ te doen, dus mogelijk blijft hij wel betrokken.

Ben benieuwd hoe dit in de nabije toekomst zich gaat ontwikkelen, DayZ = Dean Hall min of meer, of misschien nu al een stuk minder dan voorheen.

Bron: Tweakers.net

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
24-02-2014, 05:09 PM
Bericht: #2
RE: Dean Hall stapt eind 2014 op bij Bohemia Interactive!
Zolang DayZ Standalone eind 2014 klaar is vind ik het prima.
Reageren op dit bericht
24-02-2014, 08:38 PM
Bericht: #3
hmmm... spel is nog niet af, of de maker praat al over opstappen. Dat zint mij niet echt

-Walk on the grasmat-
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
24-02-2014, 09:00 PM
Bericht: #4
Kan betekenen dat hij project lead blijft en het project overziet vanuit Nieuw-Zeeland terwijl het grootste deel van de ontwikkeling in Tsjechië doorgaat. Misschien dat ze dan elke dag / week op Skype komen om de boel te spreken. Ik kan me niet voorstellen dat hij zomaar zijn rug gaat keren naar DayZ en BIS.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
24-02-2014, 09:06 PM
Bericht: #5
Wellicht dat de engine specifieke dingen erop zit en het nu enkel assets in elkaar rossen is.

Pain isn't real beyond the individual who feels it. But the nail is real.
Reageren op dit bericht
24-02-2014, 09:55 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-02-2014 om 10:08 PM door OldRavenNL.)
Bericht: #6
Dit is helemaal geen nieuws.. hij heeft altijd al gezegd dat hij als zijn taak er min of meer op zit heel erg graag naar huis wil.. en geef hem eens ongelijk.

De media heeft er nu een verhaaltje van gemaakt en opeens is het nieuws.. hij heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij op de duur terug wil naar Nieuw Zeeland.. niemand heeft er voor dit verhaal in de media kwam naar geluisterd.

"
What needs to shatter is the perception that I am responsible for everything DayZ related: that is not true. There is a very large team now working on DayZ, and it's the studio that collects the "cash" not me. This is used for hiring more people and investing in the concept.
What people also need to realize is that there is a point at which I say "I want to go home". I've been saying that now for some time, but now I'm really saying it. While I am flexible about dates, I want to go be with my family. Hopefully at the end of the year the project is at the point where I can step down from the lead role, and go home.
No one was asking you for the "ultimate multiplayer experience", Dean.
I did not get (back) into game development to make money nor to make popular games. I got back into game development to make the games that I love. I took a contract on the other side of the world for the experience, taking me a long way from my family. I continually changed the dates, made excuses. I've missed the birth of my brothers son, I've missed every single birthday. The contact I have had with my family has been restricted to a few quick days each year at Christmas, with every trip home cut short to rush back to the office on the other side of the world.
The only announcement here, is that I intend to go home. The date is flexible but not before the end of the year. There is no point in me even working if I all I am going to do is grow a bank account in a foreign country, never seeing my family. If that's all there is to my life, what a sad sad life that will be.
"

"
For better for worse, I will be heavily involved in DayZ for as long as it has a life. However, as they say, "beware what you wish for".
"
Reageren op dit bericht
26-02-2014, 12:45 PM
Bericht: #7
Had ook gehoord dat die nog een nieuw project wou maken met een kleiner team. Maar weet niet of dat waar is?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)