Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
23-01-2014, 07:01 PM
Bericht: #1
CDF Chernarus Defence Force
Aangezien DayZ best groot kan worden in de toekomst en mogelijk flink wat mensen zullen aantrekken (ook mensen voor korte tijd) lijkt het me een idee een groep op te richten.

Dan moet je denken aan een vaste club mensen met specialiteiten binnen de groep, Medic, engineer, etc.
Dezelfde uitrusting, kleding.

Samenspelen met mensen buiten de groep is natuurlijk gewoon toegestaan maar er zullen ook avonden zijn waarbij het een gesloten sessie is waar we scenarios draaien (voertuigen verzamelen, city clearen van bandits, wounded survivors oplappen, etc.) Een soort van PROops.

Zijn hier mensen die interesse hebben?

[Afbeelding: VXR.png]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
23-01-2014, 08:31 PM
Bericht: #2
RE: CDF Chernarus Defence Force
Dezelfde uitrusting word dat niet een beetje lastig? Omdat het spel natuurlijk gaat om verzamelen en werken met de meuk die je hebt

-Walk on the grasmat-
Reageren op dit bericht
23-01-2014, 08:34 PM
Bericht: #3
(23-01-2014 08:31 PM)Grasmat schreef:  Dezelfde uitrusting word dat niet een beetje lastig? Omdat het spel natuurlijk gaat om verzamelen en werken met de meuk die je hebt

Valt wel mee, voor elkaar in de groep dingen bijhouden die de ander nodig heeft en je hebt zo de uitrusting.
Enkel hetzelfde zou zijn, broek, jas, vest en baret daarnaast hetzelfde wapen ook handig zijn qua munitieverdeling.

[Afbeelding: VXR.png]
Reageren op dit bericht
24-01-2014, 10:56 AM
Bericht: #4
In princiepe was dat ook waarom we hier een aparte DayZ sectie hebben opgericht bij TDNL Biggrin

Naarmate DayZ verder in zijn ontwikkeling is zal het alleen maar makkelijker worden echt een groep op te zetten.

net als epoch krijg je base building etc.. dat is wel cruciaal vind ik.
Dan kan je namelijk van daaruit opereren, scavenge missies om spullen te zoeken voor elkaar.. je kan er voor zorgen dat er een voorraad kleding beschikbaar is etc etc.

Zou ook mooi zijn als je op een server net als epoch een gebouw kan gebruiken en die dicht kan timmer en op slot kan doen voor niet leden.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
26-01-2014, 01:59 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-01-2014 om 02:02 PM door OldRavenNL.)
Bericht: #5
Zo, gister voor het eerst op pad als CDF.

Ging niet helemaal volgens het boekje volgens mij Biggrin

Ik was aan het spelen en had met widow afgesproken bij vyshnoye.. widow wilde voor een komende missie aan de kust wat locaties gaan spotten.

even later kwam vxr er ook bij.

Op weg naar onze ontmoetingsplek waren vxr en widow al bij elkaar en in contact met 3 spelers.
Bedoeling was ze met rust te laten.. maar aangezien 1 speler een omtrekkende beweging maakt besloot vxr dat dat reden genoeg was ze niet meer te vertrouwen.. 3 tangos down.. echte survivors waren het.. ruiten blouse aan.. mosin etc.

Vandaaruit besloten we naar electro te gaan.. dit was een volle server.
vxr (waarscheinlijk familie van pep) ging voorop zonder wapen in handen sprintend richting electro.
Mijn famous last words bij naderen van de powerplant waren dan ook.. de heuvel links is een linke plek.. aangezien daar nog wel eens snipers liggen.

Bij de factory gebeurde niets.. maar bij het verlaten van de factory was ik laatste man.. werd ineens van de zijkant neergemaaid. (ik snap overigens niet waarom je iemand die een andere richting uitloopt zou neermaaien..) maar goed.

vxr was ook dood, en widow was een huisje ingevlucht.
We hebben nog geprobeerd dichterbij te spawnen om te helpen, maar spawnde elke keer aan de oost kust.

widow bleef in het huisje, en ze kwamen toch voorzichtig kijken.. widow wist 2 binnenkomende spelers neer te halen.. maar een derde was teveel.

Ik vond aan de rand van electro een dode speler met full gear.. maar alles was ruined.. wel alles meegenomen in de hoop dat iets nog werkte.
Overigens is dat een mooi voorbeeld waarom je niet iemand neer maaid.. al zijn gear is dan toch naar de klote.

op de heuvel aangekomen naar de rand gekropen.. en warempel.. ze waren er nog.

[Afbeelding: 2014-01-26_00001.jpg]

Kijk of je er 2 kan spotten.. widow weet wel waar het is Wink
Ik kon op 1 of andere manier niets laden in de m4 (mags, kogels alles ruined) , dus schieten kon ik niet.

heb ze even geobserveerd en toen ze weggingen naar beneden geslopen om te kijken of het lichaam er nog was.
In het huisje lag nog wel een lichaam.. wellicht die van widow.. heb een veilige plak opgezicht en ben uitgelogged.

Lijkt me slim als we volgende keer in gevaarlijk gebied.. langzamer verplaatsen en meer overwatch houden bij verplaatsen van pleka naar plek Biggrin
Reageren op dit bericht
26-01-2014, 05:06 PM
Bericht: #6
Was inderdaad een domper gister avond... ik heb ook wat screenshots en plaats deze hier.

Oke een teaser dan:

[Afbeelding: dayz_2014-01-25-00.jpg]

VXR, OldRaven en widow (groene baretten brigade) bij een neergeschoten survivor, toen we al onze gear nog hadden Wink

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
Reageren op dit bericht
26-01-2014, 05:47 PM
Bericht: #7
Als we er maar van leren Wink
Reageren op dit bericht
27-01-2014, 10:50 AM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 27-01-2014 om 10:50 AM door Abraxas.)
Bericht: #8
Misschien is t ook leuk als we een sniper team hebben die de andere dekking geven als t nodig is. Dat het sniper team 200 meter afstand houd en in de boom lijn met het andere team meeloopt.
Reageren op dit bericht
27-01-2014, 11:00 AM
Bericht: #9
Dat was wel handig geweest ja.

Op sommige plekken moet je gewoon iemand met een scope of acog op afstand laten spotten.
En het liefst daar nog iemand bij als beveiliging voor degene die aan het spotten is.
Reageren op dit bericht
27-01-2014, 11:09 AM
Bericht: #10
(27-01-2014 11:00 AM)OldRavenNL schreef:  Dat was wel handig geweest ja.

Op sommige plekken moet je gewoon iemand met een scope of acog op afstand laten spotten.
En het liefst daar nog iemand bij als beveiliging voor degene die aan het spotten is.

Ik zou de sniper wel willen zijn. Ik heb al een longrange scope en een bipod.
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)