Zoeken Welkom, gast! (AanmeldenRegistreren)




 
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
19-01-2014, 04:08 PM
Bericht: #1
DayZ SA scenario's voor toekomstige sessies
Post hier al je ideeën voor toekomstige DayZ SA sessies, denk bijvoorbeeld aan:

- Ophalen van mede survivors (escort the VIP's)
- Raid doen op een belangrijke locatie (NW Airfield bijvoorbeeld)
- Tollbooth opzetten langs de kust, survivors moeten hun spullen afstaan maar mogen wel verder
- etc. etc.

.
[Afbeelding: tdnl_sig.jpg]

***** Check de Tangodown video's op Youtube *****
****** Check mijn ArmA2 video's op Youtube ******

Tangodown: Teamspeak // Wiki // Youtube // Facebook // Steam
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
19-01-2014, 05:23 PM
Bericht: #2
RE: DayZ SA scenario's voor toekomstige sessies
- Een Nederlandse speler gevangen nemen, zijn wapens afnemen en hem meenemen als POW zijnde, en als hij er de humor wel van inziet en een goede kerel is, hem uitnodigen op TS en loot met hem delen. En zo steeds meer Nederlanders 'rekruteren'. Biggrin

- Iemand (lees: Pep in oranje regenjas Wink) zonder wapens laten fungeren als afleiding voor bandits zodat ze makkelijker zijn aan te vallen.

TS: ts.tangodown.nl (ww=tangodown) // Wiki // Falcon BMS //Youtube // Xfire groep // Steam groep
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
19-01-2014, 10:09 PM
Bericht: #3
RE: DayZ SA scenario's voor toekomstige sessies
- Een object of locatie beveiligen, dan denk ik aan een hotzone of basis locatie.

bv

- Militair kampje bij Vybor
- Het containerschip in het Noord Oosten een avond als basis bezetten en verdedigen
- Een constructie site
-Treinsation

En als je dan een iets grotere locatie heb en je ben met een grote groep, dan bijvoorbeeld een aantal mensen wacht laten lopen , een persoon op de uitkijk met long range scope.

- Of een belangrijke locatie in een stad innemen zoals bv het ziekenhuis of de kazerne in Electro.. en of als handels post gebruiken of verdedigen.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
19-01-2014, 11:11 PM
Bericht: #4
RE: DayZ SA scenario's voor toekomstige sessies
- Een rugtas met basic gear brengen naar een fresh spawn. Fles water, wat eten, Jas of hoody, bandages, pistool.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
20-01-2014, 01:11 AM
Bericht: #5
RE: DayZ SA scenario's voor toekomstige sessies
Ik speel zelf (nog) niet mee, maar wat dacht je van contact leggen met andere groepen? Of op banditsjacht?

Be a yardstick of quality. Some people aren't used to an environment where excellence is expected.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
22-01-2014, 01:50 AM
Bericht: #6
RE: DayZ SA scenario's voor toekomstige sessies
Hopelijk komt ooit de optie om een vrachtwagen vol met zombies te laden, en dan ergens bij een vijandelijke basis allemaal los te laten! Laugh

"Your uselessness is epic"
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
22-01-2014, 10:52 AM
Bericht: #7
RE: DayZ SA scenario's voor toekomstige sessies
In de nieuwe patch zit een optie om een burlap sack over iemands hoofd te doen. Als we dan een bandit capture en dan hem naar onze 'basis' brengen en dan hem van al ze gear afhalen en weer loslaten zodat die alles opnieuw moet vinden?

(22-01-2014 01:50 AM)DeAdSeYe schreef:  Hopelijk komt ooit de optie om een vrachtwagen vol met zombies te laden, en dan ergens bij een vijandelijke basis allemaal los te laten! Laugh

Dit zou inderdaad een leuke optie zijn voor Dayz Biggrin
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
22-01-2014, 11:49 AM
Bericht: #8
RE: DayZ SA scenario's voor toekomstige sessies
(22-01-2014 10:52 AM)Abraxas schreef:  In de nieuwe patch zit een optie om een burlap sack over iemands hoofd te doen. Als we dan een bandit capture en dan hem naar onze 'basis' brengen en dan hem van al ze gear afhalen en weer loslaten zodat die alles opnieuw moet vinden?

(22-01-2014 01:50 AM)DeAdSeYe schreef:  Hopelijk komt ooit de optie om een vrachtwagen vol met zombies te laden, en dan ergens bij een vijandelijke basis allemaal los te laten! Laugh

Dit zou inderdaad een leuke optie zijn voor Dayz Biggrin

haha uitkleden en geboeid mensen achterlaten met die zak over de kop.

[Afbeelding: VXR.png]
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
22-01-2014, 12:04 PM
Bericht: #9
RE: DayZ SA scenario's voor toekomstige sessies
(22-01-2014 11:49 AM)VXR schreef:  
(22-01-2014 10:52 AM)Abraxas schreef:  In de nieuwe patch zit een optie om een burlap sack over iemands hoofd te doen. Als we dan een bandit capture en dan hem naar onze 'basis' brengen en dan hem van al ze gear afhalen en weer loslaten zodat die alles opnieuw moet vinden?

(22-01-2014 01:50 AM)DeAdSeYe schreef:  Hopelijk komt ooit de optie om een vrachtwagen vol met zombies te laden, en dan ergens bij een vijandelijke basis allemaal los te laten! Laugh

Dit zou inderdaad een leuke optie zijn voor Dayz Biggrin

haha uitkleden en geboeid mensen achterlaten met die zak over de kop.

Haha nieuwe troll manier in dayz
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht




Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)