Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
03-09-2009, 09:41 PM
Bericht: #41
RE: ArmA 2: Teams en indelingen
Ik ben meestal gewoon op xfire tevinden en ik zal even kijken voor de opties.
komt nieuwe map aan

[Afbeelding: b_560x95.png]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
03-09-2009, 10:08 PM
Bericht: #42
(03-09-2009 09:36 PM)Pepperana schreef:  Inderdaad we kunnen niet restarten etc.

#vote admin Pepperana
#reassign

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-09-2009, 09:02 AM
Bericht: #43
Ahha okay thanks. Dan vote we voortaan een admin. Wel hadden we allemaal #vote restart gedaan maar er gebeurde niks.

Orton op Xfire toegevoegd dus het is allemaal goed gekomen.

The truth is stranger than fiction!
[Afbeelding: peppersig.png]
Reageren op dit bericht
09-09-2009, 01:00 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-09-2009 om 01:06 PM door CommDante.)
Bericht: #44
Ik ben meestal een soort sniper/spotter met AT (M107 en DRM/mk12/xm8 sharpshooter/etc met smaw (4 rockets). Als de RADAR-toren beetje veilig is vraag ik meestal of er satchels nodig zijn, zoja, neem ik die mee.
Ik lig meestal op lange afstand (500-2000m) en geef posities door waar ik vijanden e.d. zie (via TS, maar vaak ook op de map).

In domination neem ik meestal engineer om voertuigen/MHQ e.d. te fixen en ben meestal ook degene die wrecks ophaaldde en de basis fixed (zal nu wat moeilijker gaan). Ik ben ook een redelijk goede piloot en vind zelf dat ik erg goed ben met A-10 en Cobra (en av8 LGB indien er CAS-laser targets zijn).
Met "alligators en hinds" was ik vaak de laatste alligator die nog leefde en zelfs nog steeds in de eerste zat. *proud* (Nouja, als ik alleen ging dan, met gunner ben ik meestal slechter).

Ik ben niet zo goed als driver van iets (vaak beperkt zicht/kan me niet orienteren), maar wel een aardig goede gunner (afstanden en/of snelheden inschatten e.d.). Ik ben vrij slecht in close combat en kan niet goed met "normale" wapens omgaan, waarschijnlijk door m'n lage resolutie (1440x900) zie ik de vijanden daar erg slecht mee. Ik speel pas lekker als ik een beetje scope heb.
Reageren op dit bericht
11-09-2009, 09:45 AM
Bericht: #45
Maakt mij eigenlijk niet zo veel uit, als het maar geen leiding functie of piloot is.
Leiding geven kan ik niet, en vliegen niet ook maar dat wil ik wel gaan oefenen.
Met rijdende voertuigen heb ik niet veel problemen.

Van de week heb ik als medic en engineer gespeeld en dat beviel ook wel. Als wapen heb ik het liefst een sniper geweer, maar kan ook aardig uit de weg met een XM8 of ander close combat wapen.

7P rule:
Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance
[Afbeelding: banner4.gif]
Reageren op dit bericht
03-10-2009, 12:17 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-10-2009 om 01:28 AM door Knight Rider.)
Bericht: #46
(Lijkt me wel een goed idee om een aantal punten neer te zetten m.b.t. team play. Dit om wat meer structuur te creeren en vooral zodat iedereen weet wat ze moeten doen, waar ze moeten staan en wat ze in de gaten moeten houden. Dit soort dingen moet je meestal wel even trainen natuurlijk.

Simpele 1 regel punten die je makkelijk onthoudt, geen uitgebreide hardcore real life handleidingen maar een paar simpele dingen om het wat beter te laten verlopen. Bijv 1 man voorop, 1 dekking links, 1 rechts en 1 achter, team leader in het midden of zo. etc. etc.)

EDIT, effe nieuw topic in Arma 2 forum over gemaakt, klik voor link
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)