Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
27-01-2014, 02:39 PM
Bericht: #11
RE: CDF Chernarus Defence Force
Btw de acog is nog gebugged. Hij hoort 4x vergroot te zijn alleen hij is nu 1.68x. Ik las dat laatst op de wiki, wat ik wel logisch vind. Want toen ik een acog had voor mijn m4 merkte ik al direct dat het bijna niet extra ingezoomd word

-Walk on the grasmat-
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-02-2014, 02:25 PM
Bericht: #12
Ik gebruik dit draadje vanaf nu ook gewoon om algemene belevenissen te schrijven als we spelen als CDF.

Gister met widow weer een goeie daad verricht.

We hebben op een Hardcore server gespeeld, wat ik erg fijn vind.. want dat betekend dat niemand 3rd person heeft en kan spieken over muren etc.

Ik zat als survivor in burger zonder wapen in Zeleno, en widow zat op NE airfield.

Widow had 2 spelers vlakbij terwijl hij op de eerste verdieping zat van zo'n gevangenis gebouwtje.
Terwijl ik richting NE airfield trok schakelde widow die 2 spelers uit toen ze om en om de trap op kwamen.
de 1ste was een subtiel headshot om gear te sparen.. de 2de werd letterlijk doorzeefd en al zijn gear was ruined.

Bij aankomst NE airfield heb ik een m4 meegenomen van 1 van die gasten en hebben we wat ammo verdeeld.
Op krachten komen bij een waterput en nog even Krasnostav ingegaan en wat grote gebouwen gechecked omdat ik eigenlijk wel een keer een mosin wil ipv een m4.

Vervolgens op weg terug naar zeleno op zoek naar spelers die hulp nodig hadden.
Niet veel mensen gezien.. door zeleno, langs ziekenhuis etc zijn we naar de construction yard gegaan aan de kust aangezien dit een plek is waar veel mensen tegenwoordig in de buurt spawnen.
Daar spotte widow een speler.. voorzichtig zijn we hem naar boven gevolgd.. ik heb hem vanaf de 1ste verdieping onder schot gehouden.. hij was ongewapend.. dus nadat ik mijn hand op stak, en hij dat terug deed mijn wapen laten zakken.
Op het dak hebben we even met hem gesproken.. hij was neergeschoten bij de airfield en net opnieuw gespawned.. had nog helemaal niets.
Aangezien de server al een tijdje draaide was er weinig loot te vinden.. ik heb hem een mes gegeven en een canteen met water.. en widow wat eten zodat hij rustig verder kon op zoek naar spullen.
Hij bedankte ons en vertrok.

Dat voelt toch wel goed als je iemand kan helpen.. dat was voor mij wel weer zo'n dayz moment.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
03-02-2014, 01:41 AM
Bericht: #13
Mijn DayZ ervaring van vandaag: Ik ging op de server, ik had gescholen in een gebouw. Ik ga naar buiten, wordt gebeten door een zombie.. Krijg 3 achter me aan.. Ik ga dood... *#$&#*$&

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
Reageren op dit bericht
03-02-2014, 07:14 PM
Bericht: #14
(03-02-2014 01:41 AM)Pek schreef:  Mijn DayZ ervaring van vandaag: Ik ging op de server, ik had gescholen in een gebouw. Ik ga naar buiten, wordt gebeten door een zombie.. Krijg 3 achter me aan.. Ik ga dood... *#$&#*$&

Eén woord: bijl. Smile Je hoogste prioriteit als je spawnt.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
Reageren op dit bericht
03-02-2014, 10:45 PM
Bericht: #15
(03-02-2014 07:14 PM)Nimster schreef:  
(03-02-2014 01:41 AM)Pek schreef:  Mijn DayZ ervaring van vandaag: Ik ging op de server, ik had gescholen in een gebouw. Ik ga naar buiten, wordt gebeten door een zombie.. Krijg 3 achter me aan.. Ik ga dood... *#$&#*$&

Eén woord: bijl. Smile Je hoogste prioriteit als je spawnt.

Jammer als alles al leeggeloot is..

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
Reageren op dit bericht
06-02-2014, 01:52 PM
Bericht: #16
Vanavond ben ik er voor discussie en ingame voor de game!

The truth is stranger than fiction!
[Afbeelding: peppersig.png]
Reageren op dit bericht

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)