Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
29-07-2009, 09:39 PM
Bericht: #21
RE: ArmA 2: Teams en indelingen
Naja met dit lijstje wil ik niks definitiefs maken en daar aan vast houden op een manier van 'zo moet het en niet anders', maar meer om squads zo in te delen zodat mensen veel met elkaar spelen en daardoor op elkaar ingespeeld raken, wat uiteindelijk tot meer teamwork en een nog prettigere ervaring moet leiden.
Dat betekend niet zozeer dat wanneer je hier in het lijstje als sniper staat dat je niks anders mag gaan spelen als sniper uiteraard, maar ook wederom probeer ik het wel zo te doen dat mensen die dezelfde dingen leuk vinden (bijv. support wrecks ophalen en troepentransport) bij elkaar komen en meer samenspelen.

Nogmaals, dit lijstje word niet heilig Tongue2
Er zullen altijd mensen afwezig zijn waardoor teams niet compleet zijn, dan moet er gewoon geschoven worden of wat anders.
Maar de basis moet ergens beginnen natuurlijk, anders blijft het bij praten Wink

.............................Observe everything, Admire nothing........................
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
29-07-2009, 09:58 PM
Bericht: #22
ik vind t wel een goed idee... de uitvoering is nog n beetje een vraagteken, maar dat is normaal... eerst maar ns zien hoe de initiele ideeen werken door ze n avondje te proberen. dan lekker op t forum discussieren over hoe t beter kan... niets mis mee toch?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
29-07-2009, 11:08 PM
Bericht: #23
Ik heb niets tegen het indelen van teams maar er zijn een paar punten die erop tegenwerken.
Misschien zijn sommige al eerder gemeld.

- Op elkaar ingespeeld raken is en blijft moeilijk,vaak is niet iedereen van een groep tegelijk op de server te vinden.
- Iedereen houdt wel van wat variatie. Zo vind ik het leuk om de taxi te spelen met een heli maar ook om een dorp te bestormen.

Ik hou mijn positie nog even open tot na de testen. Uberhaubt de komende weken erg weinig tijd door werk.

[Afbeelding: VXR.png]
Reageren op dit bericht
29-07-2009, 11:54 PM
Bericht: #24
Wanneer beginnen we Biggrin ?
Reageren op dit bericht
30-07-2009, 09:12 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-07-2009 om 09:13 AM door Pepperana.)
Bericht: #25
Poe zeg. 3 dagen niet op het forum en ik heb heel wat bij te lezen Smile.

Ik kies meestal de Demolitions spec ops rol. Heerlijk spullen opblazen.
Dan heb ik meestal een sniperrifle mee. En als het closecombat word dan een M4 met Aimpoint. Maar met Domination pak ik eerst de SWAM mee ipv satchels. Dat bevalt me prima.
Nu kun je je ene wapen in je backpack doen De M4 bijv. en met gear nog een wapen kiezen.
Zodoende loop ik met een Sniper en M4 rond.

Dus eigenlijk bevalt me alles wel behalve Engineer/Medic.
Leader maakt me ook niet zoveel uit maar het probleem met mij is dat ik nogal een echte scout ben. Flink in de voorste linies dus. Enige nadeel is dat je vlug dood bent.
Het Team van Sic staat me wel aan omdat ik veel met die squadmembers heb gespeeld.

The truth is stranger than fiction!
[Afbeelding: peppersig.png]
Reageren op dit bericht
30-07-2009, 02:54 PM
Bericht: #26
Dit gaat misschien nog een ander voordeeltje opleveren bij missiemakers die voor TangoDown een missie willen maken, aangezien je hier heel ruw een voorkeur van spelers kan zien en daar je missie mooi op af kan stemmen.
Ik ben in ieder geval net begonnen aan een nieuwe die beter moet gaan zijn dan Op. Bee Sting, wat simpeler van opzet en makkelijker klaar te spelen met weinig gedoe qua triggers en scripts.
Waar ik nu aan zit te denken is een snelle raid op een mooi dorpje dat ik gevonden heb, met helikopter insertion waarna de vliegeniers vanuit de lucht nog ondersteuning kunnen geven met de machinegeweren op de UH-60.
Denk aan 2 heli's met soldaten erin, vliegen naar het dorp, zetten de mannen op de grond, en blijven boven het operatiegebied cirkelen om luchtsteun te geven. Zodra de objectives gehaald zijn, de mannen snel oppikken en evacuëren voordat vijandelijke versterkingen arriveren.
Als die komen, dan raakt de spreekwoordelijke poep de ventilator en zijn die MG's in de lucht geen overbodige luxe.
Maar aangezien dit een korte, snelle missie zou moeten worden, zal er geen respawn zijn. Dood is dood, red uw reet! Smile

(zou je adem er alleen niet voor inhouden, morgen moet ik al weer naar België dus als ik de basis niet heel snel af heb kan het nog wel eens lang gaan duren)

.............................Observe everything, Admire nothing........................
Reageren op dit bericht
30-07-2009, 04:29 PM
Bericht: #27
lol nice werk man bee sting vond ik ook leuk om te doen
Reageren op dit bericht
03-08-2009, 02:46 PM
Bericht: #28
Mijn voorkeur, infanterist/medic
Reageren op dit bericht
10-08-2009, 03:29 PM
Bericht: #29
Als jullie nog ruimte hebben, zou ik de komende tijd ook nog wel leuk vinden om af en toe mijn hoofd te laten zien Smile

Het liefst zou ik heli's vliegen, heb TrackIR en een joystick klaar staan. Dus dat is echt mijn primaire skill ook... daarnaast support gunner. Dus Automatic Rifleman zoals dat in de game heet.

Moet ik dan gewoon de TeamSpeak opgaan en dan server joinen of gebruiken jullie de ingame VoIP?
Reageren op dit bericht
10-08-2009, 03:55 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-08-2009 om 04:53 PM door Orton.)
Bericht: #30
Citaat:gebruiken jullie de ingame VoIP

Voip staat altijd uit omdat het de server belast Wink
Teamspeak is geen vereiste maar als je geen mic heb kan je ook gewoon luisteren.Het is wel een aanrader omdat we daar altijd alles doornemen en doorgeven.

[Afbeelding: b_560x95.png]
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)